Hvornår kan man få svar på økonomisk friplads???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2015

ung-mor-2014

Kitty-Katten skriver:

Jeg er helt sikker på at i som minimum får delvist friplads og afhængig af Jeres indkomst nok også fuld friplads :-) 

Det jeg glad for du er så sikker på, så tror jeg godt jeg tør sige ja til pladsen ^^

Pt for vi knap 300.000 om året tilsammen, men det pga jeg for mit barsels tilskud, men efter det kommer vi ned på 200.000 om året, så jeg ved ikke om du kan svare ud fra det? har kigget lidt på det selv men er ikke helt sikker på det også skal jeg finde elevplads når jeg er ledig igen, men det skrev jeg til kommunen i beskeden jeg kunne sende med at fra d. 3/11 går jeg fra barsel så for mindre penge, herefter skal jeg prøve at finde elevplads så vores indkomst bliver lidt uvist her i noget tid ^^

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2015

Mamman

Profilbillede for Mamman

Da jeg søgte om delvis friplads gik der et par måneder. Jeg ved ik om den var forsvundet i mængden. Jeg betalte fuld pris i de måneder og da jeg var blevet godkendt fik jeg modregnet det jeg havde betalt for meget i den næste opkrævning

Anmeld Citér

11. august 2015

ung-mor-2014

Mamman skriver:

Da jeg søgte om delvis friplads gik der et par måneder. Jeg ved ik om den var forsvundet i mængden. Jeg betalte fuld pris i de måneder og da jeg var blevet godkendt fik jeg modregnet det jeg havde betalt for meget i den næste opkrævning

ej hvor træls, håber ikke det sker, jeg må bare krydse fingre for det snart kommer igennem :/

Anmeld Citér

11. august 2015

lineog4

ung-mor-2014 skriver:

Det jeg glad for du er så sikker på, så tror jeg godt jeg tør sige ja til pladsen ^^

Pt for vi knap 300.000 om året tilsammen, men det pga jeg for mit barsels tilskud, men efter det kommer vi ned på 200.000 om året, så jeg ved ikke om du kan svare ud fra det? har kigget lidt på det selv men er ikke helt sikker på det også skal jeg finde elevplads når jeg er ledig igen, men det skrev jeg til kommunen i beskeden jeg kunne sende med at fra d. 3/11 går jeg fra barsel så for mindre penge, herefter skal jeg prøve at finde elevplads så vores indkomst bliver lidt uvist her i noget tid ^^

Det her er tallene fra kbh kommune. Skal se om jeg kan finde en tabel jeg kan huske ar have set så du kan se hvor mange procent tilskud i får med henholdsvis 300.000 og 200.000 i samlet årsindkomst. Der reguleres vel fra måned til måned, så i ikke får tilskud som I havde 200.000 når I har 300.000

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

11. august 2015

lineog4

Her er fra Roskilde. Som du kan se vil I med en indkomst lige under 300.000 skulle betale 40% af taksten for en dagpleje. Mens med en indkomst lige på de 200.000 skal I betale 14 % af taksten.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

11. august 2015

ung-mor-2014

lineog4 skriver:

Her er fra Roskilde. Som du kan se vil I med en indkomst lige under 300.000 skulle betale 40% af taksten for en dagpleje. Mens med en indkomst lige på de 200.000 skal I betale 14 % af taksten.

Tusind tak! Så det lyder jo til jeg sagtens kan sige ja til tilbuddet og håbe de snart har set på det

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.