Hvornår kan man få svar på økonomisk friplads???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.522 visninger
15 svar
2 synes godt om
10. august 2015

ung-mor-2014

Hej

Vi står og har fået tilbudt en plads til vores datter i dagpleje, MEN! da vi begge pt er på KH kan vi ikke betale det hele selv, derfor har vi selvfølgelig søgt om økonomisk friplads så vi kan få hjælp til at betale, men hvornår for man svar på om det kan lade sig gøre??? Det er meget vigtig vi ved vi kan få noget for ellers kan hun ikke komme i dagpleje :/

Nogle der ved noget om dette???

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2015

alenemor42

ung-mor-2014 skriver:

Hej

Vi står og har fået tilbudt en plads til vores datter i dagpleje, MEN! da vi begge pt er på KH kan vi ikke betale det hele selv, derfor har vi selvfølgelig søgt om økonomisk friplads så vi kan få hjælp til at betale, men hvornår for man svar på om det kan lade sig gøre??? Det er meget vigtig vi ved vi kan få noget for ellers kan hun ikke komme i dagpleje :/

Nogle der ved noget om dette???

Har i ikke fået en kvittering i eboks om at i har søgt og hvad sagsbehandlingstiden er?

Anmeld Citér

10. august 2015

fresia

Profilbillede for fresia

Vi fik svar dagen efter vi havde søgt ��

Anmeld Citér

10. august 2015

ung-mor-2014

alenemor42 skriver:

Har i ikke fået en kvittering i eboks om at i har søgt og hvad sagsbehandlingstiden er?

har lige tjekket, og nej intet :/

Anmeld Citér

10. august 2015

ung-mor-2014

fresia skriver:

Vi fik svar dagen efter vi havde søgt ��

Der snart gået en uge for os :/

Anmeld Citér

11. august 2015

GrønStjerne

Jeg ville gå ind og tjekke om de har modtaget jeres ansøgning. Hvis du ikke kan finde bevis på dette på borger.dk (eboks eller digital post) ville jeg ringe til dem med det samme og sikre mig at den er gået i gennem som den skal.

Anmeld Citér

11. august 2015

Julemusen

Det tager normalt 14 dage, men måske længere her pågrund af ferien. Men vil lige kommentere at hun skal i pasning for at du er berettiget til kontanthjælp. Ellers står du jo ikke til rådighed for arbejdsmarkedet. 

Anmeld Citér

11. august 2015

ung-mor-2014

GrønStjerne skriver:

Jeg ville gå ind og tjekke om de har modtaget jeres ansøgning. Hvis du ikke kan finde bevis på dette på borger.dk (eboks eller digital post) ville jeg ringe til dem med det samme og sikre mig at den er gået i gennem som den skal.

Jeg kan se den inde på borger.dk, har nemlig tjekket det flere gange om den er sendt, og det er den

Anmeld Citér

11. august 2015

ung-mor-2014

Kitty-Katten skriver:

Det tager normalt 14 dage, men måske længere her pågrund af ferien. Men vil lige kommentere at hun skal i pasning for at du er berettiget til kontanthjælp. Ellers står du jo ikke til rådighed for arbejdsmarkedet. 

Okay så må jeg have tålmodighed, men jeg ved det godt men det kan bare ikke rigtig lade sig gøre hvis vi ikke kan få det :/

Anmeld Citér

11. august 2015

Julemusen

ung-mor-2014 skriver:

Okay så må jeg have tålmodighed, men jeg ved det godt men det kan bare ikke rigtig lade sig gøre hvis vi ikke kan få det :/

Jeg er helt sikker på at i som minimum får delvist friplads og afhængig af Jeres indkomst nok også fuld friplads :-) 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.