Meldt barn fri dag til bh

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. august 2015

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Selvfølgelig skal du ringe når barnet ikke dukker op på første dag efter ferien. Alt andet ville da være mega utjekket. Og du burde have ringet væsentligt tidligere. Jeg ville da undre mig, og måske ovenikøbet bekymre mig, hvis jeg som pædagog ikke havde hørt noget hen over formiddagen.

Vi var sent hjemme fra ferie igår så har derfor sovet længe og fordi vi ikke har skulle stille ur i 3 uger så har jeg ærlig talt glemt det. Jeg har ringet og de kunne sagtens forstå Man havde glemt det efter 3 ugers ferrie og jeg var ikke den eneste, man skal lige ind i hverdagen igen. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2015

modesty

Anonym skriver:

Vi var sent hjemme fra ferie igår så har derfor sovet længe og fordi vi ikke har skulle stille ur i 3 uger så har jeg ærlig talt glemt det. Jeg har ringet og de kunne sagtens forstå Man havde glemt det efter 3 ugers ferrie og jeg var ikke den eneste, man skal lige ind i hverdagen igen. 

Det er også forståeligt. 

Men forstår slet ikke at du kunne overveje ikke at ringe.

Anmeld Citér

10. august 2015

MorTilN

Den børnehave jeg arbejder i, der har vi den at vis barnet ikke er kommet inden 10 halv 11 så krydser vi det af som havende fri/hjemme vis vi ikke har hørt andet 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.