Meldt barn fri dag til bh

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

742 visninger
12 svar
23 synes godt om
10. august 2015

Anonym trådstarter

Sagen er den at jeg er gravid uge 7 og lider meget af kvalme, lille prutten skulle være startet i bh Idag men vi har sovet til nu pga sen hjemkomst fra ferie igår, jeg har derfor ikk fået ringet til hans bh og meldt fri dag og han skal ud og hygge med farmor mens mor plejer sin kvalme 

Burde jeg ringe nu eller tager børnehaverne det ikke så tungt ? Har skrev ferie i uge 30-31-32 i børnehaven 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2015

Hectar

Anonym skriver:

Sagen er den at jeg er gravid uge 7 og lider meget af kvalme, lille prutten skulle være startet i bh Idag men vi har sovet til nu pga sen hjemkomst fra ferie igår, jeg har derfor ikk fået ringet til hans bh og meldt fri dag og han skal ud og hygge med farmor mens mor plejer sin kvalme 

Burde jeg ringe nu eller tager børnehaverne det ikke så tungt ? Har skrev ferie i uge 30-31-32 i børnehaven 

Jeg ville ringe, hvis jeg var dig

Anmeld Citér

10. august 2015

A. Nonymsen

Anonym skriver:

Hvis det er aller første dag ville jeg klart ringe, pædagogerne sidder måske og venter på at skulle køre barnet ind. 

Har barnet gået i børnehaven før, tror jeg ikke jeg ville ringe, så er aktiviteterne alligevel startet og ved at være slut. Så pædagogerne regner nok med at dit barn ikke kommer

Anmeld Citér

10. august 2015

Hectar

Hvis det er aller første dag ville jeg klart ringe, pædagogerne sidder måske og venter på at skulle køre barnet ind. 

Har barnet gået i børnehaven før, tror jeg ikke jeg ville ringe, så er aktiviteterne alligevel startet og ved at være slut. Så pædagogerne regner nok med at dit barn ikke kommer

Jeg har arbejdet i en vuggestue og der ville vi rigtig gerne at forældrene ringede ind og meldte fridag. Det virker lidt underligt, hvis en forælder altid melder fridag og så lige pludselig ikke gør. Der kan jo være sket mange grumme ting. Derfor ville jeg ringe og sige det som det er. Dethar alle respekt for, også selvom det er senere end man skal.

Du ville jo heller ikke lade være med at ringe ind, hvis det var din arbejdsplads, der var tale om.

Anmeld Citér

10. august 2015

Anonym trådstarter

A. Nonymsen skriver:

Han skulle bare være startet op efter ferie Idag 

Anmeld Citér

10. august 2015

De3Guldklumper

Uanset så melder man fri hvis ens barn ikke kommer - det andet kan man ikke være bekendt overfor pædagogerne som står og venter. 

Anmeld Citér

10. august 2015

Anonym trådstarter

Katafalk skriver:

Jeg har arbejdet i en vuggestue og der ville vi rigtig gerne at forældrene ringede ind og meldte fridag. Det virker lidt underligt, hvis en forælder altid melder fridag og så lige pludselig ikke gør. Der kan jo være sket mange grumme ting. Derfor ville jeg ringe og sige det som det er. Dethar alle respekt for, også selvom det er senere end man skal.

Du ville jo heller ikke lade være med at ringe ind, hvis det var din arbejdsplads, der var tale om.

Jeg plejer altid melde fridag men efter vi har sovet længe og holdt ferie i 3 uger så har jeg helt glemt det. 

Tænker om jeg ikk kan fortælle dem imorgen jeg har glemt det pga sen hjemkomst og efter 3 ugers ferie hvor man ikk har skulle tlnke på det

Anmeld Citér

10. august 2015

Hectar

Anonym skriver:

Jeg plejer altid melde fridag men efter vi har sovet længe og holdt ferie i 3 uger så har jeg helt glemt det. 

Tænker om jeg ikk kan fortælle dem imorgen jeg har glemt det pga sen hjemkomst og efter 3 ugers ferie hvor man ikk har skulle tlnke på det

Hvorfor ikke bare ringe nu? Så er der styr på det.

Anmeld Citér

10. august 2015

Anonym trådstarter

Katafalk skriver:

Hvorfor ikke bare ringe nu? Så er der styr på det.

Det kan jeg også 

Anmeld Citér

10. august 2015

modesty

Selvfølgelig skal du ringe når barnet ikke dukker op på første dag efter ferien. Alt andet ville da være mega utjekket. Og du burde have ringet væsentligt tidligere. Jeg ville da undre mig, og måske ovenikøbet bekymre mig, hvis jeg som pædagog ikke havde hørt noget hen over formiddagen.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.