jenny4 skriver:
Mit gæt er - og det er kun et gæt - er, at hun var i tvivl om du elsker hende nok til at blive ked af det hun har gjort. Selvom kommentaren kan virke malplaceret så er det måske på en eller anden måde et udtryk for, at I har noget at arbejde på udover at genvinde tillid til hinanden. Det er aldrig ok at være utro, men måske I har glemt at sætte pris hinanden undervejs i forholdet? Eller glemt at være kærester også?
Det er prisværdigt at du elsker din kone så højt, at du gerne vil tilgive affæren. Alligevel er der noget ved dine indlæg der får mine advarselslamper til at blinke. Det er din kone der har været utro men alligevel elsker du hende ubetinget (hvilket er godt når i skal arbejde jer videre), men jeg tænker alligevel om der er uligevægt i jeres forhold - elsker du hende højere end hun elsker dig? For nogle er jagten det interessante i et forhold, at ønske sig det man ikke kan få, og når så byttet er nedlagt bliver det uinteressant. Måske du ikke skal være så "let" at nedlægge?
det kan være at jeg tager fuldstændig fejl i tolkningen, men nu har du fået mine tanker ud fra det du har skrevet..
Jeg er 100% der har været og sikkert stadig er uligevægt i vores forhold.
Jeg bliver også konstant og har tillige været det de sidste 3 år, i tvivl om hvorvidt hun faktisk elskede mig så højt som jeg håbede, eller om hun bare var der for trygheden og pengenes skyld.
Handlingen føler jeg har bekræftet det i et eller andet omfang. Problemer er bare at JEG elsker hende åndssvagt højt. For mig er det ikke tryghed eller nødvendigvis børnene der holder mig. Hun betyder ALT for mig og har altid gjort det, lige så længe vi har været sammen.
Jeg har selv en tendens til at beskytte hende også selvom hun har været mig utro. Jeg sætter hende altid først og det gør jeg stadig.
Jeg har en meget dårlig vane med at tilsidesætte alt hvad jeg håber og ønsker og vil have ud af mit liv, kun for at hun har det godt.
Jeg har endda nu sagt at jeg vil give hende bryster her i næste måned, noget hun har ønsket sig i al den tid vi har været sammen, bare fordi jeg gerne ser hende for et afbræk fra mine sure opstød i forbindelse med det hun har gjort.
Jeg er fuldkomme retarderet i øjeblikket og kender ikke hoved fra hale.