Hvad mener hun?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2015

Frustreret13

jenny4 skriver:

Mit gæt er - og det er kun et gæt - er, at hun var i tvivl om du elsker hende nok til at blive ked af det hun har gjort. Selvom kommentaren kan virke malplaceret så er det måske på en eller anden måde et udtryk for, at I har noget at arbejde på udover at genvinde tillid til hinanden. Det er aldrig ok at være utro, men måske I har glemt at sætte pris hinanden undervejs i forholdet? Eller glemt at være kærester også?

Det er prisværdigt at du elsker din kone så højt, at du gerne vil tilgive affæren. Alligevel er der noget ved dine indlæg der får mine advarselslamper til at blinke. Det er din kone der har været utro men alligevel elsker du hende ubetinget (hvilket er godt når i skal arbejde jer videre), men jeg tænker alligevel om der er uligevægt i jeres forhold - elsker du hende højere end hun elsker dig? For nogle er jagten det interessante i et forhold, at ønske sig det man ikke kan få, og når så byttet er nedlagt bliver det uinteressant. Måske du ikke skal være så "let" at nedlægge?

det kan være at jeg tager fuldstændig fejl i tolkningen, men nu har du fået mine tanker ud fra det du har skrevet..

Jeg er 100% der har været og sikkert stadig er uligevægt i vores forhold. 

Jeg bliver også konstant og har tillige været det de sidste 3 år, i tvivl om hvorvidt hun faktisk elskede mig så højt som jeg håbede, eller om hun bare var der for trygheden og pengenes skyld. 

Handlingen føler jeg har bekræftet det i et eller andet omfang. Problemer er bare at JEG elsker hende åndssvagt højt. For mig er det ikke tryghed eller nødvendigvis børnene der holder mig. Hun betyder ALT for mig og har altid gjort det, lige så længe vi har været sammen. 

Jeg har selv en tendens til at beskytte hende også selvom hun har været mig utro. Jeg sætter hende altid først og det gør jeg stadig. 

Jeg har en meget dårlig vane med at tilsidesætte alt hvad jeg håber og ønsker og vil have ud af mit liv, kun for at hun har det godt. 

Jeg har endda nu sagt at jeg vil give hende bryster her i næste måned, noget hun har ønsket sig i al den tid vi har været sammen, bare fordi jeg gerne ser hende for et afbræk fra mine sure opstød i forbindelse med det hun har gjort. 

Jeg er fuldkomme  retarderet i øjeblikket og kender ikke hoved fra hale.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2015

Babilooo

Nogen gange hvis man ikke får opmærksomhed / kærlighed søger man det andet steds... Utroskab mm.

jeg har hørt en veninde der var lettet over at manden var oprevet over ikke at vide hvor hun var og, var bange for at hun var kørt galt på vej hjem. Det er rart at mærke at man betyder noget for den anden part.

Ikke for at retfærdiggøre hendes utroskab - men prøv i processen ar kigge indad og se din part i det også. Manglede i at give hinanden bekræftelse osv. det virker som om at hun har manglet det i hvert fald. Og det er noget i må arbejde med hvis I skal blive sammen.

Se det som dejligt at hun bliver glad over at du er ked af det - ellers elsker hun dig ikke mere. Mærkeligt som det måtte lyde.

held og lykke

Anmeld Citér

16. august 2015

Frustreret13

Smølfine123 skriver:

Nogen gange hvis man ikke får opmærksomhed / kærlighed søger man det andet steds... Utroskab mm.

jeg har hørt en veninde der var lettet over at manden var oprevet over ikke at vide hvor hun var og, var bange for at hun var kørt galt på vej hjem. Det er rart at mærke at man betyder noget for den anden part.

Ikke for at retfærdiggøre hendes utroskab - men prøv i processen ar kigge indad og se din part i det også. Manglede i at give hinanden bekræftelse osv. det virker som om at hun har manglet det i hvert fald. Og det er noget i må arbejde med hvis I skal blive sammen.

Se det som dejligt at hun bliver glad over at du er ked af det - ellers elsker hun dig ikke mere. Mærkeligt som det måtte lyde.

held og lykke

Jeg forstår godt din tankegang og jeg er også opmærksom på at det er tilfældet. 

Jeg har søgt ind af. Jeg har været til parterapi og psykolog. Det gjorde jeg allerede inden jeg fik nyheden om at hun havde været mig utro. 

Ikke nok med det, men hun fik mig også til at tro at det var mig den var gal med. Jeg sagde til højre og til venstre at det var mig. Til familie, venner og psykologen. Selv psykologen var overbevist. 

Så falder bomben så og nu tror alle at jeg er idioten, for det har hun sørget for. 

Så jeg ved udenmærket godt hvad jeg er skyld i og ikke er skyld i. 

Én ting er bare 110% sikkert. Jeg er ikke skyld i at hun har været utro. Basta!

Anmeld Citér

16. august 2015

Bebsen

Puha sikke en omgang... Jeg har været på begge sider, jeg har været utro. Og min X kæreste har været mig utro. Og min xkæreste overbeviste mig i den grad om hvor fuckt up og syg i hovedet jeg var, fordi jeg anklagede ham for at være utro - 14 dage senere viste det sig at være sandt - efter jeg havde kontaktet en psykolog for at få styr på min jalousi... Hold kæft mand, det var så lavt... 

Jeg selv var utro fordi jeg var usikker, havde brug for bekræftigelse, opmærksomhed, jeg var i krise med mig selv og... Og det gav min daværende kæreste mig ikke (ikke at det gjorde min handling ok!) Han valgte at tilgive mig, selvom han aldrig før havde tilgivet utroskab, for han kunne se hvorfor jeg hentede den anderkendelse og bekræftigelse andet sted, han havde været fraværende, og jeg havde forsøgt at nå ind til ham, uden held... Vores forhold gik meget senere i stykker, direkte pga min utroskab, vores roller blev forkerte, jeg følte mig under ham, fordi jeg i den grad havde svigtet, og han kunne ikke genoprette tilliden, og ja... Ingen tillid - intet forhold... 

Jeg føler med dig... Og osse hende... 

Anmeld Citér

16. august 2015

jenny4

Frustreret13 skriver:

Jeg er 100% der har været og sikkert stadig er uligevægt i vores forhold. 

Jeg bliver også konstant og har tillige været det de sidste 3 år, i tvivl om hvorvidt hun faktisk elskede mig så højt som jeg håbede, eller om hun bare var der for trygheden og pengenes skyld. 

Handlingen føler jeg har bekræftet det i et eller andet omfang. Problemer er bare at JEG elsker hende åndssvagt højt. For mig er det ikke tryghed eller nødvendigvis børnene der holder mig. Hun betyder ALT for mig og har altid gjort det, lige så længe vi har været sammen. 

Jeg har selv en tendens til at beskytte hende også selvom hun har været mig utro. Jeg sætter hende altid først og det gør jeg stadig. 

Jeg har en meget dårlig vane med at tilsidesætte alt hvad jeg håber og ønsker og vil have ud af mit liv, kun for at hun har det godt. 

Jeg har endda nu sagt at jeg vil give hende bryster her i næste måned, noget hun har ønsket sig i al den tid vi har været sammen, bare fordi jeg gerne ser hende for et afbræk fra mine sure opstød i forbindelse med det hun har gjort. 

Jeg er fuldkomme  retarderet i øjeblikket og kender ikke hoved fra hale.

Men det er jo nok lige netop hovedet på sømmet i det der er skævt i jeres forhold - du elsker hende så højt at hun kan tillade sig alt (og nu også udøver det) og der er ingen konsekvenser, tværtimod så forsøger du at købe hendes kærlighed med nye bryster (min tolkning). Du belønner hende for hendes ugerning for at vise hende din kærlighed, men i min optik er det helt galt. Hvis du er i tvivl om hvorvidt hun er der for penge og tryghed, så er du nødt til at skabe rammerne for at hun kan vise dig det.

Og så en anden grund til at din uforbeholdne kærlighed giver dig problemer - jeg tror (og den står for egen regning) at de fleste mennesker trænger til lidt modstand engang imellem. Du sætter hende på en piedestal hvor alt hun gør alligvel er ok, men samtidig signalerer de at du ikke er noget værd. Og helt ærligt - hvem gider at være sammen med en dørmåtte. Så hvis du ikke får hævdet dig og får vist at du er en fangst med selvtillid og som har andet at byde på en penge og tryghed, så tror jeg hun enten fortsætter sit mønster eller smutter fra dig. 

Husk at selvværd er attraktivt.

Anmeld Citér

16. august 2015

jenny4

jenny4 skriver:

Men det er jo nok lige netop hovedet på sømmet i det der er skævt i jeres forhold - du elsker hende så højt at hun kan tillade sig alt (og nu også udøver det) og der er ingen konsekvenser, tværtimod så forsøger du at købe hendes kærlighed med nye bryster (min tolkning). Du belønner hende for hendes ugerning for at vise hende din kærlighed, men i min optik er det helt galt. Hvis du er i tvivl om hvorvidt hun er der for penge og tryghed, så er du nødt til at skabe rammerne for at hun kan vise dig det.

Og så en anden grund til at din uforbeholdne kærlighed giver dig problemer - jeg tror (og den står for egen regning) at de fleste mennesker trænger til lidt modstand engang imellem. Du sætter hende på en piedestal hvor alt hun gør alligvel er ok, men samtidig signalerer de at du ikke er noget værd. Og helt ærligt - hvem gider at være sammen med en dørmåtte. Så hvis du ikke får hævdet dig og får vist at du er en fangst med selvtillid og som har andet at byde på en penge og tryghed, så tror jeg hun enten fortsætter sit mønster eller smutter fra dig. 

Husk at selvværd er attraktivt.

Har lige læst den anden tråd som din kone oprettede. At kræve en trekant er det mest barnlige jeg længe har hørt. Beslut dig for at tilgive og arbejd på det eller kom videre..

Anmeld Citér

16. august 2015

anna111

Profilbillede for anna111
jenny4 skriver:

Har lige læst den anden tråd som din kone oprettede. At kræve en trekant er det mest barnlige jeg længe har hørt. Beslut dig for at tilgive og arbejd på det eller kom videre..

Må ærlig indrømme da jeg læste den anden tråd tænke jeg det bare var en undskyldning for at prøve en trekant men da det så kom frem at det var 4 gang. 

Forstår jeg ham virkelig godt han vil have hun osse kan mærke hvor ondt det gør og nok i et naivt håb om at hun så ikke vil gøre det igen. 

Men jeg forstår så ikke han gider blive for når hun allerede har været utro 4 gange hvad gør så hun ikke er det en 5 gang 

Anmeld Citér

16. august 2015

TNBC

anna111 skriver:

Må ærlig indrømme da jeg læste den anden tråd tænke jeg det bare var en undskyldning for at prøve en trekant men da det så kom frem at det var 4 gang. 

Forstår jeg ham virkelig godt han vil have hun osse kan mærke hvor ondt det gør og nok i et naivt håb om at hun så ikke vil gøre det igen. 

Men jeg forstår så ikke han gider blive for når hun allerede har været utro 4 gange hvad gør så hun ikke er det en 5 gang 

Og hans ekskone var også utro. 
Men det må sku heller ikke være sjovt, at begge ens koner har været en utro.  

Jeg synes så ikke at en trekant er den rigtige løsning, jeg ville nok virkelig tænke over om jeg ville være sammen med hende, for som du siger, hun har gjort det 4gange, så er det ikke en lille fejl, men noget hun bliver ved med, hvad så med næste gang hun bliver fristet?

Anmeld Citér

18. august 2015

Frustreret13

Tak for svar piger. 

Jeg er ude af kontrol, og jeg ved det. Mit hjerte har bare for stor en indflydelse denne gang.

Jeg vender tilbage når jeg kan sige - you told me so...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.