Hvad mener hun?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.677 visninger
18 svar
33 synes godt om
10. august 2015

Frustreret13

Hej

Jeg har et spørgsmål som jeg håber i kan svare på.

For 10 dage siden fik jeg den information at min kone har været mig utro for 9 uger siden. Omstændighederne vil jeg ikke beskrive, men jeg har valgtat fortsætte vores forhold, da jeg føler jeg har meget på spil, samt fordi jeg elsker hende utroligt højt.

I forbindelse med en masse snakken omkring det, så fik jeg en information jeg ikke selv kan toogle.

Hun sagde at det også betød meget for hende at hun kunne se det gjorde ondt på mig. Hvad betyder det?

Med venlig hilsen
Den frustrerede....

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2015

Newsence

Først vil jeg sige at jeg selv har stået hvor du står nu og jeg syntes du er pisse sej at du vil kæmpe for jeres forhold.

Jeg vil tro det betyder at hun har følt at du ikke elskede hende og at kærligheden mellem jer var afløst af ligegyldighed. Men jeg syntes du skal sætte hende ned og spørge hende selv for kun hun ved det 200% 

jeg undre mig over du skriver du har meget på spil.. Hvad det betyder ved jeg jo ikke men jeg vil råde dig til at kigge dybt i dig selv.. Der må kun være en grund til at du bliver og det er kærligheden... Ellers bliver jere fremtid forfærdelig.. Så mærk efter og find ud af hvor meget der er praktiske grunde og hvor meget der er reel kærlighed..

jeg ønsker dig virkelig held og lykke. I går en svær tid i møde men kæmper I sammen vil I komme ud på den anden side meget stærkere

Anmeld Citér

10. august 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Frustreret13 skriver:

Hej

Jeg har et spørgsmål som jeg håber i kan svare på.

For 10 dage siden fik jeg den information at min kone har været mig utro for 9 uger siden. Omstændighederne vil jeg ikke beskrive, men jeg har valgtat fortsætte vores forhold, da jeg føler jeg har meget på spil, samt fordi jeg elsker hende utroligt højt.

I forbindelse med en masse snakken omkring det, så fik jeg en information jeg ikke selv kan toogle.

Hun sagde at det også betød meget for hende at hun kunne se det gjorde ondt på mig. Hvad betyder det?

Med venlig hilsen
Den frustrerede....

Helt ærligt så synes jeg du skulle spørge din kone hvad hun mener. Vi herinde kan sagtens gætte og tolke, men den eneste der kan fortælle dig hvad der blev ment med det er din kone.

Men måske det betød at det gør ondt på hende at se hvor ondt det gør på dig?

Eller at hun var i tvivl om hvor vidt at du overhovedet holdt af hende endnu, men det får hun bekræftet fordi det gør ondt på dig?

Eller noget helt tredje..

Men kram til dig, synes det er sejt at vælge at fortsætte og kæmpe for forholdet på trods af det tillidsbrud hun har gjort mod dig.

Anmeld Citér

10. august 2015

Frustreret13

newsence skriver:

Først vil jeg sige at jeg selv har stået hvor du står nu og jeg syntes du er pisse sej at du vil kæmpe for jeres forhold.

Jeg vil tro det betyder at hun har følt at du ikke elskede hende og at kærligheden mellem jer var afløst af ligegyldighed. Men jeg syntes du skal sætte hende ned og spørge hende selv for kun hun ved det 200% 

jeg undre mig over du skriver du har meget på spil.. Hvad det betyder ved jeg jo ikke men jeg vil råde dig til at kigge dybt i dig selv.. Der må kun være en grund til at du bliver og det er kærligheden... Ellers bliver jere fremtid forfærdelig.. Så mærk efter og find ud af hvor meget der er praktiske grunde og hvor meget der er reel kærlighed..

jeg ønsker dig virkelig held og lykke. I går en svær tid i møde men kæmper I sammen vil I komme ud på den anden side meget stærkere

Jeg har faktisk spurgt hende om selvsamme spørgsmål. Jeg føler bare at det er en underlig udtagelse, sagens natur taget i betragtning.

Hun har selv sagt at grunden til at hun var mig utro var lavt selvværd, samt det faktum at vi så havde krise på daværende tidspunkt (var væk fra hinanden i 2 uger). Ikke at hun ikke elskede mig eller følte ligegyldighed.

Jeg har børn involveret. Faktisk er personen en af denne sides brugere. Jeg havde bare brug for råd fra nogen der sad i samme situation, så derfor valgte jeg at bruge dette forum.

Jeg elsker hende af hele/resten af mit hjerte. Det er det eneste jeg egentligt har at forholde mig til udover børnene.

Med venlig hilsen

Frustrerede....

Anmeld Citér

10. august 2015

JH12

Som andre skriver kan det være svært for os at gætte os frem til hvorfor.. 

Men jeg tænker det er kombineret, lavt selvværd, mangel på anderkendelse og opmærksomhed fra din side.. 

Jeg synes det er rigtig flot du kæmper for at rede forholdet, men synes virkelig du skal tænke det igennem selvom der er børn indblandet, for det kan være svært at få tilliden tilbage, og det er vigtigt  i et parhold. 

Held og lykke 

Anmeld Citér

10. august 2015

Frustreret13

MummiT skriver:

Helt ærligt så synes jeg du skulle spørge din kone hvad hun mener. Vi herinde kan sagtens gætte og tolke, men den eneste der kan fortælle dig hvad der blev ment med det er din kone.

Men måske det betød at det gør ondt på hende at se hvor ondt det gør på dig?

Eller at hun var i tvivl om hvor vidt at du overhovedet holdt af hende endnu, men det får hun bekræftet fordi det gør ondt på dig?

Eller noget helt tredje..

Men kram til dig, synes det er sejt at vælge at fortsætte og kæmpe for forholdet på trods af det tillidsbrud hun har gjort mod dig.

Det var faktisk også det hun selv sagde da jeg spurgte hende. At hun havde brug for at vide, at jeg stadig elskede hende efter det hun havde gjort.

Jeg synes bare det var en - malplaceret - kommentar, i forhold til hvordan jeg har det og de følelser mv jeg har.

At have brug for at se ens partner have ondt, efter noget man selv har været årsag til, virker lidt koldt på mig.

Anmeld Citér

10. august 2015

Frustreret13

JH12 skriver:

Som andre skriver kan det være svært for os at gætte os frem til hvorfor.. 

Men jeg tænker det er kombineret, lavt selvværd, mangel på anderkendelse og opmærksomhed fra din side.. 

Jeg synes det er rigtig flot du kæmper for at rede forholdet, men synes virkelig du skal tænke det igennem selvom der er børn indblandet, for det kan være svært at få tilliden tilbage, og det er vigtigt  i et parhold. 

Held og lykke 

Ja, det høre jeg meget på det sidste.

Jeg er så heldig at have prøvet det nu for anden gang. Første gang (som var med min første kone for 9-10 år siden), der skred jeg med det samme uden at blinke. Men jeg elskede hende heller ikke, som jeg elsker min nuværende kone. Samt, jeg heller ikke havde børn involveret.

Det noget lort...

Anmeld Citér

10. august 2015

Newsence

Som andre skriver så er børn ikke grund nok til at blive.. Men elsker du hende har du kun grund til at blive.. Men børn må bare ikke være grunden til at blive. Det er børnene ikke tjent med. Kun kærligheden og intet andet

jeg kender ikke din kone men vil dele lidt fra min egen oplevelse. I starten kom manden der havde været mig utro med mange kommentare som sårede og jeg ville gå så tit fordi jeg følte det blev til min skyld. Men efter en rum tid ja så fik vi en god snak. Det viste sig at efter at jeg havde fået utroskabet afvide var manden gået i en chok lignende tilstand og som det at skulle se i øjnene hvad han havde gjort var så smertefuldt at han som beskyttelse forsøgte at skubbe mig væk..

kan det tænkes at din kone i virkeligheden ikke kan se sig selv i øjnene? Der kan være mange grunde. Jeg syntes du skal fortælle hende at du forstår godt meningen bag men at det altså er sårende.. Hun bliver nød til for en kort stund at glemme dig selv og tage sig af dine følelser indtil dit chok har lagt sig.. Sådan noget tager altså nogle dage.. Og når så det er sket og alle dine spørgsmål ( eller hvad du nu har brug for) er besvaret så tager I sammen som et hold fat på forholdet 

Anmeld Citér

10. august 2015

Frustreret13

newsence skriver:

Som andre skriver så er børn ikke grund nok til at blive.. Men elsker du hende har du kun grund til at blive.. Men børn må bare ikke være grunden til at blive. Det er børnene ikke tjent med. Kun kærligheden og intet andet

jeg kender ikke din kone men vil dele lidt fra min egen oplevelse. I starten kom manden der havde været mig utro med mange kommentare som sårede og jeg ville gå så tit fordi jeg følte det blev til min skyld. Men efter en rum tid ja så fik vi en god snak. Det viste sig at efter at jeg havde fået utroskabet afvide var manden gået i en chok lignende tilstand og som det at skulle se i øjnene hvad han havde gjort var så smertefuldt at han som beskyttelse forsøgte at skubbe mig væk..

kan det tænkes at din kone i virkeligheden ikke kan se sig selv i øjnene? Der kan være mange grunde. Jeg syntes du skal fortælle hende at du forstår godt meningen bag men at det altså er sårende.. Hun bliver nød til for en kort stund at glemme dig selv og tage sig af dine følelser indtil dit chok har lagt sig.. Sådan noget tager altså nogle dage.. Og når så det er sket og alle dine spørgsmål ( eller hvad du nu har brug for) er besvaret så tager I sammen som et hold fat på forholdet 

Erfaringer modtages med kyshånd. 

Der er ingen tvivl om at jeg elsker hende. For at sige det på en anden måde, jeg elsker hende væsentligt mere, end jeg hader det hun har gjort. Det tåler Ingen sammenligning. 

Jeg vender og drejer bare alt i øjeblikket. Og ja, kender følelsen af at det hele er ens egen skyld. Også selvom det aldrig kan være det.

Anmeld Citér

10. august 2015

jenny4

Frustreret13 skriver:

Erfaringer modtages med kyshånd. 

Der er ingen tvivl om at jeg elsker hende. For at sige det på en anden måde, jeg elsker hende væsentligt mere, end jeg hader det hun har gjort. Det tåler Ingen sammenligning. 

Jeg vender og drejer bare alt i øjeblikket. Og ja, kender følelsen af at det hele er ens egen skyld. Også selvom det aldrig kan være det.

Mit gæt er - og det er kun et gæt - er, at hun var i tvivl om du elsker hende nok til at blive ked af det hun har gjort. Selvom kommentaren kan virke malplaceret så er det måske på en eller anden måde et udtryk for, at I har noget at arbejde på udover at genvinde tillid til hinanden. Det er aldrig ok at være utro, men måske I har glemt at sætte pris hinanden undervejs i forholdet? Eller glemt at være kærester også?

Det er prisværdigt at du elsker din kone så højt, at du gerne vil tilgive affæren. Alligevel er der noget ved dine indlæg der får mine advarselslamper til at blinke. Det er din kone der har været utro men alligevel elsker du hende ubetinget (hvilket er godt når i skal arbejde jer videre), men jeg tænker alligevel om der er uligevægt i jeres forhold - elsker du hende højere end hun elsker dig? For nogle er jagten det interessante i et forhold, at ønske sig det man ikke kan få, og når så byttet er nedlagt bliver det uinteressant. Måske du ikke skal være så "let" at nedlægge?

det kan være at jeg tager fuldstændig fejl i tolkningen, men nu har du fået mine tanker ud fra det du har skrevet..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.