Jamen, jeg "gamle" kone melder mig da også under fanerne................mødte Jan via nettet for snart 5 år siden. Men måtte godt nok stå mange mærkelige dates igennem, før der var gevinst.
Husk at mødes på neutral grund, så adresse o.s.v ikke udleveres. Kan fortælle mange gode historier, om halv eller hel psykopater, der har opsøgt mig hjemme..............*fniser*
Specielt husker jeg en gang, hvor en fyr havde hentet mig, for at vi skulle gå en tur i skoven.................det gjorde vi så. Senere blev vi enige om, at det nok ikke lige var os........læs:jeg blev enig......3-4 mdr. efter så jeg ham i et indkøbscenter, og nikkede bare til ham. Den efterfølgende fredag (min fridag), ved middagstid, stod jeg i mit køkken og var ved at lave frokost. Pludselig fanger mit øje, en person, der går rundt lidt på må og få, ude på stien, der fører op til min bolig. Han kigger pludselig ind af mit vindue...........og jeg smider mig fladt ned på maven...........mens vandet løber og musikken spiller.*Griner*..............2 min. efter ringer det på min dør...........men jeg åbner ikke, for jeg ved jo hvem det er. Han smutter igen...............og jeg fortsætter mine gøremål den dag. Fredagen efter gentager det sig..............og her, går jeg ud og åbner, og fortæller manden i utvetydige vendinger, at han IKKE er velkommen hos mig. Han mente at jeg havde sendt ham blikke i indkøbscenteret...............og at jeg måske havde fortrudt, at jeg ikke ville se ham mere. Dohhhhh................sikke en klaphat. Hørte ikke fra ham siden.............så beskeden gik nok rent ind.
Held og lykke out there.................har heldigvis også haft fine oplevelser, og har mødt faren til mine tøser i cyber.
Knus Mette
Anmeld