En mand til mor her..tak...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. september 2009

Klumpe-dumpe

Feluca09 skriver:

Hmmm vor dælen er det lige man finder sig et nyt mandfolk....hehe...

Ja syntes jeg er nået der til vor jeg egentlig har overskud igen til a kunne date eller hva man nu gør igen... Men er jo ikke lige den der kommer mest ud når jeg har feluca, og han kommer jo nok ikke bare og banker på min dør (men gid han dog gjorde) Hvor kan man dog så møde alle de mænd der jo findes et eller andet sted henne????

hilsen den ensomme enlige mor

hmmm rigtig godt spørgsmål Søde,

jeg er også ved at være noget dertil, og har de samme tanker som dig....

Åh øv-bøv (igen) at vi bor så langt fra hinanden, ellers kunne vi jo været kommet ud og ha´svinget med ballerne sammen

men tænker lige over Susannes og Karinas svar... ved ski ikke om jeg kan det... er nok alt for "blondine" god troende.... Men kender efter hånden mange der har mødt the only one in there

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2009

Vingummien

Feluca09 skriver:

Ja derfor jeg ikke rigtig har gidet det...men der findes jo heldig vis også normale folk på sådanne sider.... Så man må vel vælge med omhug.

Ja der er mange, også derfor det er en skam at der er dem der ikke er sande osv for tror nogengange man sortere nogen fra som faktisk er flinke osv.

Men tag da og gøre det, bare for sjov i starten og så lad være at svare de underlige du får og så blokere dem, for så kan de jo ikke skrive igen.

Anmeld

15. september 2009

Vingummien

malucca09 skriver:

Åh øv-bøv (igen) at vi bor så langt fra hinanden, ellers kunne vi jo været kommet ud og ha´svinget med ballerne sammen

men tænker lige over Susannes og Karinas svar... ved ski ikke om jeg kan det... er nok alt for "blondine" god troende.... Men kender efter hånden mange der har mødt the only one in there

Man kan tit læse sig til om de er oki eller ej, Er de ikke oki så holder de sig tig til det samme emne om og om igen f.eks sex og hvad man kan lide osv

Anmeld

15. september 2009

NaFe

malucca09 skriver:

Ja det er da noget øv altså...

Men ja jeg syntes jeg savner til mandligt selvskab, men det også først nu jeg har overskud til a tænke over det. Ellers har det ligget meget fjernt i mine tanker efter feluca kom til.....  Savner bare det der små forelskelse, og søde sms`er..smiler... det trænger jeg sku til....

nu har jeg oprette en profil..så må vi se hva der sker....hehe...

Anmeld

15. september 2009

Klumpe-dumpe

suanne85 skriver:

Man kan tit læse sig til om de er oki eller ej, Er de ikke oki så holder de sig tig til det samme emne om og om igen f.eks sex og hvad man kan lide osv

Hmm okay ja måske man skal prøve det... Kan jo altid rådføre mig med dig og Karina

Men det bliver først når jeg er færdig med den fødselsdagsliste... altså når I er færdig med at lave kludder i den

Anmeld

15. september 2009

Klumpe-dumpe

Feluca09 skriver:

Men ja jeg syntes jeg savner til mandligt selvskab, men det også først nu jeg har overskud til a tænke over det. Ellers har det ligget meget fjernt i mine tanker efter feluca kom til.....  Savner bare det der små forelskelse, og søde sms`er..smiler... det trænger jeg sku til....

ja bare lidt spænding... sug i maven osv ihhhhhh

Så gør jeg det også nu hvor du har det gjort det... så kan vi altid tale sammen

Anmeld

15. september 2009

anna-jonas

Jamen, jeg "gamle" kone melder mig da også under fanerne................mødte Jan via nettet for snart 5 år siden. Men måtte godt nok stå mange mærkelige dates igennem, før der var gevinst.
Husk at mødes på neutral grund, så adresse o.s.v ikke udleveres. Kan fortælle mange gode historier, om halv eller hel psykopater, der har opsøgt mig hjemme..............*fniser*
Specielt husker jeg en gang, hvor en fyr havde hentet mig, for at vi skulle gå en tur i skoven.................det gjorde vi så. Senere blev vi enige om, at det nok ikke lige var os........læs:jeg blev enig......3-4 mdr. efter så jeg ham i et indkøbscenter, og nikkede bare til ham. Den efterfølgende fredag (min fridag), ved middagstid, stod jeg i mit køkken og var ved at lave frokost. Pludselig fanger mit øje, en person, der går rundt lidt på må og få, ude på stien, der fører op til min bolig. Han kigger pludselig ind af mit vindue...........og jeg smider mig fladt ned på maven...........mens vandet løber og musikken spiller.*Griner*..............2 min. efter ringer det på min dør...........men jeg åbner ikke, for jeg ved jo hvem det er. Han smutter igen...............og jeg fortsætter mine gøremål den dag. Fredagen efter gentager det sig..............og her, går jeg ud og åbner, og fortæller manden i utvetydige vendinger, at han IKKE er velkommen hos mig. Han mente at jeg havde sendt ham blikke i indkøbscenteret...............og at jeg måske havde fortrudt, at jeg ikke ville se ham mere. Dohhhhh................sikke en klaphat. Hørte ikke fra ham siden.............så beskeden gik nok rent ind.
Held og lykke out there.................har heldigvis også haft fine oplevelser, og har mødt faren til mine tøser i cyber.

Knus Mette

Anmeld

15. september 2009

Klumpe-dumpe

Feluca09 skriver:

så har jeg også

spændende hvornår vi skal giftes

Anmeld

15. september 2009

NaFe

malucca09 skriver:

så har jeg også

spændende hvornår vi skal giftes

hahaha...vor er du sjov....ja hvornår mon vi kan høre de kirkeklokker...

Super du også har gjort det....

Ej sidder lige og komme til a tænke på det der program fra 90`erne... Vildt forelsket...  sangen derfra køre rundt i mit hoved nu...haha

Anmeld

15. september 2009

Klumpe-dumpe

Feluca09 skriver:

hahaha...vor er du sjov....ja hvornår mon vi kan høre de kirkeklokker...

Super du også har gjort det....

Ej sidder lige og komme til a tænke på det der program fra 90`erne... Vildt forelsket...  sangen derfra køre rundt i mit hoved nu...haha

Hehe....

Må lige tjekke det mere ud i morgen... Indtil videre har jeg fundet ud af man altså ikke kan noget med "gratis" profil... Og jeg VIL vide hvem der allerede har været inde på min profil...

Men nu skal der gives nat-bajer og så skal HOT-mama til drømmeland...

Sweet dreams smukke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.