En mand til mor her..tak...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.169 visninger
20 svar
0 synes godt om
15. september 2009

NaFe

Hmmm vor dælen er det lige man finder sig et nyt mandfolk....hehe...

Ja syntes jeg er nået der til vor jeg egentlig har overskud igen til a kunne date eller hva man nu gør igen... Men er jo ikke lige den der kommer mest ud når jeg har feluca, og han kommer jo nok ikke bare og banker på min dør (men gid han dog gjorde) Hvor kan man dog så møde alle de mænd der jo findes et eller andet sted henne????

hilsen den ensomme enlige mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2009

Ni-ko-li-ne

Feluca09 skriver:

Hmmm vor dælen er det lige man finder sig et nyt mandfolk....hehe...

Ja syntes jeg er nået der til vor jeg egentlig har overskud igen til a kunne date eller hva man nu gør igen... Men er jo ikke lige den der kommer mest ud når jeg har feluca, og han kommer jo nok ikke bare og banker på min dør (men gid han dog gjorde) Hvor kan man dog så møde alle de mænd der jo findes et eller andet sted henne????

hilsen den ensomme enlige mor

hvis du ruster dig med en del kritisk sans og tålmodighed kan dating.dk fungere... det er der jeg har mødt min dejlige mand

Anmeld

15. september 2009

NaFe

ka-ri-na skriver:

hvis du ruster dig med en del kritisk sans og tålmodighed kan dating.dk fungere... det er der jeg har mødt min dejlige mand

Ej vor vildt....Ja måske man skulle prøve a oprette sådan en.

Anmeld

15. september 2009

Vingummien

ka-ri-na skriver:

ja sådan mødte jeg også Frank

Anmeld

15. september 2009

NaFe

suanne85 skriver:

ja sådan mødte jeg også Frank

hold da op.... må da helt sikkert igang med sådan noget net-dating...

Anmeld

15. september 2009

Ni-ko-li-ne

Feluca09 skriver:

Ej vor vildt....Ja måske man skulle prøve a oprette sådan en.

ja ja det kan ski sagtens lade sig gøre... men pas nu på ikke?? man får en milliard henvendelser derinde... og der er mange som lover guld og grønne skove og er vildt underlige... man skal i alt fald tænk over om man har et rpofil billee eller ej og hvilket billede man sætter på :=)

Anmeld

15. september 2009

Vingummien

Feluca09 skriver:

hold da op.... må da helt sikkert igang med sådan noget net-dating...

Ja, men gå kun efter dem der virkelig kan give et godt svar og som ikke ændre holdninger og meninger.
Og vær forberedt på både at blive kontaktet af homoseksuelle, par der vil have en mere ind i deres sexliv osv

Anmeld

15. september 2009

NaFe

ka-ri-na skriver:

ja ja det kan ski sagtens lade sig gøre... men pas nu på ikke?? man får en milliard henvendelser derinde... og der er mange som lover guld og grønne skove og er vildt underlige... man skal i alt fald tænk over om man har et rpofil billee eller ej og hvilket billede man sætter på :=)

Ja helt sikkert... hanve engang for mange mange år side, og syntes bare jeg fik så mange mærkelige breve... Så man skal nemlig helt klart tænke sig meget om. Men tror da jeg lige må tjekke det ud...måske man er heldig som jer...

Anmeld

15. september 2009

NaFe

suanne85 skriver:

Ja, men gå kun efter dem der virkelig kan give et godt svar og som ikke ændre holdninger og meninger.
Og vær forberedt på både at blive kontaktet af homoseksuelle, par der vil have en mere ind i deres sexliv osv

Ja derfor jeg ikke rigtig har gidet det...men der findes jo heldig vis også normale folk på sådanne sider.... Så man må vel vælge med omhug.

Anmeld

15. september 2009

Ni-ko-li-ne

Feluca09 skriver:

Ja helt sikkert... hanve engang for mange mange år side, og syntes bare jeg fik så mange mærkelige breve... Så man skal nemlig helt klart tænke sig meget om. Men tror da jeg lige må tjekke det ud...måske man er heldig som jer...

både Martin og jeg synes hver især at vi har måttet vores del af befolkningen igennem for at finde hinanden og dermed den rette.... det er seriøst en jungle

men held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.