Jeg tror desværre det er rigtig svært sådan noget
de gør deres bedste i vores bh, med der forsvinder også ting og dukker op igen.
Hjemme hos os, har vi flere børn, og jeg må tilstå at jeg ikke husker præcis hvad vi har af tøj og til hvem, far er helt tabt bag en vogn på det punkt
vi har oplevet at ungerne har kommet til at bytte tøj osv, og vi har også haft skiftetøj hjem vådt i pose eller på ungerne hvor vi ikke havde lagt mærke til at det ikke var vores. Når tøjet er vasket og hvis vi ser der er noget som ikke er vores, tager vi det med. Når bedsterne også indimellem henter kan det også være svært, for de ved endnu mindre hvad ungerne har af ting og sager
vi har før fået en jakke med hjem, hvor det viste sig at der var en i bh som havde en jakke magen til i samme str, vi tog den også bare med og hængte den på plads.
Vi har også oplevet vores børns ting pludselig ligge på en anden plads
med så mange børn tror jeg det er rigtig svært for bh. For selvom der står navn i tøjet, er det meget tøj at holde styr på, især nåede skal smide bleen hvor vi pr barn have 4-7 sæt skiftetøj med hjem hver dag, pga uheld.
Synes fint i kan snakke med bh om problemet, men det kan være svært da man jo ikke kan se, hvad der måske er kommet med et forkert barn hjem, og er det som hos os, kan der godt gå dage eller uger hvor man måske ikke opdager, at man har fået noget forkert med hjem. Alt efter hvad det er. Vi har også prøvet sandaler som var forsvundet og blev fundet efter et par dage på legepladsen
Anmeld
Citér