Hvor meget har I taget på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. august 2015

Benjamins'mor

Jeg begyndte først at tage på i omkring uge 30 med nr. 2. 

Tog 20 kg på ca med den første og 4 med nr. 2. 

Startede anden graviditet med at tabe 10 kg. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2015

Mullesmith

Hapiness is motherhood skriver:

Jeg er lidt nysgerrig, da min første og anden graviditet har været vidt forskellige. Jeg tog rigtig meget på under første graviditet (som i +30kg) og startede med at tabe mig en del her under anden. Jeg er 26+0 i dag og vejer ca. +6kg fra startvægten. Hvor meget havde I taget på omkring dette tidspunkt?

Tog også 30kg på første gang og nu anden gang har jeg taget 4kg på er dog kun i uge 14. Men har spist og spist for at holde kvalmen nede 

Anmeld Citér

7. august 2015

NBNixen

Hapiness is motherhood skriver:

Jeg er lidt nysgerrig, da min første og anden graviditet har været vidt forskellige. Jeg tog rigtig meget på under første graviditet (som i +30kg) og startede med at tabe mig en del her under anden. Jeg er 26+0 i dag og vejer ca. +6kg fra startvægten. Hvor meget havde I taget på omkring dette tidspunkt?

Jeg er godt nok overvægtig og det er min første graviditet, er i dag 36+0 men havde indtil for få uger siden kun taget omkring 3 kilo på I alt, men har på grund af enorm væske mængde i kroppen, taget lidt flere på de sidste uger her

Anmeld Citér

7. august 2015

Milas14

Det er min 4 graviditet og er 30+0 Idag. Har taget 9 kg på. 

Ved mine 3 andre børn har jeg taget mellem 16 og 23 kg på. Har vejet ca 64 da graviditeten startede  

Jeg er ikke så god til at få dyrket sport og tror det er derfor jeg tager en del på, for spiser normalt.

Anmeld Citér

7. august 2015

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...

Jeg har været meget syg med kvalme og opkastninger under mine graviditeter. Jeg har derfor ikke taget mere end 7-8 kg. på ved fødslen og er først begyndt at tage på efter uge 30. (tabt mig frem til uge 25 ca.)

Jeg er normalvægtig.

Anmeld Citér

7. august 2015

Hike

Jeg har haft den samme startvægt hver gang

1. graviditet tog jeg 17 kg på

2. graviditet tog jeg 23 kg på

3 graviditet -med en uge til PKS (idag -wuhuu!) har jeg pt. taget 26 kg på 

Jeg er blevet meget afslappet omkring det, jeg har jo tabt mig de andre gange, baby har det godt -og det er nu engang det vigtigste for mig 

Anmeld Citér

10. august 2015

SigneB

Jeg tabte mig 6kg i begyndelsen af graviditeten, og det er de samme 6kg jeg har taget på nu ved 38 uger.. krydser fingre for at jeg ikke eksploderer de sidste par uger

Har spist helt som jeg plejer, da jeg fik madlysten tilbage efter ca 20 uger..

Anmeld Citér

13. august 2015

JLS1993

28+2 og har taget 11kg på. Var dog undervægtig da jeg blev gravid, så min jordemoder siger at det er rigtig godt, at jeg har fået taget lidt på  

Har altid kæmpet med at min vægt var for lav, så er også lidt stolt

Anmeld Citér

13. august 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Hike skriver:

Jeg har haft den samme startvægt hver gang

1. graviditet tog jeg 17 kg på

2. graviditet tog jeg 23 kg på

3 graviditet -med en uge til PKS (idag -wuhuu!) har jeg pt. taget 26 kg på 

Jeg er blevet meget afslappet omkring det, jeg har jo tabt mig de andre gange, baby har det godt -og det er nu engang det vigtigste for mig 

Held og lykke i morgen god fødsel!!!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.