Hvor meget har I taget på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.194 visninger
18 svar
8 synes godt om
6. august 2015

Hapiness is motherhood

Jeg er lidt nysgerrig, da min første og anden graviditet har været vidt forskellige. Jeg tog rigtig meget på under første graviditet (som i +30kg) og startede med at tabe mig en del her under anden. Jeg er 26+0 i dag og vejer ca. +6kg fra startvægten. Hvor meget havde I taget på omkring dette tidspunkt?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2015

heldyr

Det her er min første graviditet og troede egentligt at jeg ville tage sindssygt meget på! Jeg startede så med at kaste op 20 gange dagligt i 5 måneder, så nu er jeg 32+3 med masser af væske i kroppen og har kun taget 5 kg på! 

Min vægt før var helt normal og spiser også helt normalt nu

Anmeld Citér

6. august 2015

sulo

Jeg tog næsten 20 kg på i min første graviditet.

Denne gang er jeg "kun" på 7,5 kg endnu, er 29+3

Anmeld Citér

6. august 2015

ninibadini

Jeg er 23+6 og har taget et enkelt kilo på. Har haft meget kvalme og kastet op, og ellers spiser jeg bare normalt. 

Anmeld Citér

6. august 2015

Bebe89

Jeg er 26+1 i dag. Jeg blev sidst vejet ved 2. lægebesøg da jeg var 25+0, der havde jeg taget halvandet kilo på. Så jeg er ret spændt på hvor hurtigt det kommer til at gå til sidst! 

Anmeld Citér

6. august 2015

Hapiness is motherhood

Bebe89 skriver:

Jeg er 26+1 i dag. Jeg blev sidst vejet ved 2. lægebesøg da jeg var 25+0, der havde jeg taget halvandet kilo på. Så jeg er ret spændt på hvor hurtigt det kommer til at gå til sidst! 

Wow, vi har termin tæt på hinanden  og kan se vi også er næsten lige gamle

Må man spørge hvor fra i landet du præcis er?

Anmeld Citér

6. august 2015

Bebe89

Hapiness is motherhood skriver:

Wow, vi har termin tæt på hinanden  og kan se vi også er næsten lige gamle

Må man spørge hvor fra i landet du præcis er?

Ja, det er ret tæt må man sige! �� jeg er fra Korsør, hvad med dig?

Anmeld Citér

6. august 2015

sne190810

Jeg har ingen ide, da jeg ikke aner hvad jeg vejede før jeg blev gravid, da jeg blev uplanlagt Det er VIRKELIG irriterende... 

Men vejer i hvert fald mere, end hvad jeg "plejer" at ligge på i gennemsnit, så noget har jeg taget på.  Tror måske omkring de 5 kilo, og er idag 10+4 

Det er min anden graviditet, og i den første tog jeg 5 kilo på fra start af næsten, da jeg havde døgnkvalme og derfor småspiste  konstant, for at kunne holde ud af være til. Derefter tog jeg først  2-3 kg på igen omkring uge 20, og så satte det ind de sidste par uger, og jeg kom op på omkring at have taget 17 kilo på i alt. Heldigvis sad det hele på maven, og jeg havde smidt det igen ca. 3 måneder efter fødslen ved amning og daglige gåture. (spiste som et svin efter både under graviditeten og efter fødslen, især slik og kager...  så kosten havde ikke så meget at sige der )

Anmeld Citér

6. august 2015

hmg86

Hapiness is motherhood skriver:

Jeg er lidt nysgerrig, da min første og anden graviditet har været vidt forskellige. Jeg tog rigtig meget på under første graviditet (som i +30kg) og startede med at tabe mig en del her under anden. Jeg er 26+0 i dag og vejer ca. +6kg fra startvægten. Hvor meget havde I taget på omkring dette tidspunkt?

I uge 26 var jeg på omkring 4 kg ekstra.. nu er jeg 30+2 og er på 5,5 kg ekstra.. så det er ikke så galt her endnu.. håber det fortsætter sådan 

Anmeld Citér

6. august 2015

Karina1

I min første gravidtet tog jeg cirka 25kg, 10kg tog jeg på, på en uge, fordi min krop blev fyldt med væske!  Heldigvis var det hele tabt igen efter 2mdr denne gang har jeg taget cirka 10kg og er 38+2

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.