Hjælpe bedstemor med kræft -hvordan?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. august 2015

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Nu skriver du ikke hvor gammel bedstemor er, men hvis hun er frisk på det så Skype med hende når barnebarnet er født.

Min datters farmor kunne ikke komme det første lange stykke tid pga blodprop i hjertet, og der forslog vi at vi kunne Skype, og det var hun så glad for, ja vil nærmest sige hun var lykkelig over det 

Sikke en dejlig ide det kunne måske være noget 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2015

Anonym trådstarter

Studerendemor skriver:

Jeg synes simpelt hen, det er så sødt, det du har planlagt. Det lyder til at hun meget gerne vil se jeres nyfødte, så i kurven med billederne, kunne I lægge et lille brev med, hvor der bl.a. står, at baby glæder sig til at møde hende lige så snart det er muligt. Det er virkelig fint, at du tænker så meget på hende og tydeligt viser at hun betyder meget for jer. Det betyder alverdens, når man er syg 

Tak, æbler videre over ideerne med Skype/video 

Anmeld Citér

6. august 2015

Anonym trådstarter

Morjanne76 skriver:

Måske en god bog hvis hun kan lide at læse. 

Eller en lille personlig ting, hvor der ligger en tanke bag. 

Rigtig god ide, måske lydbog hvis hun er for træt til at læse efter operationen og måske et Sudoku hæfte 

Anmeld Citér

6. august 2015

Anonym trådstarter

jenny4 skriver:

Hvis ikke hun er til Skype, kunne i optage en video når baby er født, hvor i viser eks søvn, vågen, bleskift, mad osv så hun føler hun har været med..

Rigtig god ide  

Anmeld Citér

6. august 2015

Anonym trådstarter

Tusind tak for ideerne, der er bestemt noget at gå videre med, håber jeg kan få noget godt mikset sammen, både så jeg kan hjælpe og vise vires støtte og som samtidig viser dem hvor stor betydning de har for os og børnene og hvor meget vi holder af dem <3 

tænker også at de store måske kunne lave en ting til bedstemor  

Anmeld Citér

6. august 2015

klmf

Måske en lille pakke med hendes yndlings creme, shampoo-balsam, deo og så videre i rejsestørrelse som hun kan have med på sygehuset. Eller et lækkert sæt joggingtøj hvis hun ikke har sådan noget, til sygehuset og ugerne efter hvor tøjet bare skal være nemt og behageligt. 

Anmeld Citér

6. august 2015

Anonym trådstarter

lotchen skriver:

Måske en lille pakke med hendes yndlings creme, shampoo-balsam, deo og så videre i rejsestørrelse som hun kan have med på sygehuset. Eller et lækkert sæt joggingtøj hvis hun ikke har sådan noget, til sygehuset og ugerne efter hvor tøjet bare skal være nemt og behageligt. 

God ide  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.