Jeg er anonym af hensyn til bedstemor og hendes familie
børnenes bedstemor og min stedmor, har desværre fået kræft, og skal derfor opereres, og det er en større operation hvor hun bla ikke må løfte eller bære noget, i 2 mdr efter operationen
desværre står jeg og skal have kejsersnit på samme tid, så vi kan ikke rigtig hjælpe dem, og hun er samtidig ked af, at hun ikke kan komme på barselsvisit, og vi har ikke mulighed for at komme, før vi begge er hjemme igen
min plan, er at vi sender blomster på dagen for operationen, så hun får blomster hun kan nyde, imens hun er indlagt. Har derefter tænkt en kurv hun får når hun kommer hjem, med nogle lækkerier i
samtidig vil vi sende en masse billeder af det lille ny barnebarn, så hun får dem som trøst
men er der mere vi kan gøre, havde vi råd havde vi givet dem mulighed for at komme lidt væk bagefter, eller gavekort til noget hjælp, nu vi ikke selv kan, da vi ud over børnene og lille nyfødt, og kejsersnit, også står midt i en flytning.
Ville ønske vi kunne gøre mere og vil så gerne vise hvor meget de betyder for os, og at de er i vores tanker og at vi støtter og står bag dem
Søger alle gode råd <3
pft
Anmeld
Citér