At slæbe babyer med i solcentre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. september 2009

Ni-ko-li-ne

Feluca09 skriver:

Ej det kan man da ikke...sytes det uansvarligt a tage barnet med..så må hun sku tage en med der kan vente udenfor med ham....

Tog slev mega meget sol før jeg blev gravid, og brugte meget make up...min jordmoder sagde så a hun ikke snytes jeg skulle bruge make up mere...men jeg måtte gerne tage sol....hmmmm.... Valgte dog ikke a tage sol mens jeg var gravid....

præcis.... min JM sagde også at jeg gerne måtte tage sol.... prøvede et par gange men jeg fik det skidt fysisk og psykisk,,, fik det jo dårligt med at lille bebs skulle ligge derinde og koge... og jeg kunne ikke holde varmen ud..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2009

Kristina V

Jeg har max set 2 afsnit af den serie (tildels fordi jeg ikke har kanalen), men om jeg så havde ville jeg ikk se det!

Jeg synes simpelthen den er så latterlig! Jeg ved godt at de møre er komplet tabt bag en vogn, men så kald den for fanden noget andet! Tror på en mor på 30-40 år kan være lige så uansvarlig som nogle af de piger som er med her.

Jeg fik min første da jeg var 20 år, og venter nu nummer 2 som 24 årige.. og jeg er DEN BEDSTE MOR for mine børn! Men jeg er så træt af af vi andre som har valgt at få børn i en tidlig alder oftes blier kiget skævt på. Og så hjælper sådan en latterlig serie med så tåbelige mennesker i IKKE!!

Ja undskyld mit raseri, men HADER at man sætter hinanden i sådan en bås, så den serie er bare ikke min favorit!

Tænker det også giver dig svaret på hva jeg synes om hun tager sit barn med i solarium...

Anmeld

15. september 2009

mor_sabina

Kristina V skriver:

Jeg har max set 2 afsnit af den serie (tildels fordi jeg ikke har kanalen), men om jeg så havde ville jeg ikk se det!

Jeg synes simpelthen den er så latterlig! Jeg ved godt at de møre er komplet tabt bag en vogn, men så kald den for fanden noget andet! Tror på en mor på 30-40 år kan være lige så uansvarlig som nogle af de piger som er med her.

Jeg fik min første da jeg var 20 år, og venter nu nummer 2 som 24 årige.. og jeg er DEN BEDSTE MOR for mine børn! Men jeg er så træt af af vi andre som har valgt at få børn i en tidlig alder oftes blier kiget skævt på. Og så hjælper sådan en latterlig serie med så tåbelige mennesker i IKKE!!

Ja undskyld mit raseri, men HADER at man sætter hinanden i sådan en bås, så den serie er bare ikke min favorit!

Tænker det også giver dig svaret på hva jeg synes om hun tager sit barn med i solarium...

Er så enig med dig. Den serie har skabt fordomme i mit hoved som jeg nu selv må kæmpe med. Jeg tænker alverdens tanker når jeg ser unge mødre rundt omkring men glemmer at jeg selv er ung mor og jeg VED at alderen ikke er afgørende for ens egenskaber som mor.
Dumme dumme serie, men hvor jeg bare elsker at se det.

Anmeld

15. september 2009

qp

Kristina V skriver:

Ja altså jeg vil så liiige sige (for en god ordens skyld), at denne tråd ikke handler om at ALLE UNGE MØDRE er dårlige!! Den handler om at denne pige tager sin søn med i solcenter når hun samtidig står og siger, at hun ikke håber han får varige men af sygdommen i form af tab af hørelse eller syn. Og man kan faktisk godt miste synet hvis man ikke har briller på i sådan en solkabine, man er nok endda mere udsat når man er så lille som ham - men det tænker hun jo slet ikke på!!  Og ja der er nok mange fordomme men jeg synes da overhovedet ikke, at  det generelle billede af "De Unge Mødre" (serien) er at de er dårlige mødre. Nogle gange ryster man vel på hovedet men sådan er det sgu med så mange ting.

Anmeld

15. september 2009

kiwilouise

Kristina V skriver:

det kunne ikke siges bedre..
blev selv gravid med tvillinger da jeg var 19 år. min sundhedsplejerske syntes at jeg klarede det så flot at jeg kom ud og holdt foredrag for andre ventende tvillingeforældre i alle aldre...

Anmeld

16. september 2009

LauraLW

c skriver:

Hmm....med "de unge" mener du vel dem fra serien eller er det bare din generelle opfattelse at ALLE unge mødre tager deres babyer med i solarie fordi du har set én ung mor i et tv-program gøre det? Undre mig bare lidt over den udtalelse...

Jeg blev mor første gang som 20-årig og jeg ville da ALDRIG slæbe nogen af mine børn med ind og tage sol...

Hvorfor tager du det SÅ personligt? Det er da tydeligt i indlægget hvad det handler om, der bliver jo nævnt en specifik episode, og det virker som om det er dig selv der generaliserer udfra det.

Anmeld

16. september 2009

LauraLW

c skriver:

Det ville jeg vel ikke spørge om, hvis jeg vidste det...

Ok, måske var jeg lidt hurtig der, sorry - kan forstå indlægget siden er blevet omformuleret.

Anmeld

16. september 2009

Heidi.

Det er fandmer en OMMER...

Anmeld

16. september 2009

BinaMor

æv hvor er det sørgeligt når mødre (unge som gamle) ikke er informeret ordenligt

Anmeld

16. september 2009

Ni-ko-li-ne

sabina22 skriver:

æv hvor er det sørgeligt når mødre (unge som gamle) ikke er informeret ordenligt

ja eller rettere... ikke selv har søgt info... det er jo hendes ansvar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.