hcg! hurtig hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2015

anonym94

Jeg tror Desværre jeg ikke længere er gravid efter meget lidt blod igår og en betydelig svagere streg på graviditetstesten så tror jeg desværre at det er slut igen 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2015

SabinaMortensen

anonym94 skriver:

Jeg tror Desværre jeg ikke længere er gravid efter meget lidt blod igår og en betydelig svagere streg på graviditetstesten så tror jeg desværre at det er slut igen 

Kan blodet i går have noget at gøre med sex? Håber ikke for dig at det er slut .. Hvor langt ville du være?

Anmeld Citér

9. august 2015

anonym94

SabinaMortensen skriver:

Kan blodet i går have noget at gøre med sex? Håber ikke for dig at det er slut .. Hvor langt ville du være?

Jeg er 4+3 idag og har ikke set blod idag og ikke pga sex men de siger det er meget normalt men tester stadig positiv men dog ikke så tydelig så ringer til læge imorgen og så må vi se hvad der sker! Er godt nok bange for at graviditeten er ved at gå i sig selv! Krydser alt hvad jeg har for at den lille bliver inde i mave!

Anmeld Citér

9. august 2015

Chellie

anonym94 skriver:

Jeg er 4+3 idag og har ikke set blod idag og ikke pga sex men de siger det er meget normalt men tester stadig positiv men dog ikke så tydelig så ringer til læge imorgen og så må vi se hvad der sker! Er godt nok bange for at graviditeten er ved at gå i sig selv! Krydser alt hvad jeg har for at den lille bliver inde i mave!

Helt oprigtigt, du driver dig selv vanvittig med alle de teste. Smid dem ud, og få istedet lægen til at tage nogle blodprøver, der kan vise om HCG stiger eller ikke.

Og lov så dig selv, at fremover må du kun teste max to gange pr cyklus. Al den bekymring, de giver dig, er ikke godt for hverken dig eller barn. 

Lidt opmuntring: Stregerne på HCG kan ændre sig fra test til test, afhængigt af, hvor meget farvestof de har puttet i strimlen. Derfor kan den ene test se mere positiv ud end den anden. Det er derfor, at en streg er en streg, og det er også derfor, man skal lægge testene helt væk, når den først har været positiv - man kan ikke regne med at få noget ud af, hvor kraftige stregerne bliver.

Also, det er helt normalt at bløde en lille smule i starten. Så længe, du ikke har fået mens, er der stadig håb 

Derfor: Først ud i den store skraldespande med alle de teste, ogderefter ned til lægen og få tjekket HCG-niveauet!

Anmeld Citér

9. august 2015

anonym94

Chellie skriver:

Helt oprigtigt, du driver dig selv vanvittig med alle de teste. Smid dem ud, og få istedet lægen til at tage nogle blodprøver, der kan vise om HCG stiger eller ikke.

Og lov så dig selv, at fremover må du kun teste max to gange pr cyklus. Al den bekymring, de giver dig, er ikke godt for hverken dig eller barn. 

Lidt opmuntring: Stregerne på HCG kan ændre sig fra test til test, afhængigt af, hvor meget farvestof de har puttet i strimlen. Derfor kan den ene test se mere positiv ud end den anden. Det er derfor, at en streg er en streg, og det er også derfor, man skal lægge testene helt væk, når den først har været positiv - man kan ikke regne med at få noget ud af, hvor kraftige stregerne bliver.

Also, det er helt normalt at bløde en lille smule i starten. Så længe, du ikke har fået mens, er der stadig håb 

Derfor: Først ud i den store skraldespande med alle de teste, ogderefter ned til lægen og få tjekket HCG-niveauet!

Tak! Men hver gang jeg tørre mig er der slimet blod er virkelig nervøs 

Anmeld Citér

9. august 2015

anonym94

anonym94 skriver:

Der er ikke meget men kun så man kan se noget lyserødt samt jeg har en del ligament smerter 

Anmeld Citér

9. august 2015

Chraz

anonym94 skriver:

Der er ikke meget men kun så man kan se noget lyserødt samt jeg har en del ligament smerter 

Jeg blødte med min den første. Også slimet og lyserødt. Jeg var skrækslagen! Kom op til lægen og blev sendt til akut scanning ( Jeg var 7 eller 8+) Og der så jeg det fineste lille hjerteblink og har idag en dejlig datter på næsten 9. Bare slap af og tag den med ro. Så længe det ikke er voldsom blødning og voldsom smerte er der garanteret ikke noget at være nervøs for! Jeg fik af vide at grunden til min blødning var fordi der var kommet en lille ubetydelig rift i moderkagen. Så det kan sagtens være det samme du har. Og du skal også tænke på dine slimhinder er mere sarte nu hvor du er gravid, så de kan også godt give en blødning. Jeg  for dig, og er sikker på alt er som det skal være

Anmeld Citér

9. august 2015

Chellie

Det kan jeg sagtens forstå, men du gør det værre for dig selv med de teste, fordi du ikke kan undgå at over-analysere dem. Selv hvis du faktisk havde tabt (og det har du ikke, når du ikke bløder mere!), så ville du stadig få positive teste, fordi halveringstiden på HCG er meget lang. Så du kan bruge dem til præcis nul og nix på nuværende tidspunkt - Det eneste de gør for dig er, at de giver dig endnu flere bekymringer.

Derfor: LÆGEN! Blodprøver! 

Anmeld Citér

10. august 2015

anonym94

Jeg fik desværre min menstruation jeg skal til læge på fredag og så skal der måske nogle undersøgelser igang da jeg kun er 21 år og er blevet gravid 2 gange på 1 år og ingen fuldført graviditet 

Anmeld Citér

12. august 2015

mrs.juli

Da ingen har svaret på dit sidste indlæg vil jeg bare sige at jeg er ked af at det endte med mens. Det lyder som om du meget gerne vil være gravid, og ved du hvad, det er SÅ hårdt at have det sådan, jeg ved det! Op på hesten igen, og prøv prøv prøv, at ligge tanker om baby lidt væk. 

Jeg har gjort det sådan i projekt baby nr. 2, at jeg prøver at komme i form og tab mig lidt. På den måde har jeg noget andet at give mig til og hvis mens kommer så har jeg en helt måned mere til at blive fit i og så gør det ikke så meget.. måske kan du finde på noget lignende som kan optage dine tanker lidt. 

Håber at din krop er helt som den skal være og din baby skal nok komme i rette tid 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.