hcg! hurtig hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.973 visninger
22 svar
11 synes godt om
5. august 2015

anonym94

Ved det godt det er skide dumt at blive ved med at teste men efter min ma i marts kan jeg simpelthen ikke lade Være   sagen er den tog en igår middag hvor jeg ikke havde drukket og den var flot positiv så idag her til morges var den noget svagere og er stadig og jeg har Været ude og tisse en gang i nat! Kan det betyde jeg måske slet ikke er gravid mere eller skal jeg kontakte lægen eller hvad skal jeg Gøre er helt ude af mig selv 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2015

anonym94

anonym94 skriver:

Ved det godt det er skide dumt at blive ved med at teste men efter min ma i marts kan jeg simpelthen ikke lade Være   sagen er den tog en igår middag hvor jeg ikke havde drukket og den var flot positiv så idag her til morges var den noget svagere og er stadig og jeg har Været ude og tisse en gang i nat! Kan det betyde jeg måske slet ikke er gravid mere eller skal jeg kontakte lægen eller hvad skal jeg Gøre er helt ude af mig selv 

Øverste fra I går og nederste fra nu 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

5. august 2015

MarianneRubi

anonym94 skriver:

Øverste fra I går og nederste fra nu 

Du har jo været ude og tisse i nat? 

Det bedste urin har magt i blæren jo og har arbejdet derfor de siger morgen urin og du burde derfor ha testet i nat 

men prøv senere på dagen hvor du har holdt dig i 4 timer hvertfald og se hvad der sker 

nogle tester også bedre om eftermiddagen end om aftenen jo  

Anmeld Citér

5. august 2015

Julemusen

Det er forskelligt hvornår på døgnet man tester bedst. Jeg har aldrig kunnet få en positiv morgen test men altid sidst på eftermiddagen hvor jeg har holdt mig i 3-4 timer.

Anmeld Citér

5. august 2015

God-mor

anonym94 skriver:

Du udsætter dig selv for så meget unødigt bekymring TS  Vi kan ikke vide om din spire hænger fast eller ikke, men lige nu GØR DEN, fordi du har testet positivt flere gange nu! Nyd du er gravid nu og tag en dag af gangen. Du har været oppe og tisse i nat, så det er helt naturligt hvis du ikke har så højt koncentreret hcg i morgenurinen. Men ingen kan svare dig på om det betyder noget, men kan svare dig at det behøver ikke betyde noget. Ønsker dig rigtig meget held og lykke og  for at din lille i maven har sat sig godt fast. Tror du får mere ro, hvis du køber en meget meget tidlig scanning. 

Anmeld Citér

5. august 2015

anonym94

Jeg er kun 3+6 idag og testede allerede flot positiv 3+1 og har allerede bestilt en TS når jeg er 7+1 men ventetiden er laaaaang ��

Anmeld Citér

5. august 2015

Chellie

Ingen af os kan vide, om alt er ok, som en anden også skriver. Men hvis du er helt fra den af bekymring, kan du prøve at bede din læge om at tage nogle blodprøver, med en uges mellemrum. Hvis dit HCG-tal stiger, vokser den. Det er den eneste hjælp, der er at hente, indtil du er så langt henne at du kan komme til din TS.

Jeg tror, alle de tests gør dig mere skade end gavn, fordi de gør dig så urolig... 

Anmeld Citér

5. august 2015

God-mor

anonym94 skriver:

Jeg er kun 3+6 idag og testede allerede flot positiv 3+1 og har allerede bestilt en TS når jeg er 7+1 men ventetiden er laaaaang ��

Jeg kan fortælle dig at jeg testede positivt 3+3 og testede igen mener det var 4+ ved lægen og der var den lige så svag som da jeg testede 3+3, men der kom en dejlig pige ud 8 måneder senere. Så en streg er en streg. Ellers så tag en digital test så står der GRAVID, måske det vil hjælpe dig til lidt ro hvis du tager sådan en test. Og så siger til dig selv det så er den sidste! Du stresser bare dig selv ved at tests hele tiden, og gør dig nervøs selvom der sikkert ingenting er galt. Jeg forstår godt du er nervøs og særligt når du har mistet før, men det bedste er bare at nyde nuet og lade naturen ordne resten. Hver optimistisk  

Anmeld Citér

5. august 2015

anonym94

Øverste fra til morges og en fra nu! Nu stopper jeg med at teste og tror på det! Og vil prøve og nyde det uden for meget stress indeni TS den 28

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

5. august 2015

Appelsin

anonym94 skriver:

Gad vide om der ikke er to så ... Testede bragende positiv tidligt og var gravid med tvillinger... Desværre endte det i en medicinsk abort, men måske der er to når man kan teste så positivt så hurtigt?? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.