Hvad gør jeg ved en Nakkefilet på 4 kilo?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.448 visninger
15 svar
13 synes godt om
4. august 2015

Troldemommi

Jeg er lige ved at lave en lang madplan så fryseren kan blive ryddet lidt ud 

dernede ligger der en stort tung frossen nakkefilet jeg købte ultra billigt for nogle måneder siden, men jeg aner ikke hvad jeg skal bruge den til.

har du en ide? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2015

Mor1986

Troldemommi skriver:

dernede ligger der en stort tung frossen nakkefilet jeg købte ultra billigt for nogle måneder siden, men jeg aner ikke hvad jeg skal bruge den til.

har du en ide? 

Du kan lave pulled pork af den. Nu ved jeg ikke hvor mange i er. Men der er i hvert fald til to eller tre dage der i. 

Anmeld Citér

4. august 2015

De3Guldklumper

Troldemommi skriver:

har du en ide? 

pulled pork 

Anmeld Citér

4. august 2015

Troldemommi

Mor1986 skriver:

Du kan lave pulled pork af den. Nu ved jeg ikke hvor mange i er. Men der er i hvert fald til to eller tre dage der i. 

hmm det smager jo dejligt, men tror vi vil have pulled pork til en uge så, men det kan vel fryses ned 

tak for rådet 

Anmeld Citér

4. august 2015

esioul

Troldemommi skriver:

har du en ide? 

Lade den trække i rødvin i et døgn og så i ovn eller på grill

Anmeld Citér

4. august 2015

Troldemommi

De3Guldklumper skriver:

pulled pork 

Ja det må vist prøves, har bare aldrig prøvet det før, plejer at købe de nemme løsninger på pulled pork 

Anmeld Citér

4. august 2015

FruStolpe

Troldemommi skriver:

har du en ide? 

Jeg ville benytte muligheden til at invitere gæster 

Hvad du skal gøre med kødets ved jeg ikke, men en lille komsammen er aldrig af vejen 

Anmeld Citér

4. august 2015

Troldemommi

FruStolpe skriver:

Jeg ville benytte muligheden til at invitere gæster 

Hvad du skal gøre med kødets ved jeg ikke, men en lille komsammen er aldrig af vejen 

Ja jeg har faktisk snart fødselsdag sååååå 

Anmeld Citér

4. august 2015

Carina:-)

Brun den på alle sider - skær dybe riller i og put tykke skiver bacon i hver rille ( skær selv bacon er bedst) 

Lav en tyk opbagt sovs med masser af fløde,ribsgele salt og peber i hæld det over kødet og smid den i ovnen ca 3 timer centrumtemp skal være 80 eller derover.

Server med stegte kartofler og en god salat :) 

Anmeld Citér

4. august 2015

Troldemommi

Carina:-) skriver:

Brun den på alle sider - skær dybe riller i og put tykke skiver bacon i hver rille ( skær selv bacon er bedst) 

Lav en tyk opbagt sovs med masser af fløde,ribsgele salt og peber i hæld det over kødet og smid den i ovnen ca 3 timer centrumtemp skal være 80 eller derover.

Server med stegte kartofler og en god salat :) 

Det lyder virkelig lækkert 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.