Blødning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. august 2015

Louises

Da keg var gravid med min store datter, begyndte jeg at bløde meget voldsomt i uge 6. Var til scanning der viste en blodansamling, min datter bliver snart 2 år 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2015

Anonym trådstarter

Louises skriver:

Da keg var gravid med min store datter, begyndte jeg at bløde meget voldsomt i uge 6. Var til scanning der viste en blodansamling, min datter bliver snart 2 år 

Var det også en blødning med klumper som varede i mere end 1 dag?

Har været til tidlig scanning men de kunne ikke se noget i blommesækken. Får svar på blodprøverne i morgen. 

Anmeld Citér

6. august 2015

Anonym trådstarter

Krydserfingre skriver:

Har det på præcis samme måde! Og får svar i morgen på mit hcg niveau, er simpelthen så nervøs  var til scanning igår, hvor jeg var 5+2, og der kunne lægen heller ikke se noget men det var heller ikke at forvente sagde han. Har blødt on/off siden tirsdag sidste uge så jeg ved heller ik hvad jeg skal tro.  For os! 

Mit hcg er faldet fra 14 til 5, så min graviditet er gået til grunde.

Håber det er gået lidt bedre for dig 

Anmeld Citér

6. august 2015

Krydserfingre

Anonym skriver:

Mit hcg er faldet fra 14 til 5, så min graviditet er gået til grunde.

Håber det er gået lidt bedre for dig 

Øv det jeg ked af. 

Det kan man ikke sige. Ligger på Herlev hospital pga graviditet udenfor livmoderen, den sad i min højre æggeleder som de opererede ud igår aftes 

Anmeld Citér

6. august 2015

Anonym trådstarter

Krydserfingre skriver:

Øv det jeg ked af. 

Det kan man ikke sige. Ligger på Herlev hospital pga graviditet udenfor livmoderen, den sad i min højre æggeleder som de opererede ud igår aftes 

Ej hvor er det bare ikke sjovt. Jeg føler med dig, håber snart du kommer hjem og slapper lidt af. 

Vi må bare op på hesten igen, det skal nok komme. Vi har prøvet i 1½ år, så håbet er ved at jo væk, men jeg tror på det nok skal lykkes. 

Anmeld Citér

8. august 2015

Maj 1978

Krydserfingre skriver:

Øv det jeg ked af. 

Uha hvor er jeg ked af det på din vegne. 

Jeg havde selv en gul dec 14. Fik også fjernet æggeleder. 

Sidste måned havde jeg en bio 

og nu denne måned har jeg 2 positive test. Men tør ikke at glæde mig. 

Rigtig god bedring !! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.