Blødning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.575 visninger
15 svar
1 synes godt om
4. august 2015

Anonym trådstarter

Hej alle. 

Jeg er i dag 5+4. Jeg testede positiv for ca 2 uger siden 3+4, svagt. 

Jeg begyndte at bløde søndag morgen og igen mandag morgen, det var pletblødning, men alligevel nok til at jeg ringede til lægen. Lægen sendte mig videre på sygehuset som tog en tidlig scanning og en blodprøve. 

På scanningen kunne hun ikke se noget i blommesækken, så hun mener det er en slow starter. 

Jeg er i dag begyndt at bløde meget, ligesom mensturation, bare uden smerter. Jeg er rigtig bekymret for at jeg er ved at abortere.  Jeg tog derfor en test, som er meget svag positiv. 

Er der andre der har prøvet dette og som stadig var gravide? Eller som har fået barn? 

Jeg skal på sygehuset igen i morgen og have taget blodprøve for at se om hcg er stigende eller faldende, ud fra mine test ville er den blevet mere utydelig.

Kunne virkelig godt bruge en solstrålehistorie 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2015

RoxanneEvans

Altså jeg har ikke selv prøvet det, men jeg har til gengæld læst på nettet, at en smule blødning skulle være helt normalt i starten, fordi kroppen giver sig for at gøre plads til baby.

Jeg håber på det bedste for dig

Anmeld Citér

4. august 2015

Anonym trådstarter

RoxanneEvans skriver:

Altså jeg har ikke selv prøvet det, men jeg har til gengæld læst på nettet, at en smule blødning skulle være helt normalt i starten, fordi kroppen giver sig for at gøre plads til baby.

Jeg håber på det bedste for dig

Det er bare ikke kun en smule mere, det er meget 

Anmeld Citér

4. august 2015

Krydserfingre

Har det på præcis samme måde! Og får svar i morgen på mit hcg niveau, er simpelthen så nervøs  var til scanning igår, hvor jeg var 5+2, og der kunne lægen heller ikke se noget men det var heller ikke at forvente sagde han. Har blødt on/off siden tirsdag sidste uge så jeg ved heller ik hvad jeg skal tro.  For os! 

Anmeld Citér

4. august 2015

Krydserfingre

Du skal være velkommen til at skrive en privat besked hvis du vil snakke nu vi er i samme båd.  

Anmeld Citér

4. august 2015

Benjamins'mor

Jeg har prøvet det, men jeg var bare længere henne. 

Jeg var 11 uger henne, havde pletblødt to gange i løbet af dagen, om aftenen sidste gang. Jeg valgte at ringe til lægevagten og lige i det jeg lagde på kom der en ordentligt skylle blod, virkeligt så vi skulle have renset gulvtæppet. 

Ringede igen til lægevagten og fik afvide jeg skulle komme til scanning dagen efter. 

Til scanning viste det sig at jeg havde en blodansamling under livmoderen som var bristet og derfor skyld i blødningen. Min lille baby havde det fint og min datter bliver snart 2.

Anmeld Citér

4. august 2015

Anonym trådstarter

Krydserfingre skriver:

Har det på præcis samme måde! Og får svar i morgen på mit hcg niveau, er simpelthen så nervøs  var til scanning igår, hvor jeg var 5+2, og der kunne lægen heller ikke se noget men det var heller ikke at forvente sagde han. Har blødt on/off siden tirsdag sidste uge så jeg ved heller ik hvad jeg skal tro.  For os! 

Mit  er ikke bare pletblødning mere, det er rigtig menstruation.  hvad kan jeg for os begge!  

Anmeld Citér

4. august 2015

Anonym trådstarter

Benjamins'mor skriver:

Jeg har prøvet det, men jeg var bare længere henne. 

Jeg var 11 uger henne, havde pletblødt to gange i løbet af dagen, om aftenen sidste gang. Jeg valgte at ringe til lægevagten og lige i det jeg lagde på kom der en ordentligt skylle blod, virkeligt så vi skulle have renset gulvtæppet. 

Ringede igen til lægevagten og fik afvide jeg skulle komme til scanning dagen efter. 

Til scanning viste det sig at jeg havde en blodansamling under livmoderen som var bristet og derfor skyld i blødningen. Min lille baby havde det fint og min datter bliver snart 2.

Jeg tror desværre ikke jeg er så heldig når min test næsten ikke er positiv mere  

Nu må vi se, det kan være det bare en en blodansamling også, men der er bare begyndt at komme små klumper i, som en rigtig mens. 

Anmeld Citér

4. august 2015

Benjamins'mor

Anonym skriver:

Jeg tror desværre ikke jeg er så heldig når min test næsten ikke er positiv mere  

Nu må vi se, det kan være det bare en en blodansamling også, men der er bare begyndt at komme små klumper i, som en rigtig mens. 

Øv da, håber på det bedste. 

Klumper kan også bare betyde størknet blod, hvis baby kommer ud vil du ikke være i tvivl. 

Forresten fik jeg aldrig en ordentligt tydelig nr. 2 streg da jeg ventede min datter.

Anmeld Citér

5. august 2015

Anonym trådstarter

Benjamins'mor skriver:

Øv da, håber på det bedste. 

Klumper kan også bare betyde størknet blod, hvis baby kommer ud vil du ikke være i tvivl. 

Forresten fik jeg aldrig en ordentligt tydelig nr. 2 streg da jeg ventede min datter.

Jeg har haft en streg der var lige så tydelig som kontrolstregen, og nu er der næsten ingen streg, men man kan godt ane den. 

Jeg håber selvfølgelig på det bedste, men tror desværre ikke lige at det går min vej Nu må vi se hvad hcg siger i morgen 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.