Tror i man kan det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. august 2015

ErDetSnartNU

Hvis du har haft en blødning og tester negativt flere dage efter er du efter al sandsynlighed ikke gravid. Vent et par dage og test igen. Din lille blødning som kom før tid (hvor meget før tid) er eventuelt en implantationsblødning der indikerer at ægget har sat sig fast - men igen: hav tålmodighed. Lægens test kan ikke vise dig noget som din egen ikke kan. 

At tage til lægen for at få en blodprøve hvis det blot handler om at du ikke gider vente nogle dage ekstra synes jeg er ressourcespild og sløsen med samfundskroner. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2015

Chraz

MMOGM skriver:

Prøv og læg et billede op af testen 

Det kan jeg ikke, for den ligger i skraldespanden Men kan prøve at tage en i morgen tidlig.

Anmeld Citér

4. august 2015

Chraz

ErDetSnartNU skriver:

Hvis du har haft en blødning og tester negativt flere dage efter er du efter al sandsynlighed ikke gravid. Vent et par dage og test igen. Din lille blødning som kom før tid (hvor meget før tid) er eventuelt en implantationsblødning der indikerer at ægget har sat sig fast - men igen: hav tålmodighed. Lægens test kan ikke vise dig noget som din egen ikke kan. 

At tage til lægen for at få en blodprøve hvis det blot handler om at du ikke gider vente nogle dage ekstra synes jeg er ressourcespild og sløsen med samfundskroner. 

Den kom 5 dage før tid, og pletblødte i en uges tid.

Det har bestemt intet at gøre med jeg ikke gider og vente. Det er simpelthen fordi at der jo ikke ville være grund til at køre den lange tur og få tjekket hans sæd hvis det viste sig at jeg var gravid nu. Mere derfor.

Anmeld Citér

4. august 2015

MMOGM

Chraz skriver:

Det kan jeg ikke, for den ligger i skraldespanden Men kan prøve at tage en i morgen tidlig.

Øv altså  ja prøv imorgen, jeg krydser for dig 

Anmeld Citér

4. august 2015

Chraz

MMOGM skriver:

Øv altså  ja prøv imorgen, jeg krydser for dig 

Mange tak Det gør jeg også :p

Anmeld Citér

4. august 2015

Mullesmith

Chraz skriver:

det er 2 uger siden jeg havde "mens" hvor den kom for tidligt og mest var pletblødning. og så har jeg haft symptomer siden. Så jeg har ingen anelse. Det er derfor jeg tænkte med en blodprøve. 

Så er det ikke graviditet endnu. 14 dage ca. Efter 1. Menstruationsdag der har du ægløsning, så er det nok det du mærker. Om yderligere 14 dage bil du kunne teste positiv på en test eller en blodprøve. 

Anmeld Citér

5. august 2015

Chraz

Mullesmith skriver:

Så er det ikke graviditet endnu. 14 dage ca. Efter 1. Menstruationsdag der har du ægløsning, så er det nok det du mærker. Om yderligere 14 dage bil du kunne teste positiv på en test eller en blodprøve. 

jeg håber virkelig der kommer de to ønskede streger snart

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.