Tror i man kan det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.032 visninger
16 svar
12 synes godt om
4. august 2015

Chraz

Halløjsa piger

Vi er i gang med PB og har forsøgt i syv måneder efter min mand fik en refertillisering.

Jeg har rigtig mange symptomer på graviditet. Jeg fik min mens for tidligt og det var mest pletblødning, jeg har murren i underlivet og det nederste af maven, jeg er rigtig træt, og jeg har humørsvingninger. men er ikke langt nok henne til en test kan vise noget.

Jeg skal køre op til Dronninglund på tirsdag med en sædprøve for at få tjekket mandens tal. (Han kan ikke selv køre op med den da han lige er startet i ny praktik) Og jeg synes det er en lang tur at køre, samt der også er noget økonomi der spiller ind med noget SU der ikke er gået igennem.

Tror i jeg kan ringe til min læge og bede om en blodprøve inden tirsdag? Og kan den overhovedet vise noget så tidligt?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2015

S*DD

Hvis du er gravid. Hvor langt er du så henne nu? 

Du kan vel teste mandag morgen?

Anmeld Citér

4. august 2015

Chraz

S*DD skriver:

Hvis du er gravid. Hvor langt er du så henne nu? 

Du kan vel teste mandag morgen?

jeg er ikke mere end 2 uger henne hvis det er. Det er derfor jeg er lidt i tvivl.

Anmeld Citér

4. august 2015

S*DD

Chraz skriver:

jeg er ikke mere end 2 uger henne hvis det er. Det er derfor jeg er lidt i tvivl.

Jamen når man er 2+0 har man ægløsning. Og fra ægløsning hvor ægget bliver befrugtet går der Ca 6 dage før det sætter sig fast. Så mon ikke mere det er ægløsning du mærker? 

Anmeld Citér

4. august 2015

Chraz

S*DD skriver:

Jamen når man er 2+0 har man ægløsning. Og fra ægløsning hvor ægget bliver befrugtet går der Ca 6 dage før det sætter sig fast. Så mon ikke mere det er ægløsning du mærker? 

det er 2 uger siden jeg havde "mens" hvor den kom for tidligt og mest var pletblødning. og så har jeg haft symptomer siden. Så jeg har ingen anelse. Det er derfor jeg tænkte med en blodprøve. 

Anmeld Citér

4. august 2015

esioul

Chraz skriver:

Halløjsa piger

Vi er i gang med PB og har forsøgt i syv måneder efter min mand fik en refertillisering.

Jeg har rigtig mange symptomer på graviditet. Jeg fik min mens for tidligt og det var mest pletblødning, jeg har murren i underlivet og det nederste af maven, jeg er rigtig træt, og jeg har humørsvingninger. men er ikke langt nok henne til en test kan vise noget.

Jeg skal køre op til Dronninglund på tirsdag med en sædprøve for at få tjekket mandens tal. (Han kan ikke selv køre op med den da han lige er startet i ny praktik) Og jeg synes det er en lang tur at køre, samt der også er noget økonomi der spiller ind med noget SU der ikke er gået igennem.

Tror i jeg kan ringe til min læge og bede om en blodprøve inden tirsdag? Og kan den overhovedet vise noget så tidligt?

Jeg ville tage en test og er den negativ så forholde sig til den aftale i har med Dronninglund 

Anmeld Citér

4. august 2015

charthys

Chraz skriver:

det er 2 uger siden jeg havde "mens" hvor den kom for tidligt og mest var pletblødning. og så har jeg haft symptomer siden. Så jeg har ingen anelse. Det er derfor jeg tænkte med en blodprøve. 

Du er muligvis 6 uger henne og jeg ville tage en test

Anmeld Citér

4. august 2015

Chraz

esioul skriver:

Jeg ville tage en test og er den negativ så forholde sig til den aftale i har med Dronninglund 

Testede igår. Og der var den så svag så jeg var i tvivl om hvorvidt den var der eller ej :/ Men må prøve igen her sidst på ugen.

Anmeld Citér

4. august 2015

Chraz

charthys skriver:

Du er muligvis 6 uger henne og jeg ville tage en test

Har testet og jeg tror den var negativ men er ikke sikker, for jeg synes jeg kunne fornemme noget. 

Og har lige taget en ægløsningstest som også er ret negativ, så det er i hvertfald ikke ægløsning jeg kan mærke.

Anmeld Citér

4. august 2015

MMOGM

Prøv og læg et billede op af testen 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.