Kan man stole 100% på en test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. august 2015

Mortil2drenge<3

S*DD skriver:

Ikke for at ebbe dig ud. Men der er jo chance for at du ikke er så langt henne som lægen tror.  men det finder i ud af til skanningen. Jeg havde ikke selv haft min mens i to måneder. Testede negativ der ved en normal cyklus. Men en måned efter var den positiv. Jeg var kun 4+3 da jeg testede positivt, med en cyklus på 60 dage 

Bare mere at du ikke skal være bekymret hvis baby ikke er så stor som antaget 

Jeg er nu 29+4 og alt er gået fint 

Men endnu engang stort tillykke! 

Men hvordan kan jeg så være sikker på den er der og Det ikke er en biokemisk 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2015

Mortil2drenge<3

S*DD skriver:

Ikke for at ebbe dig ud. Men der er jo chance for at du ikke er så langt henne som lægen tror.  men det finder i ud af til skanningen. Jeg havde ikke selv haft min mens i to måneder. Testede negativ der ved en normal cyklus. Men en måned efter var den positiv. Jeg var kun 4+3 da jeg testede positivt, med en cyklus på 60 dage 

Bare mere at du ikke skal være bekymret hvis baby ikke er så stor som antaget 

Jeg er nu 29+4 og alt er gået fint 

Men endnu engang stort tillykke! 

Kunne man se hjerteslag ved der? 

Anmeld Citér

3. august 2015

Chellie

Molly90 skriver:

Hjerteblink kan du først se engang i midten af uge 6, så vidt jeg husker. Indtil da ved man intet, men må bare vente og se .. 

Anmeld Citér

3. august 2015

S*DD

Molly90 skriver:

Jeg var til en ekstra skanning allerede dagen efter jeg testede positivt. Og der kunne han intet se, der var jo så også kun 4+4,  og derfor var vi i tvivl om der overhovedet var noget. Så jeg fik taget en blodprøve. 

Men var så til akut skanning da jeg var 6+1 og der kunne man se en lille klump og hjerteblink 

Anmeld Citér

3. august 2015

Mortil2drenge<3

S*DD skriver:

Jeg var til en ekstra skanning allerede dagen efter jeg testede positivt. Og der kunne han intet se, der var jo så også kun 4+4,  og derfor var vi i tvivl om der overhovedet var noget. Så jeg fik taget en blodprøve. 

Men var så til akut skanning da jeg var 6+1 og der kunne man se en lille klump og hjerteblink 

Nu bliver jeg helt nervøs 

Anmeld Citér

3. august 2015

S*DD

Molly90 skriver:

Nu bliver jeg helt nervøs 

Hvorfor det? Der var jo intet galt her hos mig. Jeg var bare langt fra så langt henne som jeg troede 

Hun har det fantastisk inde i maven og der har intet været. Grunden til akut skanning var at jeg havde ondt i den ene side, så vi frygtede den sad uden for livmoder. Men gjorde den ikke

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.