Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej
kan man stole på en test når den er positiv har 6 positive test og kom til lægen hvor han også tog en positiv test på mig og har nu sendt mig videre i systemet allerede uden at tage BP på mig eller noget har dog fået taget blodtype doubletest osv
jeg sidder og bliver helt nervøs over om man kan stole på de test så meget ??? Og skal til nf skanning allerede på torsdag, så vil bare lige hører om jeres erfaringer med det?? Skal man frygte der slet ikke er noget til skanning eller er de så sikre de test
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
debattør-34273 skriver: Hej kan man stole på en test når den er positiv har 6 positive test og kom til lægen hvor han også tog en positiv test på mig og har nu sendt mig videre i systemet allerede uden at tage BP på mig eller noget har dog fået taget blodtype doubletest osv jeg sidder og bliver helt nervøs over om man kan stole på de test så meget ??? Og skal til nf skanning allerede på torsdag, så vil bare lige hører om jeres erfaringer med det?? Skal man frygte der slet ikke er noget til skanning eller er de så sikre de test
Ja hvis testen er aflæst inden for tid så kan du stole på den. Skal ikke være nervøs for at du sendes direkte videre. Jeg fik heller ikke taget BP for at tjekke graviditet. Jeg tissede bare på en pind
og med den test du har lagt op skal du slet ikke tvivle. Stort tillykke
Diosa85 skriver: Ja hvis testen er aflæst inden for tid så kan du stole på den. Skal ikke være nervøs for at du sendes direkte videre. Jeg fik heller ikke taget BP for at tjekke graviditet. Jeg tissede bare på en pind og med den test du har lagt op skal du slet ikke tvivle. Stort tillykke
Dejligt at hører man får bare så mange tanker synes jeg glæder mig bare til skanningen på torsdag
debattør-34273 skriver: Dejligt at hører man får bare så mange tanker synes jeg glæder mig bare til skanningen på torsdag
Hihi hvis du synes det er slemt med tankerne nu så bare vent. De næste 6-7 måneder der kommer der endnu flere tanker
det skal du også glæde dig til. Det er helt fantastisk og se den lille baby første gang
Ja, du kan sagtens stole på de tests.
Men jeg kan godt huske det der (jeg havde ikke rigtig gener, havde det så godt og følte mig ikke rigtig gravid) med at det er svært at tro på der er noget, bare pga. et par røde streger.
Jeg fik ikke engang taget en test hos lægen, så fra jeg selv tog en test var næste "bevis" for at den var god nok NF.
Tillykke!!!
Stort tillykke med det
Hvordan kan det være det ikke er opdaget før? Jeg tænker på at du er så langt henne at nf er i næste uge?
Hvor bliver det spændende og dejligt for dig
HvOr
S*DD skriver: Stort tillykke med det Hvordan kan det være det ikke er opdaget før? Jeg tænker på at du er så langt henne at nf er i næste uge? Hvor bliver det spændende og dejligt for dig HvOr
Mange tak ☺️
min sidste mens var 11 maj og var lige stoppet på p piller så tænkte lidt at det var det der gjorde min mens var ureelmæssig, testet så for en måned siden og der var den negativ og da jeg testede sidste torsdag var den positiv så troede ikke mine egne øjne da jeg så de to streger dog en del svag så tog til lægen dagen efter og der var den også positiv Har heller ikke troede jeg vil kunne blive gravid, fordi jeg vejer 20 kg for meget, ved ikke hvorfor jeg har kunne teste så sent, min læge fortalte at det er der bare nogle der gør, jeg er så spændt på om jeg nu er så langt henne men det må jo vise sig på torsdag
Diosa85 skriver: Hihi hvis du synes det er slemt med tankerne nu så bare vent. De næste 6-7 måneder der kommer der endnu flere tanker det skal du også glæde dig til. Det er helt fantastisk og se den lille baby første gang
Glæder mig også helt vildt
Molly90 skriver: Mange tak ☺️ min sidste mens var 11 maj og var lige stoppet på p piller så tænkte lidt at det var det der gjorde min mens var ureelmæssig, testet så for en måned siden og der var den negativ og da jeg testede sidste torsdag var den positiv så troede ikke mine egne øjne da jeg så de to streger dog en del svag så tog til lægen dagen efter og der var den også positiv Har heller ikke troede jeg vil kunne blive gravid, fordi jeg vejer 20 kg for meget, ved ikke hvorfor jeg har kunne teste så sent, min læge fortalte at det er der bare nogle der gør, jeg er så spændt på om jeg nu er så langt henne men det må jo vise sig på torsdag
Ikke for at ebbe dig ud. Men der er jo chance for at du ikke er så langt henne som lægen tror. men det finder i ud af til skanningen. Jeg havde ikke selv haft min mens i to måneder. Testede negativ der ved en normal cyklus. Men en måned efter var den positiv. Jeg var kun 4+3 da jeg testede positivt, med en cyklus på 60 dage
Bare mere at du ikke skal være bekymret hvis baby ikke er så stor som antaget
Jeg er nu 29+4 og alt er gået fint
Men endnu engang stort tillykke!
S*DD skriver: Ikke for at ebbe dig ud. Men der er jo chance for at du ikke er så langt henne som lægen tror. men det finder i ud af til skanningen. Jeg havde ikke selv haft min mens i to måneder. Testede negativ der ved en normal cyklus. Men en måned efter var den positiv. Jeg var kun 4+3 da jeg testede positivt, med en cyklus på 60 dage Bare mere at du ikke skal være bekymret hvis baby ikke er så stor som antaget Jeg er nu 29+4 og alt er gået fint Men endnu engang stort tillykke!
Har jeg godt forberedt mig på, men det er egentlig heller ikke vigtigt for mig hvor langt jeg er henne bare den er der og man kan se noget til skanning
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128