Hvordan gjorde i? Opsparing

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. august 2015

fo82

Her har vi sat os så billigt mht hus (eller han har for det står i hans navn) at min del af huslejen ryger på en separat konto til opsparing. Når der forhåbentligt kommer en bette bliver indbetalingen reduceret tilsvarende de ekstraudgifter til institution mv som jeg så står for. Børneydelsen vil også gå til mig. 

Men der vil stadig gå et par 1000 ind på opsparingen. Herfra tager vi til større reparationer af hus/bil og andet uforudset. 

Vi er fælles om storindkøb, klathandel står jeg for, mens han så køber materialer til huset.

det betyder at vi intet andet lån har end huslån, hvor vi igen sidder pænt billigt uden at det er noget gammelt skrammel vi har ;-)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2015

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Anonym skriver:

Hvordan gjorde med hensyn til opsparing til børn, bryllup og hus? Jeg er bare nysgerrig. Da jeg selv gerne vil have børn, hus og giftes på et tidspunkt. 

Vi har ingen fælles konto og det skal vi heller ikke have.

Jeg havde en konto jeg ikke rigtig brugte, så da vi fik vores datter satte vi et bestemt beløb ind hver måned, og så fik jeg lavet samtykke om at min kæreste måtte hæve fra den...

Anmeld Citér

4. august 2015

Tøs85

Anonym skriver:

Hvordan gjorde med hensyn til opsparing til børn, bryllup og hus? Jeg er bare nysgerrig. Da jeg selv gerne vil have børn, hus og giftes på et tidspunkt. 

Vi har ingen fælles konto og det skal vi heller ikke have.

Jeg sparede op på en konto kun jeg har adgang til, men sparede op af mine og min mands penge.. Han kan ikke lade penge stå uden at bruge dem, så det var den løsning der fungerede bedst for os..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.