Hvordan gjorde i? Opsparing

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

997 visninger
12 svar
0 synes godt om
2. august 2015

Anonym trådstarter

Hvordan gjorde med hensyn til opsparing til børn, bryllup og hus? Jeg er bare nysgerrig. Da jeg selv gerne vil have børn, hus og giftes på et tidspunkt. 

Vi har ingen fælles konto og det skal vi heller ikke have.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2015

Sprit25

Vi har en fælles opsparing. 

Anmeld Citér

2. august 2015

Dig, mig og vores små prinsesser <3

Profilbillede for Dig, mig og vores små prinsesser <3
Alt hvad jeg ytre herinde ønsker jeg bliver herinde :)
Anonym skriver:

Hvordan gjorde med hensyn til opsparing til børn, bryllup og hus? Jeg er bare nysgerrig. Da jeg selv gerne vil have børn, hus og giftes på et tidspunkt. 

Vi har ingen fælles konto og det skal vi heller ikke have.

Hej

Nu nåede vi godt nok kun at spare op til barn. Men fremgangsmåden er vel det samme.  

Nemlig at oprette en fælles opsparing. Evt. I den bank der kan give den bedste rente,  eller den bank i føler jer bedst tilpas ved. 

Alternativt skal i jo have hver jeres opspring og aftale et beløb der skal ind. 

Anmeld Citér

2. august 2015

Steffecph

Fælles opsparing :-) det var eneste som ville kunne fungere her. 

Anmeld Citér

2. august 2015

årgang84

Profilbillede for årgang84

Vi har typisk haft sat vores budget konto lidt højt, også taget derfra HVIS der nu har været noget. 

Direkte opsparin. Har vi ikke haft,  vi bruger ik så mange penge men hvis man lagde sig i selen med madplaner m.m så ville der nok ske en masse :-) 

Anmeld Citér

2. august 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Vi har opsparinger til forskellige ting på separate konti. Vi har heller ikke fælles lønkonti, eller budget, men flytter selv frem og tilbage på pengene, Så har egentlig fælles økonomi.

vi har eksempelvis opsparing til fest(barnedåb og/eller konfirmation, ikke bare sommerfest), bil(rep, syn, service o.l.), alm opsparing til underholdning(som i øjeblikket går på afbetaling af rep af bil, men ellers sommerferie, nyt tøj bio og andet), seperat opsparing til vores datters godtbefindende, samt hendes børneopsparing.

vi sparer i øjeblikket ikke op til pension eller bryllup selvom disse er aktuelle lige om nu.

Anmeld Citér

2. august 2015

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar. 

Anmeld Citér

2. august 2015

A-1995

Vi har en fælles opsparing som dog står i mit navn ☺️

Anmeld Citér

3. august 2015

Anonym trådstarter

A-1995 skriver:

Vi har en fælles opsparing som dog står i mit navn ☺️

Okay

Anmeld Citér

3. august 2015

Benjamins'mor

Jeg har oprettet en seperat konto vi sætter ind på hvis der skal spares op til noget. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.