kærestens kammerat!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.989 visninger
17 svar
75 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. august 2015

Anonym trådstarter

Kærestens kammerat er en noget så charmerende mand som jeg er faldet pladask for!.. det skal lige siges at jeg ALDRIG ville gå fra min kæreste ( far til min datter på 11 mdr) pga det her... og han er godt klar over at jeg er lidt småforelsket i hans kammerat og han syntes bare at det er super sødt og sjovt!.. Han ved heldigvis hvor han har mig!.. men iGår var vi så hjemme hos kammeraten som lige har fået lejlighed.. vi skulle hygge-drikke lidt og så videre i byen.. men problemet med det her er at når jeg er i kammeratens selskab går jeg FULDSTÆNDIG i baglås og får hurtigt røde kinder når han snakker med mig!.. og jeg er lidt i tvivl om han ved det her eller ej for min kæreste siger han intet har sagt men kammeraten flirter åbenlys med mig og griner bare når jeg så bliver lidt genert eller drillet lidt igen med kække kommentarer!... 

Han ligger Heller ikke skjul på at han syntes jeg er en tiltrækkende kvinde og det nyder jeg jo bare at hører!...

Ved ikke helt hvad jeg ville med det her indlæg men måtte bare ud med det!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2015

Anonym

Anonym skriver:

Kærestens kammerat er en noget så charmerende mand som jeg er faldet pladask for!.. det skal lige siges at jeg ALDRIG ville gå fra min kæreste ( far til min datter på 11 mdr) pga det her... og han er godt klar over at jeg er lidt småforelsket i hans kammerat og han syntes bare at det er super sødt og sjovt!.. Han ved heldigvis hvor han har mig!.. men iGår var vi så hjemme hos kammeraten som lige har fået lejlighed.. vi skulle hygge-drikke lidt og så videre i byen.. men problemet med det her er at når jeg er i kammeratens selskab går jeg FULDSTÆNDIG i baglås og får hurtigt røde kinder når han snakker med mig!.. og jeg er lidt i tvivl om han ved det her eller ej for min kæreste siger han intet har sagt men kammeraten flirter åbenlys med mig og griner bare når jeg så bliver lidt genert eller drillet lidt igen med kække kommentarer!... 

Han ligger Heller ikke skjul på at han syntes jeg er en tiltrækkende kvinde og det nyder jeg jo bare at hører!...

Ved ikke hvem der er mest upassende. Dig eller kærestens kammerat eller om din kæreste bare er for dum. Det er dømt til at gå galt det der. 

Din kæreste "synes det er sødt". Tror mere det er noget han siger. Kammeraten der flirter med dig. Han ved da du føler noget for ham fordi din kæreste har sagt det og nu prøver de dig af. 

Dum, naivt og et umodent forhold. 

Anmeld Citér

1. august 2015

Marts<3

1. august 2015

sandramor

Ved sku ikke hvad jeg skal sige?

Sys du det er en fed situation at være i eller? Spørger fordi det lyder som om du nyder det og nyder opmærksomheden fra din kærestes kammerat??

Aii ved sku ikke sys godt nok det virker dybt underligt og meget umodent det hele.... eller altså måske.... hvor gamle er i lige?? 

Sys du skal stoppe mens legen er god... lige pludselig er det ikke en leg længere og hvis du ligefrem er vildt forelsket i ham sys jeg godt nok det er vildt underligt din kæreste er helt ok med det.... jeg mener hvis min kæreste ligefrem blev forelsket i en anden ville jeg da godt nok ikke være okay med det og ville da slet ikke lade dem være g samme rum sammen med masser af alkohol... og selvom man ikke vil gøre noget så mener jeg at forelskelse og alkohol er en rigtig god mulighed for at komme til at lave noget man ikke burde....

Anmeld Citér

1. august 2015

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Sådan en ven har vi også. Han er så 15-20 år ældre end mig, og jeg har altid haft en svaghed for ældre mænd, hvilket min mand er helt klar over og afslappet omkring.  Vi ved også, hvor vi har hinanden, og min mand synes, det er sjovt, at jeg godt kan blive lidt blød i knæene - og vennen, som er single det meste af tiden, får tydeligvis styrket sit ego, når vi småflirter. No harm done. 

Med årene - vi har kendt ham i 7-8 år - har jeg selvfølgelig lært ham rigtigt godt at kende, inkl. hans fejl og mangler, og hvor det aldrig-aldrig har været blot i nærheden af andet end flirt mellem os, er det blot blevet mere og mere afslappet. Vi ved begge, at vi har en særlig kemi, og det er da bare dejligt og sjovt, at der er lidt ekstra gnist. 

Anmeld Citér

1. august 2015

Mor og meget mere

Anonym skriver:

Ved ikke hvem der er mest upassende. Dig eller kærestens kammerat eller om din kæreste bare er for dum. Det er dømt til at gå galt det der. 

Din kæreste "synes det er sødt". Tror mere det er noget han siger. Kammeraten der flirter med dig. Han ved da du føler noget for ham fordi din kæreste har sagt det og nu prøver de dig af. 

Dum, naivt og et umodent forhold. 

Rolig nu - der findes altså også ganske harmløse crushes. Min flirt er over 60, jeg er 44 - umodne vil jeg ikke kalde os, og min mand er bestemt ikke dum. 

Anmeld Citér

1. august 2015

Anonym

Mor og meget mere skriver:

Rolig nu - der findes altså også ganske harmløse crushes. Min flirt er over 60, jeg er 44 - umodne vil jeg ikke kalde os, og min mand er bestemt ikke dum. 

Der er forskel på harmløse crushes ja. Men at beskrive som ts at være falder pladask for kammeraten. Så er det ikke harmløst mere. 

Anmeld Citér

1. august 2015

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Pas nu på med at gøre noget du kommer til at fortryde. Alt begynder med lidt uskyld. Tænk på din datter og din kæreste. For du ved ikke hvad du har til du har mistet det. Også er kærestens ven ikke så cute mere.

Anmeld Citér

1. august 2015

Mor og meget mere

Anonym skriver:

Der er forskel på harmløse crushes ja. Men at beskrive som ts at være falder pladask for kammeraten. Så er det ikke harmløst mere. 

Det er nok et spørgsmål om, hvordan man fortolker det skrevne. Jeg kan sagtens sige om nogen, at jeg er faldet pladask for ham, eller at jeg er helt vild med eller småforelsket i ham, uden at det betyder andet, end at jeg har sommerfugle i maven og synes, vedkommende er skøn. Men du har da ret i, det også kan være "kriminelt" - jeg synes bare, indlægget oser af uskyldig tihi-røde kinder-fnisen, men det kan jo selvfølgelig hænge sammen med, at jeg læser min egen uskyldige flirt ind i det. 

Jeg tænker, meget afhænger af, hvor sikker man er i sit forhold og på hinanden. Jeg har kendt min mand i 200 år cirka, og vi ved bare, hvor vi har hinanden - og at jeg indimellem nyder at blive bekræftet på harmløs vis, uden at det på nogen måde bliver farligt. Og netop det, at jeg er åben omkring det, er nok et sundhedstegn i min mands øjne - hvis jeg blev hemmelighedsfuld, ville der, tror jeg, være større grund til bekymring. 

Anmeld Citér

1. august 2015

Sprit25

Mor og meget mere skriver:

Sådan en ven har vi også. Han er så 15-20 år ældre end mig, og jeg har altid haft en svaghed for ældre mænd, hvilket min mand er helt klar over og afslappet omkring.  Vi ved også, hvor vi har hinanden, og min mand synes, det er sjovt, at jeg godt kan blive lidt blød i knæene - og vennen, som er single det meste af tiden, får tydeligvis styrket sit ego, når vi småflirter. No harm done. 

Med årene - vi har kendt ham i 7-8 år - har jeg selvfølgelig lært ham rigtigt godt at kende, inkl. hans fejl og mangler, og hvor det aldrig-aldrig har været blot i nærheden af andet end flirt mellem os, er det blot blevet mere og mere afslappet. Vi ved begge, at vi har en særlig kemi, og det er da bare dejligt og sjovt, at der er lidt ekstra gnist. 

Jeg er SÅ enig med dig! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.