Anonym skriver:
Der er forskel på harmløse crushes ja. Men at beskrive som ts at være falder pladask for kammeraten. Så er det ikke harmløst mere.
Det er nok et spørgsmål om, hvordan man fortolker det skrevne. Jeg kan sagtens sige om nogen, at jeg er faldet pladask for ham, eller at jeg er helt vild med eller småforelsket i ham, uden at det betyder andet, end at jeg har sommerfugle i maven og synes, vedkommende er skøn. Men du har da ret i, det også kan være "kriminelt" - jeg synes bare, indlægget oser af uskyldig tihi-røde kinder-fnisen, men det kan jo selvfølgelig hænge sammen med, at jeg læser min egen uskyldige flirt ind i det.
Jeg tænker, meget afhænger af, hvor sikker man er i sit forhold og på hinanden. Jeg har kendt min mand i 200 år cirka, og vi ved bare, hvor vi har hinanden - og at jeg indimellem nyder at blive bekræftet på harmløs vis, uden at det på nogen måde bliver farligt. Og netop det, at jeg er åben omkring det, er nok et sundhedstegn i min mands øjne - hvis jeg blev hemmelighedsfuld, ville der, tror jeg, være større grund til bekymring.
Anmeld
Citér