Sælge Kähler vase?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. august 2015

Sandratoft

Studerendemor skriver:

Det er også sådan jeg har det, og på den anden side synes jeg det er synd, at den bare står i et skab og aldrig får lov til at komme ud. I stedet for at vi har en vase som vi bruger og Kählervasen kommer til et hjem, hvor den er elsket og brugt. Men jeg giver det lige lidt tid og så ser jeg, om jeg evt. bliver glad for den senere 

Jeg ville ikke sælge den, ene og alene fordi jeg som afsender ville blive lidt ked af det hvis det var min gave der skulle byttes, nu hvor jeg havde lagt så meget tid og tanker i det

Selvfølgelig kan man ikke ramme plet hver gang man giver noget, men jeg ville aldrig kunne bytte noget hvor jeg vidste at afsender havde købt den specielt til mig

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2015

Studerendemor

Sandratoft skriver:

Jeg ville ikke sælge den, ene og alene fordi jeg som afsender ville blive lidt ked af det hvis det var min gave der skulle byttes, nu hvor jeg havde lagt så meget tid og tanker i det

Selvfølgelig kan man ikke ramme plet hver gang man giver noget, men jeg ville aldrig kunne bytte noget hvor jeg vidste at afsender havde købt den specielt til mig

Giveren ville ikke vide/opdage at gaven ville blive udskiftet, og kan på den måde ikke blive ked af det.

Men alligevel er jeg enig med dig  Jeg giver lige vasen et års tid mere og ser på det til den tid

Anmeld Citér

2. august 2015

Mamalou

Jeg synes godt du kan sælge den. I min verden betyder det ikke, at du ikke sætter pris på tanken bag. Hvis jeg havde givet dig vasen, ville jeg da ikke forvente, at du beholdte den pga mine følelser, hvis den ikke faldt i din smag

Anmeld Citér

2. august 2015

2721

Den er svær

personligt ville jeg ikke kunne gøre det netop, som du selv skriver, grundet tanken bag, samtidig ville jeg jo også være ærgerlig over at have givet en gave som ikke blev brugt og måske syntes det var bedre at modtager købte noget andet som faldt bedre i deres smag.

jeg har også selv fået en i gave og har det som dig blandet med den grundet alt det postyr der har været, men jeg har valgt at fokusere på at giver har tænkt på mig og ønsket at glæde mig med den, så den står diskret fremme

Anmeld Citér

2. august 2015

Mama85

Studerendemor skriver:

Det er også sådan jeg har det, og på den anden side synes jeg det er synd, at den bare står i et skab og aldrig får lov til at komme ud. I stedet for at vi har en vase som vi bruger og Kählervasen kommer til et hjem, hvor den er elsket og brugt. Men jeg giver det lige lidt tid og så ser jeg, om jeg evt. bliver glad for den senere 

Det lyder som en god idé. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.