Bliver alt taget i tolden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. august 2015

Mor1986

Loa skriver:

Uanset hvor man køber fra? 

Har nemlig købt lidt hobby ting fra både USA og Japan, og er i tvivl om ALT bliver tjekket eller om det er "tilfældigt" fra alle lande....

Nej overhovedet ikke. 

Jeg har købt rigtig meget fra udlandet gennem de sidste par år. Og ingenting er endnu taget i tolden selv om det overskred de 80 kr. 

Nogle steder skriver de på Pakken det er en gave så smutter den automatisk videre. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2015

MysteriousAngel

Loa skriver:

Uanset hvor man køber fra? 

Har nemlig købt lidt hobby ting fra både USA og Japan, og er i tvivl om ALT bliver tjekket eller om det er "tilfældigt" fra alle lande....

Brug denne side: Toldberegner.dk

Den er rigtig god og man kan udregne hvad evt ekstra udgifter vil være 

Anmeld Citér

1. august 2015

Olaf

Loa skriver:

De 80 kr er det inkl fragt? For fragten i sig selv er jo nærmest allerede der oppe

Ja med fragt  

men jeg bestiller også tit, har næsten pakker der kommer hjem til mig hver Dag, og har en gang måtte betale for moms og told, og ellers har de bare været i dem til stikprøver eller pga de så mistænkelige ud sålænge den der sender skriver ordentlig på pakken så går de for det meste ikke i dem  

Anmeld Citér

1. august 2015

Loa

Olaf skriver:

Ja med fragt  

men jeg bestiller også tit, har næsten pakker der kommer hjem til mig hver Dag, og har en gang måtte betale for moms og told, og ellers har de bare været i dem til stikprøver eller pga de så mistænkelige ud sålænge den der sender skriver ordentlig på pakken så går de for det meste ikke i dem  

Cool 

jeg krydser fingre

Anmeld Citér

1. august 2015

Tiggi

Jeg har aldrig fået taget noget, men har også kun købt for under 100 kr. og hvis det var over de 80 har jeg lige fået sælger til at skrive at det kostede 80 i stedet for at få et gebyr på 160 kr + moms + told for noget som måske har kostet 85 kr. Det der gebyr er jo bare tåbeligt Men rimeligt nok med told og moms self

Anmeld Citér

1. august 2015

Clisolka

Loa skriver:

De 80 kr er det inkl fragt? For fragten i sig selv er jo nærmest allerede der oppe

Nej det er ikke med fragt - du kan læse mere her:

http://www.skat.dk/skat.aspx?oId=1615423&vId=0

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.