Bange for at få strækmærker??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. juli 2015

Babydrøm

anna111 skriver:

Jeg bruger bio oil  

Brugte det fra uge 12 hver aften inden jeg gik i seng og fra uge 20 brugte jeg det hver morgen osse. 

Og jeg fik ingen strækmærker i graviditeten jeg fik dog 2 små i siden ved fødslen og lidt på balderne så husk at smør dem osse det glemte jeg nemlig 

Det var i min første graviditet Gør nu det samme i Nr 2  jeg er 27 uger og ingen strækmærker endnu. 

Ved selfølig ikke om det vil virke for dig men det er da et forsøg hver 

Lige et sidespørgsmål  Har også tænkt på at prøve bio Oil, men indeholder den ik alt muligt eller? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2015

anna111

Profilbillede for anna111
Babydrøm skriver:

Lige et sidespørgsmål  Har også tænkt på at prøve bio Oil, men indeholder den ik alt muligt eller? 

Må sige jeg ikke er så sart med der der. Min pige fejler skam intet selv om jeg har brugt den ☺Der er noget parfume og den er jo til strækmærker og forbyggelse for strækmærker osse til gravide da der står råd i vejledningen om hvor meget det er bedst at smøre sig med og hvornår i graviditeten

Anmeld Citér

1. august 2015

modesty

Denførste skriver:

Er der nogen som har nogle råd til at forebygge strækmærker?  

Har ikke nogen endnu, er trods alt kun 4måneder henne.

Cremer og olier har ingen effekt, da det er de indre hudlag der strækker sig, og dem kommer fugten ikke ind til.

Der findes ikke nok dokumentation for at kunne sige om det er effektivt, men man mener at fiskeolie kan have en gavnlig effekt, fordi den medvirker at huden bliver mere elastisk.

Desuden er fiskeolie rigtig godt for både dig og dit barns hjerneudvikling og en masse andre ting, så det kan på ingen måde skade at tage. 

Anmeld Citér

1. august 2015

xStinepigen

Der er ikke sp meget at gøre ved set, men wr det ikke også lige meget bor du får er lille væsen ud af det? Du har en grund til at have det . Og det kan ligge i generne, der er bare forskelligt om man får det fra sin mor. Mig og min tvillingebror har desværre frs min mor af vi er arvævs-et-eller-andet , aå strækmærker kom tidligt, og mærkelige steder, og mange stedee pp trods af min bror f Eks aldrig har været tykb

Anmeld Citér

1. august 2015

Babydrøm

anna111 skriver:

Må sige jeg ikke er så sart med der der. Min pige fejler skam intet selv om jeg har brugt den ☺Der er noget parfume og den er jo til strækmærker og forbyggelse for strækmærker osse til gravide da der står råd i vejledningen om hvor meget det er bedst at smøre sig med og hvornår i graviditeten

Okay det lyder godt, så kan det godt være jeg køber den  Det ville jo være rart, hvis den kunne hjælpe, selvom jeg ved der siges det er umuligt, men det skader jo ik 

Anmeld Citér

1. august 2015

anna111

Profilbillede for anna111
Babydrøm skriver:

Okay det lyder godt, så kan det godt være jeg køber den  Det ville jo være rart, hvis den kunne hjælpe, selvom jeg ved der siges det er umuligt, men det skader jo ik 

Jeg tror ikke det er umuligt 

Jeg tror det vil blive meget værre vis man ikke sørger for at fugte maven ofte 

Anmeld Citér

1. august 2015

Babydrøm

anna111 skriver:

Jeg tror ikke det er umuligt 

Jeg tror det vil blive meget værre vis man ikke sørger for at fugte maven ofte 

Det tror jeg også, en masse fugt må hjælpe, både indefra og udefra  

Anmeld Citér

3. august 2015

Tøs85

Denførste skriver:

Er der nogen som har nogle råd til at forebygge strækmærker?  

Har ikke nogen endnu, er trods alt kun 4måneder henne.

Det er ikke alle strækmærker der blir så slemme.. Man kan stort set ikke se den jeg fik i 1. Graviditet.. Smurte med weleda olie mod strækmærker.. Skal jeg også til igen nu..

Anmeld Citér

3. august 2015

Kløver

Mig bekendt har det intet at gøre med om man smører eller ej, eller gør andre ting, da det er hormonelt betinget. Men E vitaminin skulle være godt til de strækmærker som kommer, så det hjælper på heling og det arvæv som kommer 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.