Der er den del flere opgaver en bleskift og lejringer, borgerne er meget tunge og kan bla ikke selve trille rund og blive på siden ved bleskift, der er to bade på badeværelset hver dag og efterfølgende give tøj på en person der er lige så sammenlrøllet som en pastaskrue pga spasticitet i både arme og ben. Så skal personen placeres i kørestol som kræver at man igen står i en lidt skidt stilling og senere på dagen skal man have personen op og ligge på kile for at strække lidt ud i den scoliose personen er født med. Der er også flere borgere der er meget ufrivillige aktive om man så må sige og man derved skal bruge mange kræfter på at fastholde personen når man placere personen i kørestol, indtil man får spændt selerne, samt man skal være utrolig opmærksom på ikke at få en knæ i maven eller andet. Jeg synes også det er tidligt at blive sygemeldt, men jeg har også to børn herhjemme og et hus der skal holdes bare lidt og det vil jeg prioritere frem for at ødelægge mig selv på arbejde for så at komme hjem og have problemer med at gå bare, har taget mig selv i rigtig mange gange at vralte pga smerterne
men heldigt for dig at du kunne holde din praktik ud og at smerterne forsvandt. 
Jeg kender skam alle opgaverne, det er også en del af plejen på sygehuset.
I min 2. Graviditet havde jeg også en handicappet datter jeg skulle løfte rundt på. Hun har ingen funktioner overhovedet, så jeg kender til det med at skulle fungere derhjemme også. Og som sagt tidligere havde jeg ondt omkring det tidspunkt i alle mine graviditeter og var sikker på at det var bækkenløsning, men det var det ikke.
Jeg siger bare at jeg ville se tiden an.
Synes bare der er mange der er hurtige til at blive sygemeldt på et lidt svagt grundlag. Og nej, her siger jeg ikke at du er en af dem, for hvis du har bækkenløsning, så er det jo helt fair med en sygemelding.
Anmeld
Citér