Anonym skriver:
Kære alle sammen!
Jeg er ved at gå ud af mit gode skind. Min kærester mener at han skal holde værksted oppe i stuen. Så når han laver forskellige ting i træ, plastisk o.l. Med save, varmepistoler osv., mener han at det skal foregå i vores stue. Vi bor i en lille lejlighed på 45 kvm og jeg mener bestemt ikke det skal foregå heroppe. Der er en kæmpe fælleshave og vi har også en fælles kælder, hvor han kunne gå ned. Kælderen vil han ikke være, for det er ikke hyggeligt nok og udenfor gider han ikke at alle kan se ham.
Jeg har prøvet at forklare ham at man altså ikke gør det indenfor og han har givet mig ret. Dog er jeg flere gange kommet hjem, hvor jeg finder ham i stuen med diverse ting. Ingen undtagelse er i dag og han nægter at gå ud og mener at han har ret til at sidde indenfor med det.
Er det mig som er emsig og helt gal på den?
Jeg ved ikke om du er emsig, men jeg har godt nok aldrig hørt om nogen, der saver inde i en stue.
Jeg synes også det kommer lidt an på, hvor store arbejder, det er han har gang i. Hvis det er ispinde/blomsterpinde-størrelses-træ han saver, ville jeg synes det kunne være ok, når i ikke har et hobbyrum. Men er det brædder på flere meter, han saver op, og bygger ud af, så der ligger høvlspåner og støv, så ville jeg betakke mig.
Hvad bruger han varmepistolen til? Jeg synes det lyder lidt farligt at bruge sådan en inde i en stue, men jeg ved heller ikke hvad man bruger et sådan apparat til. Jeg googlede, og der stod der: formgivning af plastic, tænde grill m.v og det gør man jo ikke indenfor.
Anmeld
Citér