Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ayasmor skriver:hehe.. ihh tak.. ja vi må altså lige få slået hovederne sammen en dag..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
mor_sabina skriver:Kunne bare være rigtig hyggeligt Var du begyndt i skole?
ja jeg er så.. men har en del studiefri dage.. så det kan sagtens lade sig gøre
Ayasmor skriver: ja jeg er så.. men har en del studiefri dage.. så det kan sagtens lade sig gøre
Jamen jeg har jo hele tiden fri. Så det må næsten være op til dig hvornår i kan finde tid og lyst. Skal vi tage en tur i storcenter eller privat men billig kaffe og hjemmebag?
Ayasmor skriver:Ihhh har lige brug for at dele min glæde.. Hvor er det bare helt vildt stort.. min lille pige KRAVLER!!!... Kan slet ikke få armene ned idag
mor_sabina skriver: Jamen jeg har jo hele tiden fri. Så det må næsten være op til dig hvornår i kan finde tid og lyst. Skal vi tage en tur i storcenter eller privat men billig kaffe og hjemmebag?
Ayasmor skriver:jamen jeg kigger lige skemaet og skriver en privat besked med nogle datoer
qp skriver:Ihh tillykke Kender det godt, min kravlede også for første gang i sidste uge!!
Ayasmor skriver:weee.. jamen så skal du da også lige have et stort tillykke med på vejen... synes det var lidt pinligt, for sad blandt venner, da hun pludselig kravlede, og jeg var SÅ tæt på at begynde at hyle.. men måtte lige holde den til vi kom hjem, hvor den ellers fik hele turen.. Synes det er så vildt at hun allerede er så stor... Heldigvis har jeg fri idag, så vi skal rigtig ned i haven og bruge energi
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128