Så stort!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.322 visninger
20 svar
0 synes godt om
15. september 2009

Ayasmor

Ihhh har lige brug for at dele min glæde.. Hvor er det bare helt vildt stort.. min lille pige KRAVLER!!!... Kan slet ikke få armene ned idag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tillykke   Ihhh hvor er hun dygtig

Anmeld

15. september 2009

Diana...

Ihh hvor er stort kan godt forstå du stolt.

Kram

Anmeld

15. september 2009

MetteT

Hvor sejt altså..
Kan godt forstå du er stolt.. Det ER stort!!!

Knus Mette

Anmeld

15. september 2009

mor_sabina

Ayasmor skriver:

Ihhh har lige brug for at dele min glæde.. Hvor er det bare helt vildt stort.. min lille pige KRAVLER!!!... Kan slet ikke få armene ned idag

(vmangler et symbol med en pokal) Vildt!!! Er nødt til at komme forbi en dag og heppe Klart der skal noget kost til sådan en turbomaskine

Anmeld

15. september 2009

Ayasmor

mor_sabina skriver:

(vmangler et symbol med en pokal) Vildt!!! Er nødt til at komme forbi en dag og heppe Klart der skal noget kost til sådan en turbomaskine

hehe.. ihh tak.. ja vi må altså lige få slået hovederne sammen en dag..

Anmeld

15. september 2009

Misjelle

Ayasmor skriver:

Ihh hvor er hun altså dygtig , glæder mig til vi når dertil, men lige nu kommer vi kun rundt ved at trille .

Anmeld

15. september 2009

Ayasmor

Misjelle skriver:

Ihh hvor er hun altså dygtig , glæder mig til vi når dertil, men lige nu kommer vi kun rundt ved at trille .

tak skal du have.. kan je godt forstå du gør..det er også vildt fedt.. ved at trille kan man nu også sagtens komme langt.. kan huske da aya havde lært tricket med at trille, så blev hun nogle gange ved, og stoppede først når hun nåede en mur eller lign.

Anmeld

15. september 2009

Misjelle

Ayasmor skriver:

tak skal du have.. kan je godt forstå du gør..det er også vildt fedt.. ved at trille kan man nu også sagtens komme langt.. kan huske da aya havde lært tricket med at trille, så blev hun nogle gange ved, og stoppede først når hun nåede en mur eller lign.

Hehe det er lige sådan det er herhjemme i øjeblikket, tror han synes de vægge er dumme nogle gange og så er de bare alle vegne .

Anmeld

15. september 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

TILLYKKE med den nye milepæl  Det er bare super flot og stort. Herhjemme er vi kun lige kommet til, at vende os - engang imellem

/ Katja - Lina 240309 og Luka 151007

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.