Er helt knust.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2015

Mutti2B

Jeg styrtblødte da jeg var 6+3 og var sikker på at jeg havde mistet. Kom til scanning dagen efter og så det fineste hjerteblink og blev sat frem til 7+0 :). Hun er i dag 3 år 

Så tro på det

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2015

Pernille27maj

Der er håb endnu  jeg blødte i 5. Uge i min graviditet med frisk og brunligt blod hvor der også kom mindre koagler ud. Er i dag 13+2 og det hele ser fint ud 

Anmeld Citér

29. juli 2015

Anonym

Krydserfingre skriver:

Hvornår blev du gravid igen? Hvis du altså er blevet det endnu det er så mega trist 

Jeg er ikke blevet gravid igen. Vi kæmper stadig. Og er i fertilitets behandling med 2 mislykkede forsøg indtil videre :s

Anmeld Citér

29. juli 2015

Krydserfingre

Tusind tak for beskederne, det betyder rigtig meget. Håber virkelig 

Anmeld Citér

30. juli 2015

Benjamins'mor

Da jeg var 11/12 uger henne begyndte jeg at styrtbløde, ringede til lægevagten som mente jeg var ved at abortere. 

Dagen efter ringede jeg til egen læge og kom til scanning, det viste sig jeg havde en blodansamling under livmoderen som der var gået hul på, ikke noget alvorligt og der var hjerteblink. Stoppede først med at bløde igen i omkring uge 16. 

Krydser for alt er som det skal være, eller at du så bliver gravid igen hurtigt. Men kan udemærket godt forstå din frustration, jeg blev også rigtigt bange da jeg begyndte at bløde og især fordi det var en styrtblødning.

Anmeld Citér

30. juli 2015

Krydserfingre

Benjamins'mor skriver:

Da jeg var 11/12 uger henne begyndte jeg at styrtbløde, ringede til lægevagten som mente jeg var ved at abortere. 

Dagen efter ringede jeg til egen læge og kom til scanning, det viste sig jeg havde en blodansamling under livmoderen som der var gået hul på, ikke noget alvorligt og der var hjerteblink. Stoppede først med at bløde igen i omkring uge 16. 

Krydser for alt er som det skal være, eller at du så bliver gravid igen hurtigt. Men kan udemærket godt forstå din frustration, jeg blev også rigtigt bange da jeg begyndte at bløde og især fordi det var en styrtblødning.

Tusind tak, det giver håb. Og tillykke yil dig. Må vente og se hvad lægen siger i morgen tidlig 

Anmeld Citér

30. juli 2015

Kamilla-m

Krydserfingre skriver:

Jeg er 4+6.. Altså hvis jeg stadig er gravid hvilket jeg antager jeg ikke er er dybt ulykkelig og alene på arbejde.. 

Testede positiv i fredags efter 10 mdr kamp og 1 hormonbehandling, kunne ikke tro mine egne øjne at JEG kunne lave 2 streger! Vidste godt chancerne var høje for at det ville mislykkedes de færste par uger men man har jo et håb.. Mandag begyndte jeg at bløde. Helt mørke brunt med klumper i (Sorry)... Blev rigtig ked af det men hvad skulle jeg gøre. Tirsdag, igår, kom der frisk blod. Kan ikke fylde et bind men det er alligevel fyldt med frisk blod på papirer når jeg tørrer mig, det har stået på i næsten 2 dage nu. Har ingen smerter... Skal til scanning i morgen kl 8 også vil de se hvor blødningen kommer fra.. Er slet ikke optimistisk, er bare så ked af det  ved ikke hvad jeg ville med denne tråd, nok bare ud med mine tanker og frustrationer 

Kæmpe kram 

Krydser finger for det er harmløst 

Anmeld Citér

30. juli 2015

Krydserfingre

Var inde på klinikken i dag og han sagde bare han kunne se en tyk slimhinde. Og hvad betyder så det tænker jeg  fik self ikke spurgt... Også tog de blodprøve og skal have en igen på tirsdag også ser vi om mit hcg er steget eller faldet 

Anmeld Citér

4. august 2015

Pia Lund Madsen

Krydserfingre skriver:

Jeg er 4+6.. Altså hvis jeg stadig er gravid hvilket jeg antager jeg ikke er er dybt ulykkelig og alene på arbejde.. 

Testede positiv i fredags efter 10 mdr kamp og 1 hormonbehandling, kunne ikke tro mine egne øjne at JEG kunne lave 2 streger! Vidste godt chancerne var høje for at det ville mislykkedes de færste par uger men man har jo et håb.. Mandag begyndte jeg at bløde. Helt mørke brunt med klumper i (Sorry)... Blev rigtig ked af det men hvad skulle jeg gøre. Tirsdag, igår, kom der frisk blod. Kan ikke fylde et bind men det er alligevel fyldt med frisk blod på papirer når jeg tørrer mig, det har stået på i næsten 2 dage nu. Har ingen smerter... Skal til scanning i morgen kl 8 også vil de se hvor blødningen kommer fra.. Er slet ikke optimistisk, er bare så ked af det  ved ikke hvad jeg ville med denne tråd, nok bare ud med mine tanker og frustrationer 

Hej 

Sikke en aandssvag situation ��

Jeg mistede efter at være blevet gravid ved 2. forsøg i fertilitetsbehandling (vi havde prøvet i 1 1/2 aar). Mistede i januar.. Og var gravid igen i april.

Det fede er jo, at du i hvertfald ved det kan lykkes med fertilitetsbehandling, og de giver et ekstra forsøg paa Skejby, netop fordi det er lykkedes én gang.. 

Krydser fingre..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.