Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg er 4+6.. Altså hvis jeg stadig er gravid hvilket jeg antager jeg ikke er er dybt ulykkelig og alene på arbejde..
Testede positiv i fredags efter 10 mdr kamp og 1 hormonbehandling, kunne ikke tro mine egne øjne at JEG kunne lave 2 streger! Vidste godt chancerne var høje for at det ville mislykkedes de færste par uger men man har jo et håb.. Mandag begyndte jeg at bløde. Helt mørke brunt med klumper i (Sorry)... Blev rigtig ked af det men hvad skulle jeg gøre. Tirsdag, igår, kom der frisk blod. Kan ikke fylde et bind men det er alligevel fyldt med frisk blod på papirer når jeg tørrer mig, det har stået på i næsten 2 dage nu. Har ingen smerter... Skal til scanning i morgen kl 8 også vil de se hvor blødningen kommer fra.. Er slet ikke optimistisk, er bare så ked af det ved ikke hvad jeg ville med denne tråd, nok bare ud med mine tanker og frustrationer
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Krydserfingre skriver: Jeg er 4+6.. Altså hvis jeg stadig er gravid hvilket jeg antager jeg ikke er er dybt ulykkelig og alene på arbejde.. Testede positiv i fredags efter 10 mdr kamp og 1 hormonbehandling, kunne ikke tro mine egne øjne at JEG kunne lave 2 streger! Vidste godt chancerne var høje for at det ville mislykkedes de færste par uger men man har jo et håb.. Mandag begyndte jeg at bløde. Helt mørke brunt med klumper i (Sorry)... Blev rigtig ked af det men hvad skulle jeg gøre. Tirsdag, igår, kom der frisk blod. Kan ikke fylde et bind men det er alligevel fyldt med frisk blod på papirer når jeg tørrer mig, det har stået på i næsten 2 dage nu. Har ingen smerter... Skal til scanning i morgen kl 8 også vil de se hvor blødningen kommer fra.. Er slet ikke optimistisk, er bare så ked af det ved ikke hvad jeg ville med denne tråd, nok bare ud med mine tanker og frustrationer
Dyyyyb indånding Du skriver selv, at du ikke kan fylde et bind, så selvom du bløder, er det ikke ret meget. Der er håb endnu! Der er mange, der bløder lidt i starten af graviditeten, uden det har nogen betydning.
Jeg håber, det bare er falsk alarm, og at din spire stadig sidder fast derinde
Sender dig lige et kæmpe
Jeg håber det bedste for dig
Chellie skriver: Dyyyyb indånding Du skriver selv, at du ikke kan fylde et bind, så selvom du bløder, er det ikke ret meget. Der er håb endnu! Der er mange, der bløder lidt i starten af graviditeten, uden det har nogen betydning. Jeg håber, det bare er falsk alarm, og at din spire stadig sidder fast derinde
Tak Ja måske.. Kan måske godt fylde 1 bind - men ikke 2 tror jeg.. Synes bare det er ret meget blod og det er helt frisk og er øm i underlivet Prøver at tage en dyb indånding, men jeg tror bare ikke på det
Vivienne skriver: Sender dig lige et kæmpe Jeg håber det bedste for dig
Tusind tak
Øv øv. Kender godt følelsen. Det prøvede vi i april efter 11 mdrs prøven. Lykken varede 3 dage.
Anonym skriver: Øv øv. Kender godt følelsen. Det prøvede vi i april efter 11 mdrs prøven. Lykken varede 3 dage.
Hvornår blev du gravid igen? Hvis du altså er blevet det endnu det er så mega trist
ErDetSnartNU skriver:
Taak
Stort til dig!!
kender selv følelsen. Aborterede i januar ganske tidligt i forløbet.
er gravid igen nu og er 8+4. Har blødt siden D 1/7. Både brunligt pletblødning og styrtblødning med STORE STORE klumper. Alt er dog fint og har set hjerteslag så sent som i dag kan godt forstå din bekymring og man kan slet ikke tænke på andet. Tænkte bare jeg vil fortælle dig at der stadig er håb og krydser fingre for dig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128