Sur mand og skræmte børn.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2015

Mama85

Anonym skriver:

Nej vi har haft problemer før i form af psykisk terror mod mig, det har ikke været der i over et år og jeg troede det var et overstået kapitel og han bare havde været ung og dum, men han har åbenbart bare ladet op og nu bliver han fysisk mod os, det kan og vil jeg ikke blive i. Hvad nu hvis han går længere næste gang og vi kommer til skade, nej jeg tør ikke give det en chance.

Så skal du permanent væk fra ham- og det kan ikke gå hurtigt nok 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2015

Mata

Var han også sådan inden i fik børn sammen? Det med psykisk terror?

Anmeld Citér

27. juli 2015

Anonym trådstarter

Mata skriver:

Var han også sådan inden i fik børn sammen? Det med psykisk terror?

Nej, jeg er meget kliché agtigt langsom blevet lullet ind i det 

Anmeld Citér

27. juli 2015

Christine

Anonym skriver:

Nej vi har haft problemer før i form af psykisk terror mod mig, det har ikke været der i over et år og jeg troede det var et overstået kapitel og han bare havde været ung og dum, men han har åbenbart bare ladet op og nu bliver han fysisk mod os, det kan og vil jeg ikke blive i. Hvad nu hvis han går længere næste gang og vi kommer til skade, nej jeg tør ikke give det en chance.

Jeg synes heller ikke du behøver give ham en chance. Mht børnehaven kan du så ikke i første omgang bare fortælle dem at I har haft en bestemt hård dag og det kan være dit barn er ked af det? Kan godt se det med at det måske føles som at sladre om far, hvis du ikke har snakket med får om det endnu. For det er nok fint at snakke om det selv om I ikke skal være sammen mere.

Men forfærdelig oplevelse, håber det bedste for jer fremover!

Anmeld Citér

28. juli 2015

Newsence

Du bør sige det i inst.. For det første er det vigtigt for at de kan hjælpe dit barn for det andet skal de kunne lægge mærke til evt tegn fra barnet. Du skal desuden melde ham NU ellers har du ingen sag i SF 

Anmeld Citér

28. juli 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Er så bange så jeg ryster. Er hos min mor nu med børnene og ved jeg aldrig skal være sammen med den mand igen.

min nyfødte lå på sofaen, den store drak saftevand og jeg sad og spiste lidt mad ved siden af. Far sidder ude ved spise borde og laver noget.

den store går i gang med at hælde saftevand i hele huset, og jeg beder farmand om at tage glasset fra den store. Han kyler det efter sin far og far tager fat i ham råber meget højt og "smider" drengen ned i sofaen. Jeg stopper far, siger det ikke er ok på nogen måde det der.

farmand går amok ødelægger legetøj og brøler af os. Går ind i mig og ligner en der har lyst til at gennemtæske os alle sammen, jeg holder og den store og beskytter den lilles hovede mod flyvende legetøj.

Fortsættes

Er det en enkeltstående situation?

Anmeld Citér

28. juli 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Er så bange så jeg ryster. Er hos min mor nu med børnene og ved jeg aldrig skal være sammen med den mand igen.

min nyfødte lå på sofaen, den store drak saftevand og jeg sad og spiste lidt mad ved siden af. Far sidder ude ved spise borde og laver noget.

den store går i gang med at hælde saftevand i hele huset, og jeg beder farmand om at tage glasset fra den store. Han kyler det efter sin far og far tager fat i ham råber meget højt og "smider" drengen ned i sofaen. Jeg stopper far, siger det ikke er ok på nogen måde det der.

farmand går amok ødelægger legetøj og brøler af os. Går ind i mig og ligner en der har lyst til at gennemtæske os alle sammen, jeg holder og den store og beskytter den lilles hovede mod flyvende legetøj.

Fortsættes

Er det en enkeltstående situation?

Anmeld Citér

28. juli 2015

kesuh

Først og fremmest skide godt gået du har fjernet dig selv og børnene fra det "uhyre".

Hvis du vælger at sende den ældste i børnehave, så fortæl ledelsen/pædagogerne om situationen, så de kan støtte barnet i børnehaven, hvis der er opstår en eftervirkning eller lignende. Så har de en chance for at håndtere det. Samt de kan også støtte dig og husk at sige at faren ikke må afhente børnene.

Kontakt sfv og fortæl dem om situationen, så guider de dig sikkert igennem.

Sidste ting er at anmelde ham til politiet for episoden, det er som sagt vold mod barnet at "smide" barnet ned i sofaen..

Alt i alt det handler om jeres ve og vel og børnenes tarv..

Anmeld Citér

29. juli 2015

Chellie

Anonym skriver:

Tak for råd. Mon man henvender sig til boligselskabet ang låsen?

Ja, det tror jeg. Men du bliver nok bedt om at betale for det - og det synes jeg, du skal gøre. Som andre skriver, kan der også være god mening i at blive hos din mor lidt endnu, nye låse eller ej. Bare indtil der er afklaring.

Og igen, meld ud i børnehaven. Fortæl hvad der er sket, og fortæl at du har smidt ham ud, så de kan hjælpe med håndtere evt eftervirkninger, men også med at beskytte dine børn, skulle han finde på at dukke op, og lade som om intet er sket, for at hente dem. Han skal holdes så langt væk, det er muligt, men samtidig skal børnene jo også stadig have deres hverdag. Så få endelig børnehave og SF ind over med det samme.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.