Sur mand og skræmte børn.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.500 visninger
18 svar
16 synes godt om
27. juli 2015

Anonym trådstarter

Er så bange så jeg ryster. Er hos min mor nu med børnene og ved jeg aldrig skal være sammen med den mand igen.

min nyfødte lå på sofaen, den store drak saftevand og jeg sad og spiste lidt mad ved siden af. Far sidder ude ved spise borde og laver noget.

den store går i gang med at hælde saftevand i hele huset, og jeg beder farmand om at tage glasset fra den store. Han kyler det efter sin far og far tager fat i ham råber meget højt og "smider" drengen ned i sofaen. Jeg stopper far, siger det ikke er ok på nogen måde det der.

farmand går amok ødelægger legetøj og brøler af os. Går ind i mig og ligner en der har lyst til at gennemtæske os alle sammen, jeg holder og den store og beskytter den lilles hovede mod flyvende legetøj.

Fortsættes

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2015

Babygirl2014

Anonym skriver:

Er så bange så jeg ryster. Er hos min mor nu med børnene og ved jeg aldrig skal være sammen med den mand igen.

min nyfødte lå på sofaen, den store drak saftevand og jeg sad og spiste lidt mad ved siden af. Far sidder ude ved spise borde og laver noget.

den store går i gang med at hælde saftevand i hele huset, og jeg beder farmand om at tage glasset fra den store. Han kyler det efter sin far og far tager fat i ham råber meget højt og "smider" drengen ned i sofaen. Jeg stopper far, siger det ikke er ok på nogen måde det der.

farmand går amok ødelægger legetøj og brøler af os. Går ind i mig og ligner en der har lyst til at gennemtæske os alle sammen, jeg holder og den store og beskytter den lilles hovede mod flyvende legetøj.

Fortsættes

Hold nu op for en omgang!! Hvad bilder han sig ind, at opføre sig sådan foran jeres børn...

Så godt at du er kommet hen til din mor, det er modigt og ikke mindst stærk af dig  

Jeg håber virkelig at i kommer langt væk fra ham!

Kram til jer

Anmeld Citér

27. juli 2015

Anonym trådstarter

Den store har haft første dag i børner efter ferien i dag, hvad gør jeg i morgen? Holder ham hjemme, fortæller om episoden dernede når jeg aflevere eller noget tredie? Tænker også det måske er bisset at sladre om ham dernede men samtidig er drengen jo mærket og vil måske sige noget selv i løbet af dagrn? 

Kan jeg tage hjem? Eller er det bedre at blive væk, er bange for han kommer tilbage, han pakkede sine ting da vi gik.

puha, alt det her og så med en lille ny.

Anmeld Citér

27. juli 2015

Mama85

Anonym skriver:

Den store har haft første dag i børner efter ferien i dag, hvad gør jeg i morgen? Holder ham hjemme, fortæller om episoden dernede når jeg aflevere eller noget tredie? Tænker også det måske er bisset at sladre om ham dernede men samtidig er drengen jo mærket og vil måske sige noget selv i løbet af dagrn? 

Kan jeg tage hjem? Eller er det bedre at blive væk, er bange for han kommer tilbage, han pakkede sine ting da vi gik.

puha, alt det her og så med en lille ny.

kan det tænkes at han har en efterfødselsreaktion? For det var da godt nok en voldsom reaktion på noget så uskyldigt. Ikke at jeg siger hans handling er ok, men kunne der være sådan til grund for hans handling?

Anmeld Citér

27. juli 2015

Anonym trådstarter

Mama85 skriver:

kan det tænkes at han har en efterfødselsreaktion? For det var da godt nok en voldsom reaktion på noget så uskyldigt. Ikke at jeg siger hans handling er ok, men kunne der være sådan til grund for hans handling?

Nej vi har haft problemer før i form af psykisk terror mod mig, det har ikke været der i over et år og jeg troede det var et overstået kapitel og han bare havde været ung og dum, men han har åbenbart bare ladet op og nu bliver han fysisk mod os, det kan og vil jeg ikke blive i. Hvad nu hvis han går længere næste gang og vi kommer til skade, nej jeg tør ikke give det en chance.

Anmeld Citér

27. juli 2015

Chellie

Føj, for en grim oplevelse! Og med historikken, du beskriver, vil jeg helt bestemt tage det meget seriøst, for både din og børnenes sikkerheds skyld.

Jeg ville starte med at skifte låsene i lejligheden, hvis han har pakket sine ting, og er rykket ud. Jeg ville også fortælle åbent i børnehaven om episoden. Det er langt bedre, at de hører det fra dig, end fra barnet. Spørg evt om råd. De er uddannede, og kan måske se nogle vinkler, vi andre ikke kan.

Anmeld Citér

27. juli 2015

Anonym trådstarter

Babygirl2014 skriver:

Hold nu op for en omgang!! Hvad bilder han sig ind, at opføre sig sådan foran jeres børn...

Så godt at du er kommet hen til din mor, det er modigt og ikke mindst stærk af dig  

Jeg håber virkelig at i kommer langt væk fra ham!

Kram til jer

Tak, føler mig nu ikke ret stærk lige nu.

Anmeld Citér

27. juli 2015

Anonym trådstarter

Chellie skriver:

Føj, for en grim oplevelse! Og med historikken, du beskriver, vil jeg helt bestemt tage det meget seriøst, for både din og børnenes sikkerheds skyld.

Jeg ville starte med at skifte låsene i lejligheden, hvis han har pakket sine ting, og er rykket ud. Jeg ville også fortælle åbent i børnehaven om episoden. Det er langt bedre, at de hører det fra dig, end fra barnet. Spørg evt om råd. De er uddannede, og kan måske se nogle vinkler, vi andre ikke kan.

Tak for råd. Mon man henvender sig til boligselskabet ang låsen?

Anmeld Citér

27. juli 2015

Babygirl2014

Anonym skriver:

Tak, føler mig nu ikke ret stærk lige nu.

Når du fjerner dig og dine børn fra situationen, så gør du mere end mange ville turde! Nu gælder det så bare om, IKKE at få den mand ind i jeres liv igen. Og det bliver nok ekstra hårdt.

Kunne du evt. anmelde ham, så du i hvert fald gør noget aktivt for at holde ham på afstand?

Anmeld Citér

27. juli 2015

mortilsilke

Virkelig flot at du går! Jeg ville ærligt blive hos din mor til du er mere afklaret, og ved hvad der skulle ske. Jeg ville ikke turde hvis han kunne finde på at komme tilbage og gå helt amok igen, så hellere være sikkert hos din mor med børnene.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.