Dyrker i sport??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. september 2009

kiwilouise

Eva skriver:

Hvad med at cykle, løbe med dem i en vogn eller gå lange ture...tænker at du som studerende sikkert har kortere dage end ved et job. Kan du ikke finde en halv time inden du henter dem til en løbetur...der er muligheder hvis du vil..
KNus...

jeg cykler hver dag men det er jo ikke det samme som når man løber alt hvad man kan i en fodboldkamp jeg har et meget stramt skema der hedder fra 8 til 16 hver dag - mine børn vil meget gerne være med til mine huslige pligter i hverdagen og det nægter jeg dem ikke. så vores madlavning går igang når vi kommer hjem så der er tid til opvask og oprydning bagefter (opvasken tager meget lang tid da de kun er 3 år og de har brug for hjælp)  inden sengetid leger vi så de også føler at vi er sammen og så er den dag gået resten af aftenen går til lektier... jeg tror helt sikkert at jeg nok skal komme igang igen ellers må jeg købe et løbebånd til stuen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2009

Honningblomst

kiwilouise skriver:

jeg cykler hver dag men det er jo ikke det samme som når man løber alt hvad man kan i en fodboldkamp jeg har et meget stramt skema der hedder fra 8 til 16 hver dag - mine børn vil meget gerne være med til mine huslige pligter i hverdagen og det nægter jeg dem ikke. så vores madlavning går igang når vi kommer hjem så der er tid til opvask og oprydning bagefter (opvasken tager meget lang tid da de kun er 3 år og de har brug for hjælp)  inden sengetid leger vi så de også føler at vi er sammen og så er den dag gået resten af aftenen går til lektier... jeg tror helt sikkert at jeg nok skal komme igang igen ellers må jeg købe et løbebånd til stuen

Hvad læser du til...det lyder da helt vildt med sådanne tider på et studie..??
Men ja, man må jo passe det ind som det kan lade sig gøre...jeg ville bare aldrig kunne undvære min daglige motion..
Knus Eva...

Anmeld

15. september 2009

kiwilouise

Eva skriver:

Hvad læser du til...det lyder da helt vildt med sådanne tider på et studie..??
Men ja, man må jo passe det ind som det kan lade sig gøre...jeg ville bare aldrig kunne undvære min daglige motion..
Knus Eva...

jeg er ved at tage en HF på 1 år så ikke nok med mange timer så er der også rigtig mange lektier håber da også på at når jeg starter på lærerseminaret til næste år at mine timer falder så jeg har lidt mere tid til mig selv

Anmeld

15. september 2009

Honningblomst

kiwilouise skriver:

jeg er ved at tage en HF på 1 år så ikke nok med mange timer så er der også rigtig mange lektier håber da også på at når jeg starter på lærerseminaret til næste år at mine timer falder så jeg har lidt mere tid til mig selv

Jo, det må man godt nok sige de gør bare vent....
Knus.

Anmeld

15. september 2009

Harfeletten

Jeg har tidligere været meget aktiv.
Jeg dansede i mange år, løb hver dag, og i fitnesscenter 4-5 gange om ugen, men efter jeg har fået Emil synes jeg bare det er svært at få tid til det, når jeg nu er alene med ham.
Jeg går dog til "mor kom i form" hvor Emil også er med, og så svømmer vi 1-2 gange om ugen

Anmeld

16. september 2009

LotteN

Jeg løber ca 3 gange om ugen - hvor jeg så løber halvmarathon engang imellem - har bla. lige løbet en  søndag.
Der ud over spiller jeg floorball 1-2 gange om ugen, alt efter hvordan ejg lige får det til at hænge sammen, så jeg også ser min kæreste lidt om aftenen.

Jeg synes det er skøønt at komme ud og røre sig lidt i stedet for at sidde foran flimmeren eller skærmen hver aften

Anmeld

16. september 2009

Muffinmus

Ja, går til "zumba" en gang om ugen i en time og til fitness en gang om ugen i 1 1/2 time
Synes det er lækkert at komme i gang igen og vil gerne af med de sidste gravi gilo der sidder fast

Anmeld

17. september 2009

Stineve

malou skriver:

smiler.... dyrker absulut ingen form for sport.... andet end det i ægtesengen og nogle lange gåture med vovserne og barnevognen....- synes det er død kedeligt både at dyrke fittnes og løbe er endnu værre....

knus malou som nok burde dyrke et eller andet.....

Jeg har det fuldtændig ligesom dig...  jeg dyrker heller ikke rigtig nogen form for sport... dog lidt rulleskøjter indimellem... men jeg har heller ingen hunde eller barnevogne, at gå med.. så det er nok meget godt, at jeg røre mig bare en smule...

Anmeld

17. september 2009

ivfmarie

Jeg dyrker hundesport på konkurrenceplan, både agility og lydighed.
Det kræver god kondi, så udover træning med hunden minimun 3 gange om ugen, så løber jeg når der er tid til det.
Jeg træner af og til lidt herhjemme med wii-fitness, men det er ikke blevet til så meget her i sommeren - det kommer nok igen når de laaange mørke aftener sætter ind.

Marie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.