Dyrker i sport??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

620 visninger
18 svar
0 synes godt om
15. september 2009

Rikke Houmøller Thaarup

Hvad sport dyrker i? 
Hvor meget tid bruger i om ugen?
Og går i efter at vinde eller er det bare for motionens skyld?

Herhjemme er vi cykeltossede.. Vi spinner og cykler landevejene tynde. 
Er der andre end mig, der køre på racer ude i den danske natur?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2009

Honningblomst

Rikke Houmøller Thaarup skriver:

Hvad sport dyrker i? 
Hvor meget tid bruger i om ugen?
Og går i efter at vinde eller er det bare for motionens skyld?

Herhjemme er vi cykeltossede.. Vi spinner og cykler landevejene tynde. 
Er der andre end mig, der køre på racer ude i den danske natur?

Jeg dyrker sport fordi jeg synes det er dejligt, jeg får det mentalt og fysisk rigtig godt og så bliver kroppen smuk og fast, dte er jo heller ikke skidt.
Jeg gider ikke holdsport, det ville irritere mig, jeg har brug for at gå i et med det og ikke skulle forholde mig til nogen.
Jeg løber dagligt og så svømmer jeg to-3 gange om ugen....dog har jeg pga min maveoperation ikke lavet andet end lange gåture i 11 uger, men er nu start op på løb og det er simpelthen så skønt...
Cykling er kedeligt synes jeg, så det er kun for hyggens skyld med ungerne...
Knus Eva..

Anmeld

15. september 2009

Lone Jakobsen

uhh der er jeg en af de rigtig dårlige.
jeg dyrker ingen form for sport. duer ikke til holdsport og er ikke god til fx. at tage alene ud at svømme.
til gengæld laver jeg en serie af mavebøjninger næsten hver dag. jeg har nu tilsat nogle øvelser der får min puls lidt op, for at se om jeg kan komme af med de sidste tegn efter min fødsel. derudover prøver jeg at komme ud og gå med hunden hver dag.
før jeg blev gravid løb jeg 2-3 gange om ugen, men jeg er ikke kommet i gang endnu og tror jeg venter til jeg er fædig med at amme.
elsker at cykle men det er ikke nemt med en baby på 2 mdr

Anmeld

15. september 2009

malou

smiler.... dyrker absulut ingen form for sport.... andet end det i ægtesengen og nogle lange gåture med vovserne og barnevognen....- synes det er død kedeligt både at dyrke fittnes og løbe er endnu værre....

knus malou som nok burde dyrke et eller andet.....

Anmeld

15. september 2009

ønskebørn74

Jeg er på skrump og har lagt hele mit liv om...Både kost og motion... Svømmer 4-6 gange om ugen går 30min. 4-5 gange om ugen og dyrker fitness på wee konsollen 3-4 gange om ugen...
Jeg bliver så smækker lækker...Når jeg er færdig

Lene

Anmeld

15. september 2009

fit_fys

Jeg har dyrket meget atletik, løbet 800 m. Det gjorde jeg på konkurrenceplan, men er stoppet med det i en periode for at finde motivationen frem igen og så er det for hårdt at træne hver dag med et fuldtids studie ved siden af,,,

Nu løber jeg nogle lange ture og elsker det. Jeg styrketræner også når jeg kan komme til det, synes det er fedt at kunne forme sin krop på den måde. Desuden læser jeg til fysioterapeut, så jeg mener at jeg skal kunne være et godt forbillede for mine patienter, og desuden ser jeg hvad et liv uden motion, dårlig kost, rygning og druk kan gøre ved en krop, så prøver at leve så sundt som muligt. Dog uden at blive fanatisk, for en kold øl og en pose slik er jo dejligt

Anmeld

15. september 2009

Christie

Hej...
Jeg går til spinning 3 gange i ugen og i motionscenter resten af tiden...  og de kloge hoveder siger at så længe man er i en okay form, så må man hellere end gerne træne hegle vejen gennem graviditeten... men det er ik sikkert man kan det, og man skal huske at lytte til ens krop... men de siger faktisk at os der er inde i vanlige trænings rytmer, vi kan træne næsten hele vejen, fordi vores krop er vant til det...:-)

Anmeld

15. september 2009

Dictes mor

Jeg dyrker hunde-sport og det er både for sjov og hygge, men også for at kunne vinde nogle konkurrencer. Jeg er meget konkurrencemenneske.

Anmeld

15. september 2009

kiwilouise

jeg synes det er svært at finde tiden til det når man står som alenemor til tvillinger og er studerende... jeg elsker holdsport som fodbold og volley men igen er det ikke nemt med 2 små børn... har prøvet at tage dem med i fitness så jeg bare kunne få lidt motion men synes jeg blev mere stresset af det og fik ikke rigtig noget ud af træningen... så tror jeg venter lidt til de er blevet lidt større

Anmeld

15. september 2009

Honningblomst

kiwilouise skriver:

jeg synes det er svært at finde tiden til det når man står som alenemor til tvillinger og er studerende... jeg elsker holdsport som fodbold og volley men igen er det ikke nemt med 2 små børn... har prøvet at tage dem med i fitness så jeg bare kunne få lidt motion men synes jeg blev mere stresset af det og fik ikke rigtig noget ud af træningen... så tror jeg venter lidt til de er blevet lidt større

Hvad med at cykle, løbe med dem i en vogn eller gå lange ture...tænker at du som studerende sikkert har kortere dage end ved et job. Kan du ikke finde en halv time inden du henter dem til en løbetur...der er muligheder hvis du vil..
KNus...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.