Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Loa skriver: Ja, som overskriften siger.... Har i holdt tale før? Jeg overvejer om jeg skal sige et par ord til min snarlige runde fødselsdag, men jeg ved ikke om det er for "påtaget" eller om jeg bliver nervøs eller ja, noget helt andet
Ja, som overskriften siger....
Har i holdt tale før?
Jeg overvejer om jeg skal sige et par ord til min snarlige runde fødselsdag, men jeg ved ikke om det er for "påtaget" eller om jeg bliver nervøs eller ja, noget helt andet
Ja, holder faktisk tit taler, er altid lidt nervøs op til, men når jeg først går igang så forsvinder det (lidt ligesom ved eksaminer)
synes det ville være fedt hvis du holdte en lille tale
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MyLove E skriver: Jeg havde aldrig troet jeg skulle holde tale, men sidste år blev to af mine bedste veninder gift ( ikke med hinanden ) Så jeg var til 2 bryllupper på 14 dage. Til den ene holdte jeg tale hvor tudet hele tiden ( det gjorde jeg hver gang jeg så på bruden) Jeg sang en lille sang for brudgommen Til det andet bryllup havde jeg sagt ja til at være toastmaster ( ved ikke hvad der gik af mig)
Jeg havde aldrig troet jeg skulle holde tale, men sidste år blev to af mine bedste veninder gift ( ikke med hinanden )
Så jeg var til 2 bryllupper på 14 dage. Til den ene holdte jeg tale hvor tudet hele tiden ( det gjorde jeg hver gang jeg så på bruden)
Jeg sang en lille sang for brudgommen
Til det andet bryllup havde jeg sagt ja til at være toastmaster
( ved ikke hvad der gik af mig)
Fedt! Er sgu sejt gået
Sandratoft skriver: Ja, holder faktisk tit taler, er altid lidt nervøs op til, men når jeg først går igang så forsvinder det (lidt ligesom ved eksaminer) synes det ville være fedt hvis du holdte en lille tale
Og det er ikke mærkeligt at gøre til min egen fødselsdag?
Jeg synes du skal gøre det.
Det vil glæde dem du nævner.
Skriv nogle stikord og så ta det som det kommer -Det er jo familie og venner så de kan da kun synes det er fedt du gør det :)
Loa skriver: Og det er ikke mærkeligt at gøre til min egen fødselsdag?
Altså, tror ikke det er særlig brugt at holde tale på sin egen fødselsdag, men synes det ville være vildt sejt hvis du gjorde. Nu ved jeg ikke hvor mange der kommer med, men hvis det ikke er mange, kunne du eventuelt nævne dem alle i din tale, måske en lille sjov historie eller andet. Ellers kunne du tale om dig selv, og om hvordan det er at blive så gammel ( )
Loa skriver: Fedt! Er sgu sejt gået
Er også ret stolt af mig selv
Jaa da...
Holdte en til min konfirmation, da jeg blev 18, 20 og 25 år ☺ og holdte en da min søster blev konfirmeret for et par måneder siden ☺ også er jeg uddannet tjener så er vant til at snakke foran mange mennesker ☺
Sandratoft skriver: Altså, tror ikke det er særlig brugt at holde tale på sin egen fødselsdag, men synes det ville være vildt sejt hvis du gjorde. Nu ved jeg ikke hvor mange der kommer med, men hvis det ikke er mange, kunne du eventuelt nævne dem alle i din tale, måske en lille sjov historie eller andet. Ellers kunne du tale om dig selv, og om hvordan det er at blive så gammel ( )
Loa skriver: Kan bare absolut ikke finde ud af om jeg skal sige et par ord, eller om det virker kikset.... På den ene side har jeg lidt jeg gerne vil sige, men det kunne måske i teorien godt siges på et andet tidspunkt end i en tale til min egen fødselsdag.....
Kan bare absolut ikke finde ud af om jeg skal sige et par ord, eller om det virker kikset....
På den ene side har jeg lidt jeg gerne vil sige, men det kunne måske i teorien godt siges på et andet tidspunkt end i en tale til min egen fødselsdag.....
Hvis du har noget på hjertet er det da et passende tidspunkt.
Go for it!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128