andre som kaster op hele tiden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2015

Anonym trådstarter

dola skriver:

tja jeg kastede op og tabte 10 kg i første graviditet og 15 i den anden på de første 3 måneder.

det eneste der hjalp her var tiden og en sygmelding og så at drikke kolde ting(var jo ikke kolde når de kom op igen og så kunne de ikke helt relateres... ) og have små hapser af mad klar i køleskabet, til når jeg fik lyst (fx frugt, kiks eller noget hvidt hvidt brød med smør).

God bedring!

Puha!  

Jeg tabte mig 7 kg på 3 dage forrige gang. Og røg derfor ind og ud af sygehuset, pha dehydrering. 

Tak for dine gode råd. 

Det værste er næsten at jeg ved, at der ikke er noget at gøre! :/

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2015

EnGodMor

Anonym skriver:

Der er bare ikke noget som virker! pillerne var nogle jeg fik, tilbage i 2010 da jeg var indlagt . Og da de virkede bedst for mig, fik jeg dem i mine andre graviditeter også.

(Min læge var faktisk heller ikke så meget for det denne gang.) 

Men jeg har svært ved at få dem til at virke denne gang.  

I går aftens spiste jeg meget lidt, hver halve time, og så kastede jeg op, hver halve time intet blev nede. 

Jeg føler virkelig med dig. 

Jeg har selv været i dit sted, alle tre graviditeter. 

Det er ikke sjovt, og ni måneder er Sindssygt lang tid.

Kan lidt bondebrød ikke blive nede? I små portioner? 

Dengang jeg kastede så meget op, blev jeg også indlagt. 

Men jeg nåede frem til at jeg bare måtte spise og drikke de små portioner, og så måtte jeg tage det opkast med, det tager rigtig hårdt på kroppen/mavemusklerne, når man skal kaste op, men der er desværre ikke noget at gøre ved det. 

Prøv at forsøge at lade det "blive din hverdag" og se nogle film eller andet, så du kan få tankerne lidt væk fra opkasten.

Anmeld Citér

27. juli 2015

Chellie

Jeg har ingen konstruktive forslag, men jeg ville lige smide dig et  med på vejen .. Jeg får helt dårlig samvittighed over for jer, der virkelig lider og kaster rigtig meget op, når jeg "bare" sover 20 timer i døgnet, og har øv-kvalme når jeg ikke accepterer hvor meget jeg bør sove, og hvor tit jeg bør spise .. Jeg kan godt se, jeg slipper billigt...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.