Gravid eller ej???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2015

xStinepigen

Det kan jo ikke mærkes tidligt og dku da sket ikke hvis man er oppustet , de tager en test som er mindre følsomme end den man kan kæbe selv. Hvis du troede du var gravid havde du vel fået lavet en test ved lægen  da du var der ??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2015

Mutti2B

Anonym skriver:

Fordi den bliver ved med, at sige negativ..

Nogle kan først teste senere i graviditeten, så test de næste par uger og hvis mens så stadig ikke er kommet ring til lægen. Lægen vil bruge samme test og jeg er sikker på at han/hun vil råde dig til det samme. 

Anmeld Citér

25. juli 2015

Frk.Jakobsen

Du skriver at din mens kun er udeblevet et par dage. Vent en uges tid og test igen der.

Anmeld Citér

26. juli 2015

Bshizzle

Jeg tror bare du har luft i maven...... 

Hvis du selv tror du er gravid, så køb en test? 

Vi kan ikke bedømme ud fra dit billede om du er gravid eller ej..

Anmeld Citér

26. juli 2015

Chellie

Det vil jeg da love dig for, at de kan ..

Men det gør de ikke, før du alligevel har tisset på en strimmel. Det første, lægen vil bede dig om, er en urinprøve. Så ingen grund til at spilde lægens tid, med noget du sagtens kan klare selv 

Edit: Nu så jeg lige, du faktisk har testet, og at den var negativ. Da jeg engang var i samme situation, og ringede til lægen, fik jeg besked på at vente en uge, og så teste igen .. Hvis den stadig var negativ, skulle jeg ikke gøre mere, men blot vente på at mens, der var uregelmæssig lige som din, engang gad at komme. Idag vil lægen måske tage en blodprøve, fordi du alligevel har symptomer, men hvis din mens kun er et par dage forsinket, vil lidt trykken på maven aldrig være den afgørende detalje, hvis de skal finde ud af, om du er gravid.

Anmeld Citér

26. juli 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Tag en test igen om nogle dage jeg har aldrig før om at de kan mærke på maven, om man er gravid.., i hvert fald ikke SÅ tidligt. 

Anmeld Citér

26. juli 2015

Abracadabra

Anonym skriver:

Hej, jeg skriver fordi jeg tror jeg er gravid.. 

Jeg har haft ondt i lænden, halebenet, brysterne er spændt, altså rigtig ømme, jeg tisser konstant og har ingen blærebetændelse det fik jeg konstateret i går, at det havde jeg ikke, jeg er træt, jeg spiser alt jeg kommer i nærheden af, jeg har Niv i ryggen og i underlivet samt jeg har sindssyge humørsvingninger... Hvad tror i ? 

Min mens er udeblevet i et par dage .. Og er ikke reglmæssig.

Med hvad du beskriver, er du ikke gravid. Især ikke med negative tests. 

Test en gang om ugen indtil menstruation, og lad være med at bruge stoffer eller drik dig i hegnet (hvis du er overbevist om graviditet). 

Om nogle uger har du enten menstruation eller en positiv test. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.