Gravid eller ej???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Gravid???

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.032 visninger
16 svar
32 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. juli 2015

Anonym trådstarter

Hej, jeg skriver fordi jeg tror jeg er gravid.. 

Jeg har haft ondt i lænden, halebenet, brysterne er spændt, altså rigtig ømme, jeg tisser konstant og har ingen blærebetændelse det fik jeg konstateret i går, at det havde jeg ikke, jeg er træt, jeg spiser alt jeg kommer i nærheden af, jeg har Niv i ryggen og i underlivet samt jeg har sindssyge humørsvingninger... Hvad tror i ? 

Min mens er udeblevet i et par dage .. Og er ikke reglmæssig.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2015

Trine89

Det kan være svært at sige ud fra et billede, da men jo ikke helt ved hvordan du "normalt" ser ud. 

Fortalte du dine symptomer til lægen da du tjekket for blærebetændelse, i så fald undre det mig de ikke tog en test der. 

Jeg vil sige tag en test i morgen tidlig og se hvad den siger. 

Anmeld Citér

25. juli 2015

Anonym trådstarter

Trine89 skriver:

Det kan være svært at sige ud fra et billede, da men jo ikke helt ved hvordan du "normalt" ser ud. 

Fortalte du dine symptomer til lægen da du tjekket for blærebetændelse, i så fald undre det mig de ikke tog en test der. 

Jeg vil sige tag en test i morgen tidlig og se hvad den siger. 

De tog ingen test, men må hellere ringe ned og få en tid til på mandag �� for den ser bestemt ikke normal ud. Den er helt vildt oppustet ����

Anmeld Citér

25. juli 2015

Frk.Jakobsen

Tag en test så finder du ud af det 

Anmeld Citér

25. juli 2015

Mor-til-Alfred

Profilbillede for Mor-til-Alfred
Gravid
Anonym skriver:

De tog ingen test, men må hellere ringe ned og få en tid til på mandag �� for den ser bestemt ikke normal ud. Den er helt vildt oppustet ����

Kan du ikke bare købe en test? Der er da ingen grund til at belemre lægen med det!

Anmeld Citér

25. juli 2015

Anonym trådstarter

Mor-til-Alfred skriver:

Kan du ikke bare købe en test? Der er da ingen grund til at belemre lægen med det!

De kan mærke det på maven, det kan jeg ikke selv .

Anmeld Citér

25. juli 2015

Mutti2B

Anonym skriver:

De kan mærke det på maven, det kan jeg ikke selv .

De mærker ikke på maven. De tager en test som du selv kan købe i butikkerne, på tankstationen eller apoteket. Så ingen grund til at spilde lægens tid på det. Køb en test i morgen. 

Anmeld Citér

25. juli 2015

Anonym trådstarter

Mutti2B skriver:

De mærker ikke på maven. De tager en test som du selv kan købe i butikkerne, på tankstationen eller apoteket. Så ingen grund til at spilde lægens tid på det. Køb en test i morgen. 

Det vil jeg da love dig for, at de kan ..

Anmeld Citér

25. juli 2015

Mutti2B

Anonym skriver:

Det vil jeg da love dig for, at de kan ..

Hvis de laver en undersøgelse så kigger de på din livmoder om den er blålig. Aldrig har jeg hørt om at de bare kan mærke på maven og sige jeps du er gravid. Jo hvis du er meget længere henne måske. Hvorfor kan du ikke bare tage en test? Forstår det ikke. 

Anmeld Citér

25. juli 2015

Anonym trådstarter

Mutti2B skriver:

Hvis de laver en undersøgelse så kigger de på din livmoder om den er blålig. Aldrig har jeg hørt om at de bare kan mærke på maven og sige jeps du er gravid. Jo hvis du er meget længere henne måske. Hvorfor kan du ikke bare tage en test? Forstår det ikke. 

Fordi den bliver ved med, at sige negativ..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.