barnedåb og bryllup sammen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2015

Anonym trådstarter

Benjamins'mor skriver:

Vi gjorde det og vi var rigtigt glade for det. 

Vi ville ikke at det skulle være noget stort, så vi blev gift i kirken og så handlede det meste af festen om hende.

Jah det er jo lige det med at få det til at passe sammen når der er flere hovedpersoner. Det skal jo gerne blive en god dåb og et dejligt bryllup. 

Men måske vi venter med bryllupet alligevel. Så baby får sin dag selvom baby nok er lige glad. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2015

Kløver

Jeg har næsten lige fundet ud af at jeg er gravid. yay 

Kæresten og Jeg havde egentlig snakket om bryllup til næste år. Men jeg vil have termin i Marts/april mdr. 

og det vil derfor måske være muligt at slå bryllup og barnedåb sammen. men jeg vil gerne høre om der er nogle af jer er har gjort det og om i var glade for det valg ? 

Jeg kan nemlig ikke helt beslutte for om det er den rigtige løsning for os. Så kom gerne med jeres erfaringer

Vi valgte anderledes, nemlig at blive gift 2 mdr inden min datter blev født vi nød at det var adskilt, også da gæstelisten var lidt anderledes til bryllup, end den var til dåb  

og stort tillykke med den kommende familieforøgelse 

Anmeld Citér

25. juli 2015

Anonym trådstarter

Årgangs Mor skriver:

Vi valgte anderledes, nemlig at blive gift 2 mdr inden min datter blev født vi nød at det var adskilt, også da gæstelisten var lidt anderledes til bryllup, end den var til dåb  

og stort tillykke med den kommende familieforøgelse 

Hvis bare termin havde lidt senere (eller tidligere) så. 

Vi vil gerne have et bryllup om foråret eller tidlig efterår. så det er ikke nemt med termin marts/april. 

Tusind tak. det bliver dejligt med en lille en i hjemmet

Anmeld Citér

25. juli 2015

Kløver

Anonym skriver:

Hvis bare termin havde lidt senere (eller tidligere) så. 

Vi vil gerne have et bryllup om foråret eller tidlig efterår. så det er ikke nemt med termin marts/april. 

Tusind tak. det bliver dejligt med en lille en i hjemmet

Ja så kan jeg godt se  

vi holdte bryllup i februar  

Anmeld Citér

25. juli 2015

Anonym trådstarter

Årgangs Mor skriver:

Ja så kan jeg godt se  

vi holdte bryllup i februar  

Det er nu også en smuk mdr.  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.