barnedåb og bryllup sammen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.278 visninger
14 svar
5 synes godt om
25. juli 2015

Anonym trådstarter

Jeg har næsten lige fundet ud af at jeg er gravid. yay 

Kæresten og Jeg havde egentlig snakket om bryllup til næste år. Men jeg vil have termin i Marts/april mdr. 

og det vil derfor måske være muligt at slå bryllup og barnedåb sammen. men jeg vil gerne høre om der er nogle af jer er har gjort det og om i var glade for det valg ? 

Jeg kan nemlig ikke helt beslutte for om det er den rigtige løsning for os. Så kom gerne med jeres erfaringer

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2015

MysteriousAngel

For os var det fint. Vi er heller ikke store drikkere så derfor var det intet problem at have en barnedåb sammen med. Vi holdt det tillige på en søndag så da kl var 10, var alle gået. 

For os var det en gangske god dag. 

Anmeld Citér

25. juli 2015

Anonym trådstarter

MysteriousAngel skriver:

For os var det fint. Vi er heller ikke store drikkere så derfor var det intet problem at have en barnedåb sammen med. Vi holdt det tillige på en søndag så da kl var 10, var alle gået. 

For os var det en gangske god dag. 

Tak for dit svar. 

Det vil nok komme til at være en lørdag her hvis det. da vi har meget familie der kommer lang vej fra og så det må gerne strække sig en god lang dag så vi rigtig får set det familie som vi ikke ser så meget.

Men det er dejligt at høre at det godt kan fungere hvis det er.

Anmeld Citér

25. juli 2015

TNBC

Anonym skriver:

Kæresten og Jeg havde egentlig snakket om bryllup til næste år. Men jeg vil have termin i Marts/april mdr. 

og det vil derfor måske være muligt at slå bryllup og barnedåb sammen. men jeg vil gerne høre om der er nogle af jer er har gjort det og om i var glade for det valg ? 

Jeg kan nemlig ikke helt beslutte for om det er den rigtige løsning for os. Så kom gerne med jeres erfaringer

Min bror og svigerinde  inviterede til barnedåb og 30års. Efter barnedåben sagde præsten så: ja de skal så også lige giftes.. Det var ikke noget, afslappet med buffet og kage.

Så det kan sagtens lade sige gøre. 

Anmeld Citér

25. juli 2015

JH12

Har ingen erfaring endnu.. 

Men vi skal holde barnedåb/bryllup til oktober. Det bliver helt afslappet på hotel ☺️ Med nærmest familie og venner ☺️

Anmeld Citér

25. juli 2015

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

Har et hold venner der gjorde det og de havde en dejlig dag - det var så også surprice bryllup - det var kun deres forældre og mig ( jeg lavede kagen ) dom vidste det

jeg ville aldrig selv gøre det, jeg synes at hver begivenhed skal have sin egen fest men det kan helt sikkert sagtens holdes sammen ��

Anmeld Citér

25. juli 2015

Anonym trådstarter

Mulllesmor skriver:

Har et hold venner der gjorde det og de havde en dejlig dag - det var så også surprice bryllup - det var kun deres forældre og mig ( jeg lavede kagen ) dom vidste det

jeg ville aldrig selv gøre det, jeg synes at hver begivenhed skal have sin egen fest men det kan helt sikkert sagtens holdes sammen ��

Det er egentlig også mest den holdning jeg har. Så den ene fest ikke drukner i den anden. :/

Men måske vi bare skal rykke det endnu et år . Og så få det bryllup vi inderst inde drømmer om 

Anmeld Citér

25. juli 2015

2skønnebørn

Profilbillede for 2skønnebørn
Anonym skriver:

Vi valgte ikke at gøre det. Vores søn er fra april og vi blev gift i august. Jeg ville nyde dagen selv og ikke stresse over om vores søn havde det godt. Han var en nem dreng, blev passet lige ved siden af, så jeg kunne gå over og amme og fik ham med hjem om natten. Jeg ville ikke holde det sammen...

Anmeld Citér

25. juli 2015

Anonym trådstarter

2skønnebørn skriver:

Vi valgte ikke at gøre det. Vores søn er fra april og vi blev gift i august. Jeg ville nyde dagen selv og ikke stresse over om vores søn havde det godt. Han var en nem dreng, blev passet lige ved siden af, så jeg kunne gå over og amme og fik ham med hjem om natten. Jeg ville ikke holde det sammen...

Det lyder også meget smart  

Anmeld Citér

25. juli 2015

Benjamins'mor

Vi gjorde det og vi var rigtigt glade for det. 

Vi ville ikke at det skulle være noget stort, så vi blev gift i kirken og så handlede det meste af festen om hende.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.