Nyt job...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. september 2009

Dictes mor

Jeg læser kandidaten på medievidenskab. Det er sådan både og, men man kan vel ikke finde et studie hvor alting er vildt spændende. Er du på historie nu?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2009

oo

Majastina skriver:

Jeg læser kandidaten på medievidenskab. Det er sådan både og, men man kan vel ikke finde et studie hvor alting er vildt spændende. Er du på historie nu?

jep det er jeg...det er ikke specielt spændende lige nu fordi vi jo starter med grækerne, gaaaab! jeg glæder mig til vi når til middelalderen til oktober og så er et jo meningen jeg skal skrive bachelor lige nu, men jeg er simpelthen SÅ doven. sidder bare og læser hist og streger under pist og blir ved at sige "jaja, men jeg VED jo godt hvad jeg vil skrive" - hvilket er meget fint, men ikke så let som man bilder sig ind.

Anmeld

15. september 2009

Dictes mor

Åh hvor jeg kender det. Sådan har jeg det hver eneste gang, det er lige det med at komme igang, det er bare så svært nogen gange!

Anmeld

15. september 2009

anna-jonas

Tillykke Maja....................det bli'r da super. Jeg håber at du bliver vel taget imod............har hørt at Vestas er en god arbejdsplads, så mon ikke en graviditet er velkommen. Er i mødregruppe med konen til en af direktørene (måske for økonomi) Rene Balle hedder han.

Knus Mette

Anmeld

16. september 2009

Dictes mor

Jeg har også kun hørt godt om Vestas som arbejdsplads, så jeg glæder mig rigtig meget til at begynde. Jeg tror at det bliver rigtig spændende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.