Nyt job...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

844 visninger
14 svar
0 synes godt om
15. september 2009

Dictes mor

Jeg har fået mig et nyt og rigtig spændende job hos Vestas, hvor jeg skal arbejde med de internationale medarbejdere, det glæder jeg mig rigtig meget til! Men jeg har det også ret skidt med at de ikke ved, at jeg er gravid. Jeg når jo at være mindst fire måneder henne, når jeg starter, og så synes jeg bare at det virker så underligt at skulle komme og fortælle, nå ja forresten, jeg skal være mor til marts... Men men men så må vi jo bare se, hvad de siger til det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2009

oo

ih tillykke! det blir da spændende!!

du skal ikke have dårlig samvittighed over, at du er gravid og skal sige det til arbejdspladsen, så længe gravide ikke kan få fuld løn for at gå hjemme under hele graviditeten, må virksomhederne jo ansætte "dem" og tage barslen med!

Anmeld

15. september 2009

Vingummien

Ihhhh stort tillykke herfra det er da skønt for dig.

Nu om dage må man tænke på sig selv og indebære det at du får et arbejde så er det jo det der skal til, syntes ikke du skal have det skidt, bare du husker at sige det de der 3 mdr inden du skal føde, for så har de krav på at vide det.

Ej er altså fedt, vil også have et arbejde

Anmeld

15. september 2009

Karo

Stort tillykke herfra. Hvor er det dog dejligt med et nyt og spændende arbejde. Når man vælger og ansætte kvinder i vores alder, ja så hører det også med at vi på et tidspunkt vil have børn og for dig er det bare før. Mon ikke de tager det pænt?

Anmeld

15. september 2009

NaFe

Ej vor dejligt..stort tillykke med det..håber i hvert fald du bliver glad for det...

Og ja.....at et barn kommer til verden burde de kun kunne glæde sig over på dine vejne, for det jo kun dejligt...

Anmeld

15. september 2009

Bondepigen

TILLYKKE!!!

Anmeld

15. september 2009

Jules

Stort tillykke....
Kender en del der arbejder på vestas... Og de har været rigtig glade for det....
Du venter bare til det rette tidspunkt med at fortælle det... Håber de blir glade på dine vegne på trods af det ikke er det bedste for dem....

Anmeld

15. september 2009

Dictes mor

Jeg er også bare rigtig glad for det, og det er jo bare et timebetalt studiejob, så det bør jo ikke bekymre mig så meget med graviditeten Jeg glæder mig i hvert fald til at komme igang

Anmeld

15. september 2009

Dictes mor

15. september 2009

oo

hvad er det egentlig du læser p.t.?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.