Søger hjælp til tampax, ob eller...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juli 2015

TNBC

Diosa85 skriver:

Hov. Det var fordi jeg skulle refererer til dig så fik jeg trykket. 

Nå men mon ikke ts ser det alligevel 

Tror jeg hun har

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2015

Os&lilledig

Vi skal snart på ferie og kan regne mig frem til at jeg får min menstruation midt i ferien :-( hvis jeg da ikke skulle være så heldig at blive gravid ;-)

jeg bruger normalt bind... Vil gerne kunne bade lidt på ferien - så spørger måske lidt dumt - men kan man det hvis man bruger tampax/tampon?? Har aldrig prøvet at bruge sådan nogle :-o :-D 

Husk at skift igen når du kommer op på værelset igen  

det er en god ide at stå lidt skråt, det ene ben op på toilettet og så indføre den. Dem med hylster er absolut de nemmeste du bliver afhængig! Det er så skønt at kunne bløde uden at mærke det og uden at gå og være fugtig dernede.. Min kæreste bløder meget, og skifter derfor ca hver 2 time. Jeg selv skifter i nogle perioder tit og andre først efter 4-5 timer. Når du tørre dig, vil du ofte kunne fornemme inden skal skiftes

Anmeld Citér

22. juli 2015

Muffinmus

Ellers prøv ladycup. . Genial ting. Har brugt det i fire år tror jeg. Går AALDRIG tilbage til tampon. Og slet slet ikke bind. Mega uhygiejnisk og alt for mange kvinder der bruger bind skifter ikke tit nok og får en meget genkendelig menstruations lugt der hænger i luften.

Jeg kan på ingen måde mærke minladycup.  Til gengæld kan jeg mærke tamponen og endnu mere bind der klistrer, rykker sig, folder, lugter og mm. Så, har man modet på at prøve noget nyt, så bør man give den et forsøg. Man kan bade uden problemer og modsat tampon suger den ikke vandet til sig. Super smart, økonomisk, og miljø god fa den holder i flere år hvis man vasker den godt ved godt nogle mennesker får kramper mm hvis de får noget ind den vej, men har man et almindeligt forhold dernede, så er den nu altså smart.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.