Søger hjælp til tampax, ob eller...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.197 visninger
12 svar
8 synes godt om
21. juli 2015

energystar

Vi skal snart på ferie og kan regne mig frem til at jeg får min menstruation midt i ferien :-( hvis jeg da ikke skulle være så heldig at blive gravid ;-)

jeg bruger normalt bind... Vil gerne kunne bade lidt på ferien - så spørger måske lidt dumt - men kan man det hvis man bruger tampax/tampon?? Har aldrig prøvet at bruge sådan nogle :-o :-D 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2015

TNBC

energystar skriver:

Vi skal snart på ferie og kan regne mig frem til at jeg får min menstruation midt i ferien :-( hvis jeg da ikke skulle være så heldig at blive gravid ;-)

jeg bruger normalt bind... Vil gerne kunne bade lidt på ferien - så spørger måske lidt dumt - men kan man det hvis man bruger tampax/tampon?? Har aldrig prøvet at bruge sådan nogle :-o :-D 

Ja, det kan man sagtens. (for at man netop kan komme til svømming og andet, selvom at man er på det tid af måneden)

Anmeld Citér

21. juli 2015

Diosa85

energystar skriver:

Det kan du sagtens ja. Hvis du aldrig af brugt dem før så vil jeg anbefale dig at bruge nogle med indførselshylster. 

Jeg har selv altid bedst kunne lide at bruge bind. Men når jeg har rejst og hvis jeg havde min mens. Så brugte jeg tampax. 

Anmeld Citér

21. juli 2015

Trine89

Sagtens ,

Jeg ville bare for en sikkerheds skyld huske at sætte en frisk en op inden man hopper i. så man er sikker på den holder  

Anmeld Citér

21. juli 2015

energystar

Tak for jeres svar! :-) Og holder de også selv om man bløder meget? Hvor ofte skal man skifte sådan en? Bløder man slet ikke "udenfor"? Undskylder alle mine måske underlige spørgsmål :-D 

Anmeld Citér

21. juli 2015

TNBC

Tak for jeres svar! :-) Og holder de også selv om man bløder meget? Hvor ofte skal man skifte sådan en? Bløder man slet ikke "udenfor"? Undskylder alle mine måske underlige spørgsmål :-D 

Nogen kan holde op til 8timer(når man sover) , men jo man kan godt bløde udenfor, hvis den er fyldt, så løber det ned.

Sæt en ny i, når du tager badetøj på, og så skift efter nogle timer, ellers tjek snoren og den er ved at blive rød.

Du kan få forskellige styrker og størrelser(mener jeg)

men jeg har oplevet at jeg ikke bløder så meget, når jeg bader..

Anmeld Citér

21. juli 2015

Diosa85

Yurie skriver:

Nogen kan holde op til 8timer(når man sover) , men jo man kan godt bløde udenfor, hvis den er fyldt, så løber det ned.

Sæt en ny i, når du tager badetøj på, og så skift efter nogle timer, ellers tjek snoren og den er ved at blive rød.

Du kan få forskellige styrker og størrelser(mener jeg)

men jeg har oplevet at jeg ikke bløder så meget, når jeg bader..

Som yurie siger. Så sæt en i lige inden du hopper i badetøjet så skal den nok holde. 

Der findes flere størrelser. Mini, regulær, super og super plus. Jeg brugte super eller super plus da jeg er en af dem der bløder meget. 

Anmeld Citér

21. juli 2015

TNBC

Diosa85 skriver:

Som yurie siger. Så sæt en i lige inden du hopper i badetøjet så skal den nok holde. 

Der findes flere størrelser. Mini, regulær, super og super plus. Jeg brugte super eller super plus da jeg er en af dem der bløder meget. 

Du ved godt at du citrede mig, ik?

Anmeld Citér

21. juli 2015

energystar

Lyder jo godt hvis jeg kan bade ;-) og lyder positivt med jeres erfaringer. må købe nogle og pakke i kufferten - så må jeg se om jeg får mod på at prøve :-D 

Anmeld Citér

21. juli 2015

Diosa85

Yurie skriver:

Du ved godt at du citrede mig, ik?

Hov. Det var fordi jeg skulle refererer til dig så fik jeg trykket. 

Nå men mon ikke ts ser det alligevel 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.