nu er jeg snart gået helt i stykker 8-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. september 2009

Ni-ko-li-ne

TbCp skriver:

AJ for pokker Karina! Det må man sgu gerne både tude og bande over.
Det kan ikke passe at du allerede nu skal døje så meget 

tak Tina.... det er møg frustrerende!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2009

Vingummien

ka-ri-na skriver:

ja der er jo alt det her halløj med min ryg.... og mit skæve bækken...

i løbet af sidste uge begyndte jeg så at få ondt i venstre læg, på ydersiden midt på... jo længere jeg gik jo mere gjorde det ondt og det spredte sig nedaf.. godt så! indtil idag her jeg så testet lidt, og det er bedre når jeg går på græs med sandaler... tager jeg støvler på er den helt tosset... det kommer når jeg har gået en 200 meter og bliver kun værre... idag var den så helt tosset og jeg tog til lægen...

er nu hjemme igen med den konklusion at det højest sandsynligt er spændinger fordi jeg kompenserer for min ryg og mit bækken... jeg skulle finde mig nogle meget stødabsorberende sko og bruge gele såler... HALLO!!!! jeg er ikke 60 år endnu! i forvejen er der nul hæle til mig da min rygs holdning ikke kan klare det længere... men nu også gele såler og mormor sko!

jeg kom ind af døren og tudede lidt, jeg føler simpelthen at min krop går mere og mere i stykker som følge af min ryg!

ØV!

Det er jeg da godt nok vildt ked af at høre. Syntes du skulle gå i en sports forretning og høre hvad de siger, jeg skal have kondisko for at jeg kan gå ordentlig og så sig de skal være med kile, de koster også derefter men ligner ikke mormorsko. Min mor går aldrig uden sko, hjemme har hun sandaler på og ellers ude sko selvfølgelig

Lige lidt ide fra mig.

Håber virkelig snart der kommer lys forude og at i snart finder ud af hvad der kan gøres ved dig, for det der er der  ingen der kan holde ud, og håber også du får snakket om det så det ikke bare hober sig op inden i dig.

Anmeld

15. september 2009

Ni-ko-li-ne

malucca09 skriver:

Åh jamen søde da. Hvor er det bare øv... Det er så slemt når kroppen knirker

fandt lige dem hertil dig:

https://www.bootsapotek.no/butikk/s/products/categ ory.html?categoryId=1486&action=O&pagesize =70

http://www.jyskfitness.dk/shop/saaler-og-indlaeg-6 9c1.html

http://www.sportspharma.dk/cm88/

Kæmpe krammer til dig

tak smukke Malucca-mor.... jeg vil kigge nærmere på links´ne

Anmeld

15. september 2009

Ni-ko-li-ne

Jules skriver:

Åh ha altså søde...
Ville ønske jeg kunne trylle alle dine smerter pist væk....
Håber virkelig at der kommer bedring din vej....

tak smukke!!! hvornår skal Viktor for øvrigt hav en søsken?

Anmeld

15. september 2009

Ni-ko-li-ne

suanne85 skriver:

Det er jeg da godt nok vildt ked af at høre. Syntes du skulle gå i en sports forretning og høre hvad de siger, jeg skal have kondisko for at jeg kan gå ordentlig og så sig de skal være med kile, de koster også derefter men ligner ikke mormorsko. Min mor går aldrig uden sko, hjemme har hun sandaler på og ellers ude sko selvfølgelig

Lige lidt ide fra mig.

Håber virkelig snart der kommer lys forude og at i snart finder ud af hvad der kan gøres ved dig, for det der er der  ingen der kan holde ud, og håber også du får snakket om det så det ikke bare hober sig op inden i dig.

tak søde Susanne...  ja vi snakker lidt her hjemme og også med familien jo...

jeg har et par gode kondier, prøvede dem af idag da jeg hentede Nikoline, det var bedre...

forresten kan jeg godt forstå hvis du snart får et hysterisk anfald på de der gogger henne i vuggestuen!!!

Anmeld

15. september 2009

Vingummien

ka-ri-na skriver:

tak søde Susanne...  ja vi snakker lidt her hjemme og også med familien jo...

jeg har et par gode kondier, prøvede dem af idag da jeg hentede Nikoline, det var bedre...

forresten kan jeg godt forstå hvis du snart får et hysterisk anfald på de der gogger henne i vuggestuen!!!

Ja kondi er sagen, kan ikke selv holde ud at gå i så meget andet længere. syntes selv jeg ser herre lækker ud i kjole og kondi og dem med kile koster bare vildt, var så heldig at dem jeg havde gik i stykker efter en måned og så havde de et par på tilbud til samme pris som de andre så fik et par "gratis" er virkelig gode.

Er meget vigtig at få snakket også så ens familie og venner er klar over hvor ondt man har, for folk kan nemt tænke jaja undskyldning for ikke at gøre det og det og såre vildt meget.

Ja ikke, de er bare lidt for pædagogisk når det gælder sådan nogle ting som at bide, slå og skubbe

sider nu og slapper af efter Emil i 2 timer har sovet 5 min og grædt 5 min osv, er så hårdt.

Anmeld

15. september 2009

Bondepigen

ka-ri-na skriver:

tak søde... jeg havde tænkt på dem.. men jeg må ned og prøve et par, de er hunde dyre jo :0)

Ja de er hundedyre, men for mig er de alle pengene værd. Mine smerter er selvfølgelig ikke væk, men når jeg sørger for at bruge dem aktivt, og ikke kun til småture, så mindskes de betydeligt. Desuden får man osse en god balance. Du står jo faktisk "aldrig" stille i dem, da du hele tiden skal balancere... Men det kommer nu helt naturligt synes jeg, så det ikke føles som om man anstrenger sig...

For mig er de meget mere værd end diverse træninger hos fys, da man bruger hele kroppen bare man går en tur. Jeg var meget betænkelig ved at købe et par i starten, for det var jo ikke sikkert de var noget for mig, og så ville det altså være for dyrt. Men da det blev sommertid blev jeg nødt til at skulle have et par sandaler osse...

Jeg kan osse mærke jeg har en mere rank holdning.... osse selv om jeg en dag går i alm. sko.

Mener osse man kan lægge indlæg i dem... det skal jeg osse have, da jeg har meget ømme fødder og forfods fremfald.

Ja, nu sidder jeg bare her og roser dem til skyerne, men prøv dem nu selv...måske kan du osse låne nogen med hjem på prøve, det kan man vist nogen steder..

Anmeld

15. september 2009

Bondepigen

suanne85 skriver:

Er meget vigtig at få snakket også så ens familie og venner er klar over hvor ondt man har, for folk kan nemt tænke jaja undskyldning for ikke at gøre det og det og såre vildt meget.

Det kan folk skam sagtens finde på alligevel, skulle jeg hilse og sige...

Anmeld

15. september 2009

anna-jonas

Ved slet ikke hvad jeg skal skrive............føler mig lidt magtesløs på dine vegne. Må være et helvede på jorden, at have de smerter du har hver dag. Fatter ikke hvordan du kan bevare humøret, søde.

Sender positiv energi til dig....................kan desværre ikke undvære noget "ungdom", da jeg selv er i kraftig forfald.

Anmeld

15. september 2009

Vingummien

bondepigen skriver:

Det kan folk skam sagtens finde på alligevel, skulle jeg hilse og sige...

Ja tak det ved jeg alt om... Suk er fordi de har det sådan og tænker. Hvad kan hun/han ikke engang det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.