ka-ri-na skriver:
tak søde... jeg havde tænkt på dem.. men jeg må ned og prøve et par, de er hunde dyre jo :0)
Ja de er hundedyre, men for mig er de alle pengene værd. Mine smerter er selvfølgelig ikke væk, men når jeg sørger for at bruge dem aktivt, og ikke kun til småture, så mindskes de betydeligt. Desuden får man osse en god balance. Du står jo faktisk "aldrig" stille i dem, da du hele tiden skal balancere... Men det kommer nu helt naturligt synes jeg, så det ikke føles som om man anstrenger sig...
For mig er de meget mere værd end diverse træninger hos fys, da man bruger hele kroppen bare man går en tur. Jeg var meget betænkelig ved at købe et par i starten, for det var jo ikke sikkert de var noget for mig, og så ville det altså være for dyrt. Men da det blev sommertid blev jeg nødt til at skulle have et par sandaler osse...

Jeg kan osse mærke jeg har en mere rank holdning.... osse selv om jeg en dag går i alm. sko.
Mener osse man kan lægge indlæg i dem... det skal jeg osse have, da jeg har meget ømme fødder og forfods fremfald.
Ja, nu sidder jeg bare her og roser dem til skyerne, men prøv dem nu selv...måske kan du osse låne nogen med hjem på prøve, det kan man vist nogen steder..

Anmeld